Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
azart
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1447
Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
Auto: Subaru Forester
Miestas: Vilnius

Re: Forikas buksuoja

Standartinė azart »

Susuk Tatvydui (RSe subaru forume) 868250118, tegul apziuri dar karta tavo foresteri, gal ir su detalem pades. Nes man kaip nekeista Subarita diagnozavo paskutinius 1.5 menesio gyvenimo valandas ir kapitalini uz 1500 lt. Atseit ausinimas verzte verziasi po galvom, ir t.t. Uzlekes i garaza radau sausut sausuteles tarpines po galvom ir atsilaisvinusius termostato varztus, ko pasekoje prasisunke skyscio siek tiek....Bet kaip galima buvo daryt isvada kad verziasi ausinimas i galvas...niekaip nesuprantu, kaip begerbciau Geda kaip meistra. Nesinori ir man be reikalo nepasitiket zmogum, gal irgi apsigavo, tad vis del to rekomenduoju apsilankyti pas kelis meistrus pries terliojantis su deze.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
Vartotojo avataras
Tankystas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 316
Užsiregistravo: 2010-12-05, 7:01 pm
Auto: Vagen traktor 4x4
Skype: t.a.n.k.y.s.t.a.s
Miestas: Kaunas

Re: AT su paletintoju ar be?

Standartinė Tankystas »

Nu ką, kadangi paieška (kaip ir visuose forumuose) nieko gero nedave `2: , paaukojes truputį laiko peržiūrėjau forumą rankiniu būdu :) Ir radau daug naudingos info. Ypač informatyvi pasirodė ši tema , kur detaliai aprašyta kaip veikia AT dėžė skirtingomis pavaromis, jų skirtumai, privalumai ir tt. Tai pat naudingos informacijos radau šioje temoje

Dar padariau grynai teorine išvadą, kad offroade AT > nei MT ir pofig tas paletintojas, nes I pavara pas AT gaunasi (iki diskeliu praslydimo ribos) blokuotas centras, tuo tarpu MT centras "laisvas", nes visco neuzsiblokuoja tiek, kad nesisuktų tas ratas, kuriam lengviausia, nesvarbu ant kurios jis ašies :?
Vartotojo avataras
SubaruLT
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1229
Užsiregistravo: 2009-05-22, 5:46 pm
Auto: 4x Leone. legacy. XT. SVX
Skype: fausttis
Miestas: Palanga-Vilnius
Susisiekti:

Re: AT su paletintoju ar be?

Standartinė SubaruLT »

evilkas rašė:
Jonas6x6 rašė:
Tankystas rašė:......Bet tai tarkim man reikia iš vietos išjudinti priekabą 3,5 tonos. .........
Ne Subaru reikia tokiems darbams..... Vienas dalykas - svoris jo per mažas, ta priekaba nustums jį nuo mažiausio kalniuko, kitas dalykas - net mašinos pakaba tam netinkama - amortikus sulankstysi itin greitai, trečias - nei AT nei MT sankabos nelaikys tokių perkrovų, ir ketvirtas dalykas, tokią priekabą patemptų nebent turbininis 2,5 daiktas, bet ir jo sankabą užmuši itin greitai.

Aš siūlyčiau imti pajero su 2,8 turbo dyzeliu, arba dar galingesnį.
As manyciau, kad 3.5t. raizyta vietove geriausiai tiktu MTZ-82 arba MTZ-80 is bedos. Subarui priekaba iki 1000, nu gal 1500 kg. Zinoma nieko jam neatsitiks, jei karta ar du i metus timptelsi ta MTZ uzvesdamas ant buksyro :)
Sakykit ka norit, bet va seniau tevas su legacy 2,2 is karjero vesdavo zvyra, Tai i kamaza supila 6 didelius kausus slapio zvyro. Tevuj i priekaba supidavo 2, svoris buvo apie 3t, tai is karjero antru begiu ir dar i kalna isibegejus iseidavo kaip kulka. Visi kas mate buvo apake. Auisku, sankaba i metus du kart keicama. Dar atsimenu, plytas veze, tai ten gal net ir 4t buvo, tai stabdi paspaudi ant zvyro, masina kaip judejo taip ir juda i prieki.
Subaru Off-Road.
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Virgis75 »

Jonas6x6 rašė:Super.
Tokia rida "atsiduoda" rimtoms papildomoms investicijoms į diržus, tepalus tiek motore tiek dėžėje, ir t.t.
o šiaip - sveikinu!
Ačiū.

