Nuo 03m amerikono tiks be jokiu papildomu bajeriu. Svarbu amerikono spyruokles,tada tiks paprasti amortikai.andis rašė:prikeliu temą, nes iškilo beda, jau eilinį kart nusibaigė foriko '05 m. galiniai self leveling amortizatoriai, kiek temas peržiūrėjau, reiktų juos keist į paprastus. Jei teisingai suprantu, mažiausiai problemų iškiltų suradus normalius amerikono nuo '04 m. galinius amortizatorius su spyruoklėm ir pasikeitus.
norėjau pasitikslint, ar reiktų kažką perdarinėt, ar jie tiks be papildomų perdarymų? suprantu, kad papildomai dar reiktų pakeist ir atramines gumas į naujas?![]()
o gal kas įsidėjot naujus neoriginalius amortizatorius su naujom spyruoklėm?
Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1067
- Užsiregistravo: 2010-11-10, 8:48 pm
- Auto: Forester 2,0 MT 02
- Valstybinis numeris: ETC 944
- Mobilus: +37069844321
- Miestas: Kaunas
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Laivas uoste yra saugus,bet juk laivai statomi ne tam. John A.Shedd
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 100
- Užsiregistravo: 2011-07-22, 5:45 pm
- Auto: Subaru Forester 2.0 GX MT 97'
- Mobilus: +37061687358
- Miestas: Kaunas
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
iš komentarų dar visai gerai nesupratau: Jūs dėjote ar dėvėtas USA modelio spyruokles ar naujas?
Ačiū
Prašau nepykti, jeigu ką nors praleidau

Ačiū

Prašau nepykti, jeigu ką nors praleidau

Ex automobiliai:
BMW e34 525i 88'
BMW e39 525tds 97'
BMW e34 525i 88'
BMW e39 525tds 97'
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 100
- Užsiregistravo: 2011-07-22, 5:45 pm
- Auto: Subaru Forester 2.0 GX MT 97'
- Mobilus: +37061687358
- Miestas: Kaunas
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
O ar kam nors teko girdėti apie KYB (arba kitaip Kayaba) spyruokles? Amortikus jie neblogus gamina, o kaip su spyruoklėm? Siūlo man vienas pažįstamas naujas už 102 Lt/vnt, tai galvoju ar verta imti :/ Kažkaip bent man atrodo kad kaip naujos spyruoklės tai gana nebrangiai, tik įdomu kaip tas ilgaamžiškumas?
Ex automobiliai:
BMW e34 525i 88'
BMW e39 525tds 97'
BMW e34 525i 88'
BMW e39 525tds 97'
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 100
- Užsiregistravo: 2011-07-22, 5:45 pm
- Auto: Subaru Forester 2.0 GX MT 97'
- Mobilus: +37061687358
- Miestas: Kaunas
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
o apie spyruokles ar ką nors girdėjote?



Ex automobiliai:
BMW e34 525i 88'
BMW e39 525tds 97'
BMW e34 525i 88'
BMW e39 525tds 97'
- Stentor
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2928
- Užsiregistravo: 2009-01-20, 10:25 pm
- Auto: Legacy, Forester x2, Grizzly
- Valstybinis numeris: SKG 767
- Mobilus: +37061240315
- Miestas: Satiju km. Kauno raj
- Susisiekti:
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
girdejau Lirosta parduoda 

