Jonas6x6 rašė:
Perprogramuojam iš mylių į KM, ir iš Farengh. į celsijų. Easy, bet nepigu.
Kuro sąnaudos - 2.5 tikrai didesnės, ženkliai. Arklių tiek pat, bet momentas didesnis gerokai, nors ne toks didelis, kaip pas senuosius forikus ar legasius, su 2.5 dohc. Bet ir bėdų mažiau nei pas tuos. Nereikia lyginti naujo foriko 2.0 ir legasio 2.0, nes tai iš esmės skirtingi motorai, tiek parametrais, tiek sandara. Kaip ir rašiau Aladinui per Skype, 2.0 naujos kartos foriko pilnai pakanka tiek miestui, tiek autostradoj, jei žinoma nenorėsi užkrauti itin didelių volų ir lyst į gilų purvą, nes tada iš 2.0 pritrūksi būtent to sukimo momento, kurį turi 2.5. Bet užtai benzo pilsi kokiais 3 litrais mažiau.
Nereikia bijoti ir automato - puikus dalykas, ypač tokiam didemiesty kaip Vln. Pasižiūrėkit statistiką - subaru automatai laiko geriau nei mechanikos, ir nėra jokių hemarojų su sankabom ir t.t., o ir offroad'e daug patogiau, nesudeginsi sankabos dėl neapdairumo. Tik kad su AT dar pridėk kokius 3-5 litrus.
Dėl usa ir EU - skirtumas bus, bet ne esminis. Skiriasi lempos ir pačios lemputės, skriasi stabdžiai. Pas USA - jei ne turbo, prastesni, gale stovi būgnai, kas EU senai išgyvendinta. Daugiau - greičiau check engine užsidega, nes pas USA pilna prikišta visokio ekologijai palaikyti šlamšto.
Jei AT - pas USA ji tūpesnė, mažiau turi funkcijų valdyme.
Taip, kad jei apibendrinti - žiūrėk sau dvilitrį kokį, tai ir išmaitinsi lengvai, ir su motoru nebus problemų, o dėžę duok pasirinkti būsimai vairuotojai.
O Iškelti ir patiuninguoti galime bet kurį