O šiaip manau, kad beveik visada, nusipirkus automobilį, reikia keisti diržus, tepalus ir t.t. Čia nebent būtų iš kokio pažįstamo, kur tiksliai žinoma rida, kas ir kada buvo daryta.
Justas81
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1136
Užsiregistravo: 2010-01-27, 7:48 pm
Auto: nissan patrol Y61
Skype: justasss81
Mobilus: +37069582756

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Justas81 »

Foto i studija :) ,dar vienas turbo s ir dar AT,o del visu dirzu ir tepalu dar apie 2000lt
Mano alio 869582756 bet prisiskambint sunku,rasykit sms ir bus perskambinta :-D
JGC V8 SU DAUG VISKO
kestutis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1067
Užsiregistravo: 2010-11-10, 8:48 pm
Auto: Forester 2,0 MT 02
Valstybinis numeris: ETC 944
Mobilus: +37069844321
Miestas: Kaunas

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė kestutis »

Virgi, foto butu idomu pamatyt. O su deze ir tiltu istiesu gali neskubet. Galbut trumpai pavazinejus auto nepatiks ir noresi parduot,tai keli litai susitaupys. Vistiek pirkejas nepatikes ir vel keis.
Laivas uoste yra saugus,bet juk laivai statomi ne tam. John A.Shedd
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Virgis75 »

Gal kas galit pagelbėti? Niekaip nerandu forume buvusios informacijos;
1. apie tepalus, kokie tinkami (buvo kažkur linkas)
2. rekomenduotinos detalių parduotuvės Vilniuje.

Ačiū.
hugg666
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2011-07-14, 12:26 am
Auto: Toyota

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė hugg666 »

http://www.autogidas.lt/skelbimai/subar ... 64369.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Neveikia kondyske, nera purkstuku buferi kur apipurskia lempas ( kiek kainuoja 2vnt.?) kebulas matosi nutraukose koks: reikia dazyt galini dangti, , galini kairi sparna (o gal juos su vakumais atitemptu?), dazymo prasosi priekinis, bei galinis buferiai. Pries metus keistas pagr dirzas, tepalai (Valvoline pilnai sitetika), filtrai, kalades visos keturios, prieki stabdziu diskai nauji. Padangos vasrines naujos sake visiskai, kaina 8000lt be zieminiu padangu su ratais ( as turiu geras aukstas padangas su diskais). Uzdujinimas 1800lt. Siauliuose klausiau, tai 10 000 skaityk gaunasi ir manau kebulo tvarkymas kokia 15000lt.. Su dujom manau bendraus, kasnors turit toki gal 2.0T su dujom, be? Kaip ispudziai? Sanaudos? Pravazumas BE to PALETINTOJO? Kur uz kiek ir kas kiek laiko voztuvus reguliuojat? Kaip zinoti ar dabar tarkim nupirkus juos reikia reguliuoti? Kokius mazgus nuvaziavus ryt labiausiai patartumet atidziai ir kaip apziureti? Kaip jusu nuomone is skelbimo uz tokius pinigus masina? Panoraminis liukas sake yra, sildomos sedynes, vidrodziai, langai visa elektra veikia. Vaziuokleje sake irgi viskas ok. Masina duagiau naudojama bus i zvejyba ir medziokle..
P.S. Aceit savininkas buvo pasijunges diagnostika ir jam pasake kad galia sito foresterio yra 155 berodz kw, man skamba kazkaip nerealiai jog diagnostika parodo kiek yra kw? :D Manau galia tik ant stendo eina pamatuoti, o ir su awd vopsie ar ant jo eina pamatuoti, kaip cia kazin isiaiskinti su tais kw kaip istikruju yra? :D
Petrix
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 40
Užsiregistravo: 2010-03-24, 10:51 pm
Auto: Forester '04 2,5 X /AT USA
Valstybinis numeris: DBS 550

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Petrix »

Sveiki dar karta,
kažkada jau rašiau šitoj temoj kad naujos nekurt, tai nutilus jai ir vėl čia parašysiu.
Taip jau gavosi kad taip ir likau be foriko, nes šeima padidejo (ir jubiliejus šuniui ant uodegos nuėjo), ir kadangi žmonai dekretas tai užteko mums vieno mašiniuko ilgam. Dabar ji jau grįžta į darbą, ir verkiant po vasaros suskubau ieškoti antro auto, o dar panašu kad pasinersim į statybas, kur ant molio palijus maniškis scenicas dugną jau yra palikęs...
Pastoviai per tą laiką sekiau skelbimus ir galvojau pamatysiu tą vienintelį foriką, kuris man tiktų, tačiau jų pasirinkimas per porą metų tik mažėjo, o kainos panašu kad net padidėjo (pamenu vieną šio forumo dalyvį iš Molėtų, kuris baltą foriką pirmuką pardavinėjo, tai dabar ta kaina ta pati išlikusi jiems...
Paskutiniu metu išbandžiau tokį Dacia Duster naujutėlaitį, buvau nuvažiavęs į gerą klampynę, kur R16 ratas visas paniro, bet per keletą bandymų sublokavus tarpašinį difą pavyko išvažiuot, taigi tas mašiniukas man patiko, bet bėda kad LT dabar yra tik benzinų, o tie prastai tempia, purvyne sankaba dvokia kai sublokuoji; dyzeliai truputi stipresni, bet ir kaina į normalių auto ribas išeina..
Kadangi užsiimsiu statybom tai naujam dabar pinigo nešvaistysiu, o biudžetas mano apie 20K, forikas nuo 2004-5 metų ir galėčiau imti brangesnį su leasingu - pavyzdžiui tokį labai įsižiūrėjau - http://www.autopark.lt/lt/naudoti-autom ... ref=133973" onclick="window.open(this.href);return false; . Tik ar negėda ir įmanoma į jį dėti dujas? Kaip jis purvyne elgsis? Ar galima jį kilstelt?