Subaru Legacy EU '92 2.2L 100KW http://www.youtube.com/watch?v=zmNHPhtktW0
Subaru Forester US '00 2.5L 121KW
Subaru Forester US '03 2.5L XS 121KW
Subaru Forester US '00 2.5L 121KW
Subaru Forester US '03 2.5L XS 121KW
- lauztuvas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 51
- Užsiregistravo: 2009-12-27, 1:16 pm
- Auto: Foreter
- Skype: lauztuvasss
- Mobilus: +37062077611
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
tai bus is kokio taivanio o pakuote KYB manau...Stentor rašė:girdejau Lirosta parduoda
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Prie to paties naujos temos nekuriant. Cia tik pas mane viena ar pas visus visas galas "cypsi" per duobes vaziuojant ar cia stabilizatoriaus traukes keist reik ?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
taigi, nežymiai, bet sėda ir mano forikas:
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... a0222.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... a0223.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... a0224.jpg/
viską perskaičiau, bet nesupratau ar keisti amortikus, ar spiruokles, ar dėti šaibas? pas mane self leveling.
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... a0222.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... a0223.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... a0224.jpg/
viską perskaičiau, bet nesupratau ar keisti amortikus, ar spiruokles, ar dėti šaibas? pas mane self leveling.
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
original self leveling kainuos 2300 lt, antras variantas užsakyti kietos spiruokles ir paprastus amortikus
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- Remis7
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 809
- Užsiregistravo: 2008-12-23, 10:22 am
- Auto: Forester 2.5XS, AT, 07"
- Valstybinis numeris: ETA 500
- Skype: remygaa
- Mobilus: +37067989777
- Susisiekti:
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
ieškok nuo usa foriko visą kompl.... bet tai jau deficitasAugustas rašė:taigi, nežymiai, bet sėda ir mano forikas:
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... a0222.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... a0223.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... a0224.jpg/
viską perskaičiau, bet nesupratau ar keisti amortikus, ar spiruokles, ar dėti šaibas? pas mane self leveling.

