techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą: topic2881.html
Sveiki dar karta ratu broliai...Susiduriau su tokia beda nezinau kaip tai paaiskinti bet va vaziuojant pradejo varyti ausinimo skysti i isipletimo bakeli,bakelis pasidaro pilnas ir kas per daug tas per isipletimo bakelio kamsti laukan... radijatoriuje skyscio lygis taip pat sumazeja... buvau keites vandens pompa ir t.t..automatiskai ir antifriza...galvoju gal susidares oro kamstis ir reiketu nuorinti...Gal galetu kas pasakyti kas priezasti kodel tokie stebuklai vyksta ir kaip nusiorina visa ausinimo sistema...
Is anksto dekoju
turi omeny galvos tarpine? na bet jei taip butu tai neliktu kompresijos... pustu slangus ir t.t....na varikliukas uzkaites tai tikrai kad buvo neslepsiu..
na logiskai pagalvojus jei pradege tarpine tai skystis patektu i degimo kamera ir varytu per duslintuva... bet taip nera...
As pradejau galvot ar kartais nera termostatas uzstriges... ausinimas vyksta mazajam rate...darbine temperatura pasiekia tarkim 90C atsidaro temostatas ir pradeda cirkuliuoti per didiji ausinimo rata..atausina termostatas uzsidaro ir vel viskas vyksta mazuoju ratu... O jeigu tarkim termostato neatidaro... uzkaita skystis mazajam rate ,susidaro slegis, jam nebera kur dingti ir viska varo i isipletimo bakeli... Nu butu logiskas toks paaiskinimas kaip manot???
isimk termostata(su 10 rakteliu) ir pasivazinek savaite
po keliu dienuzenkliai sumazes skyscio radiatoriuj, del to tu vis dar vazinesi, bet dar po keliu dienu prades kilt temperaturos rodykle ir turesi kokius 3-5L vandens dasipilt
cia jau tau bus 100% aisku kad pradege galvos tarpines
tokiu metodu galima ir galvas su visu bloku sulankstyt
valdelis rašė:na logiskai pagalvojus jei pradege tarpine tai skystis patektu i degimo kamera ir varytu per duslintuva... bet taip nera...
As pradejau galvot ar kartais nera termostatas uzstriges... ausinimas vyksta mazajam rate...darbine temperatura pasiekia tarkim 90C atsidaro temostatas ir pradeda cirkuliuoti per didiji ausinimo rata..atausina termostatas uzsidaro ir vel viskas vyksta mazuoju ratu... O jeigu tarkim termostato neatidaro... uzkaita skystis mazajam rate ,susidaro slegis, jam nebera kur dingti ir viska varo i isipletimo bakeli... Nu butu logiskas toks paaiskinimas kaip manot???
Termostatas jei atsidaro, tai ir apatine slanga syla, jei nesyla- gal ir termostatas, bet daug greiciau tarpine...
99 % Jonas teisus, nes mano forikui irgi buvo pasireiškę tokie patys simptomai. Valdeliui siūlau iškart kreiptis pas gerb. Dr. Joną 6x6, jis tikrai tau padės išvengti bereikalingų išlaidų ir streso Sėkmės !
na prajuokinai cia tikrai su tais amortikais :-DD na jei zinociau kuri galva tai tikrai as ten nejudinciau nieko...galva pritemta ir t.t. ner ko lysti ten as manau...nors gal as ir klystu..
Na jei pradege viena, greiciausiai nedaug liko ir antrai. Juo labiau, kad buvo pakaitintas. Ramiau ir logiskiau butu pasikeisti abi.
Bet pradziai, del visa ko, manau reiketu isimti termtemperatura termstata ir paziureti ar be jo pucia tas slangas ir ka temperaturos rodykle rodo. Aisku vazineti taip nepatartina, nes tiek per auksta temperatura, tiek per zema varikliui neitin gerai.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
O kas tas yra pakaitintas variklis. Kaip tai nutinka nesuprantu. Aš pvz jei matau kad jau ilgai kapstaus kokiam dumlbyne tai jungiu kondiske (aušinu radiatorius) arba išvis sustoju, išjungiu viską - einu parukyt
bet kai vaziuoji dideliu greiciu ir vesina geriau, nei kad kapstantis vietoj. realiai su tvarkingu termostatu abejoju ar imanoma perkaitint varikli vaziuojant 90-120 km/h...
kazkada su pasratu dujom dugnais vaziavau atostrada (ant spydiko ~185, realiai ~170 gal) tai tepalo temperatura berods apie 115 buvo... vanduo vesdamas siaip vesina ir varikli (toks jo darbas) ir visa kita kas su juo kontaktuoja (ir tepala tame tarpe). Del apkrovos motorui tai priklauso kaip tu ten kapstaisi, nes kruizinant (kas ir yra 90-120 km/h) tai imho nera labai didelis apkrovimas. del turbo nepasakysiu nieko (zalias), bet idomu kaip butu su tais slegiais ne vaziuojant, o pastacius ant stendo (irgi uzsiputimas skirtusi 2 begio nuo 4 prie tu paciu sukiu?)... sakyciau tarpines pradegimas yra ne gedimas, o gedimo isdava nu arba tiesiog laikas visagalis...
P.S. tarpine ex pezukui prapute mieste kieme (uzkurus ir sildant prie -32)
Na manau ir ten ir ten yra savu pliusu ir savu minusu... tiek kapstais tiek vaziuoji kaista ir syla viskas ir visur..vistiek visi judandys mechanizmai atlieka savo darba... tik va vaziuojant dar truputi vejas i radiatoriu papucia truputi skaitau kad pliusas