Klausimas po šitiek laiko išlieka toks - ar LT modeliuose automatuose yra koks ratų susiblokavimas patekus į didesnį purvą?
Atleiskit jei kartojuosi, bet per paiešką sunkiai sekėsi rasti tai ko turbūt ir nėra - kažkoks pažeminimas automate? ar automato pravažumas tas pats kaip mechanikos? O kaip dyzeliai su mechanika, nemačiau ten pažeminimo svirties iš nuotraukų..
Dabar einu toliau šitą temą skaityt :)
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7302
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Arūnas »

Petrix rašė:... - http://www.autopark.lt/lt/naudoti-autom ... ref=133973" onclick="window.open(this.href);return false; . ...
300AG, įdomu ar automatinė dežė atlaiko tiek arklių. Čia gal būt klausimas Jonui kokia galia atlaiko XT automatas. :?:
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Petrix
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 40
Užsiregistravo: 2010-03-24, 10:51 pm
Auto: Forester '04 2,5 X /AT USA
Valstybinis numeris: DBS 550

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Petrix »

Rytoj važiuosiu apžiūrėti tą monstriuką, labai jau masina ta krūva arkliukų..
O dėl statybų tai gal ir teisus Jonas, tik kad pasirinkimo ne kažin kas antro modelio ant Lietuvos, iš Lenkų bijau imti, neturiu kontaktų ir laiko pats užsiimti..
Petrix
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 40
Užsiregistravo: 2010-03-24, 10:51 pm
Auto: Forester '04 2,5 X /AT USA
Valstybinis numeris: DBS 550

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Petrix »

Pabandžiau!!! Likau apšalęs kaip prilimpi prie sėdynės paspaudus.. Offroado aišku negalima..
Padangos plikos, reikės keisti..
Klausimas - ar stipriau užmynus ant gazo ir mašinai palėkus turi būti tokia tarsi tuščia pertrauka, kai nelabai traukia, nu gal 2 sekundės... ir tada jau varo!!!!
Duoda garantiją 3 mėn varikliui ir greičių dėžei, taigi jau kaip ir perku
dovisz_
Forumo dalyvis
Pranešimai: 102
Užsiregistravo: 2010-12-03, 11:05 pm
Auto: Audi s4
Skype: superchanageris
Miestas: Telsiai

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė dovisz_ »

Zadejau as ta forika pirkt :smile:
Greitis veža tol - kol neveža greitoji
Petrix
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 40
Užsiregistravo: 2010-03-24, 10:51 pm
Auto: Forester '04 2,5 X /AT USA
Valstybinis numeris: DBS 550

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Petrix »

dovisz_ rašė:Zadejau as ta forika pirkt
Nepirksiu to dar.. truputi sąnaudos gąsdina, ir tas turbo lagas nervuoja... dujų gi nedėsi į tokį..
Dabar apsistojęs ties dviem labai skirtingais variantais: trauka.eu 2008 metų 2,0 automatas su visais navarotais, ir 2004 metų amerikonų XS 2,5 AT...
Iš vienos pusės pinigų gaila drožt po molynus naujesnę, iš kitos norisi respekto šiek tiek daugiau nei su 2004, nes ten dar lempos padūmavusios..
Ant abiejų reiks kablį montuot, priekabą tampyt.. Amerikonui tai dar ir dujas sumontuočiau..
Sunku pasirinkti.. o jau rugsėjo 1oji ir reikia..
sernas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 414
Užsiregistravo: 2010-02-23, 4:24 pm
Auto: 03 m 2.5 XS MT

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė sernas »

Petrix rašė: 2004 metų amerikonų XS 2,5 AT...
Vienareiksmiskai TAIP, dar geriau butu MT :agr:
SUBARU trūkumas - brangus ir dažnas mašinos plovimas...
Skelbti atsakymą