╭∩╮(◣_◢)╭∩╮╭∩╮(◣_◢)╭∩╮
2007 [S11] FORESTER 2.5XS WAGON 253 EMPI SOHC NA RAISED SUSPENSION FULLTIME AWD AT US FLEX FUEL E85 & LPG
Degalų sanaudos https://www.spritmonitor.de/en/detail/669821.html
2007 [S11] FORESTER 2.5XS WAGON 253 EMPI SOHC NA RAISED SUSPENSION FULLTIME AWD AT US FLEX FUEL E85 & LPG
Degalų sanaudos https://www.spritmonitor.de/en/detail/669821.html
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
o gal užtenka tik spyruokles pakeist? Kiek už spyruoklės ir amortikus?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Sveiki, skaičiau skaičiau skaičiau šias diskusijas, bet taip ir neradau (o gal ir ieškot nebemoku) atsakymo į man rūpimą klausimą.
Subaru forester 98', 2,0 l, galas sėdęs. Ieškau galinių spyruoklių išmatavymo (aukščio, storio), nes planuoju pirkt dėvėtas ir nenroiu likt kiauras, kaip olandiškas sūris. Jei kas žinot (ar turit nuorodą) PM. Gerai būtų abiejų (tiek ekonomo, tiek amerikono) modelių galinių spyruoklių išmatavimai. Dėkingas iš anksto
Subaru forester 98', 2,0 l, galas sėdęs. Ieškau galinių spyruoklių išmatavymo (aukščio, storio), nes planuoju pirkt dėvėtas ir nenroiu likt kiauras, kaip olandiškas sūris. Jei kas žinot (ar turit nuorodą) PM. Gerai būtų abiejų (tiek ekonomo, tiek amerikono) modelių galinių spyruoklių išmatavimai. Dėkingas iš anksto
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
tai gerai, tada gal kas gali parašyt amerikoniškų spyruoklių išmatavimus? spyruoklės storis, aukštis (spalva ir taip aiški - juoda). DėkingasJonas6x6 rašė:su dėvėtom kaip tu sakai ekonominėm spyruoklėm sprendimas pusei metų. Po to vėl sėda.
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
pas mane yra problema su galinias amortikais. Vienas žemesnis 3-4 cm. Tikrinau stende - viskas gerai. Servisas Autoerdve sako - viskas gerai. keista. Jonas 6x6 pasiulė vietoj Eu spiruokliu pastatyti storesnės - kad mažiau varginti self leveling amortikus. Šiandien padaryta. Tai Foriko galas pakilo apie 2 cm. Stabiliau važiuoja posukiose. O svarbu kad mažiau maskatuoja per duobės, pvz kas diena važiuoju Savanoriu pr taui su EU ten galas šokinėja, o su šitais pralekiau lig per lygu kelia, jei buvo šokinėjimas tai 1-2 kartus, o ne 2-3. Bet tai kol kas 100 km kel;io. Važinėjant aprašysiu daugiau
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
primenu kad pas mane taip ir liko problema su kairiniu amortiku, su EU spyruoklėmis nusedes 3-4 cm žemiau. O pastačius USA amortikus tik 1-0,8 cm žemiau.
Padariau šiandien ekserimenta (vakare foto idėsiu ir gal video). Kuris bus įdomus ir kitiems
1. Pamatavau ant tuščio Foriko aukšti tarp žemės ir arkos galinio rato (matavau iki juodos gumites viršaus ar iki dažu) - dešinė 76,4 cm , kairė 75,7. Prieš tai važiavau į darba per miesta.
2. Pakroviau 200 kg cemento lygiai per visa bagažinė. Nusėdo iki 73,0 dešinė ir 72,7 kairė
3. Pavažiavus 400 m per duobės ir asfalta pasikelė - 74,5 d ir 73,2 k
4. dar pavažiavus 400 m (atgal grižau per duobės) - 74,0 d ir 73,2 k
5. krovinį 150 kg permečiau bagažinėje i dešinė, ant sveiko amortiko - 74,0 d ir 74,5 (dešininis visiškai nesėdo)
6. iškrovus krovinį - 76,8 d ir 76,4 k
7. Pavažiavus tusčiam (buvo įdomu po kiek m atsistato aukščiai) po 400 m - 76,8 d ir 76,3 k
8. pavažiavus dar 600 m asfaltu - 76,4 d ir 76,2 k
9. pavažiavus ir dar 600 m asfaltu - 76,4 d ir 76,0 k
10. grižtu prie sandelio per duobės 400 m - 76,4 d ir 76,4 k. tipo lygu, bet pavažiuosiu ilgiau asfaltu ir vėl bus 76,4 d ir 75,7 k
Kas mato kame čia problema? Ant stendo viskas gerai, amortika nepramuša, jis veikia, auto erdvė sako gerai, kai siuboju tai kairė matosi kad labiau siuboja ir vėliau sustoja
Padariau šiandien ekserimenta (vakare foto idėsiu ir gal video). Kuris bus įdomus ir kitiems
1. Pamatavau ant tuščio Foriko aukšti tarp žemės ir arkos galinio rato (matavau iki juodos gumites viršaus ar iki dažu) - dešinė 76,4 cm , kairė 75,7. Prieš tai važiavau į darba per miesta.
2. Pakroviau 200 kg cemento lygiai per visa bagažinė. Nusėdo iki 73,0 dešinė ir 72,7 kairė
3. Pavažiavus 400 m per duobės ir asfalta pasikelė - 74,5 d ir 73,2 k
4. dar pavažiavus 400 m (atgal grižau per duobės) - 74,0 d ir 73,2 k
5. krovinį 150 kg permečiau bagažinėje i dešinė, ant sveiko amortiko - 74,0 d ir 74,5 (dešininis visiškai nesėdo)
6. iškrovus krovinį - 76,8 d ir 76,4 k
7. Pavažiavus tusčiam (buvo įdomu po kiek m atsistato aukščiai) po 400 m - 76,8 d ir 76,3 k
8. pavažiavus dar 600 m asfaltu - 76,4 d ir 76,2 k
9. pavažiavus ir dar 600 m asfaltu - 76,4 d ir 76,0 k
10. grižtu prie sandelio per duobės 400 m - 76,4 d ir 76,4 k. tipo lygu, bet pavažiuosiu ilgiau asfaltu ir vėl bus 76,4 d ir 75,7 k
Kas mato kame čia problema? Ant stendo viskas gerai, amortika nepramuša, jis veikia, auto erdvė sako gerai, kai siuboju tai kairė matosi kad labiau siuboja ir vėliau sustoja
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451