

Bet kad garso reikia Subarisko - faktas. Pribres ir man ciuju iki to rankos ant maniskio ;]
Moderatorius: tomazas555
Čia priedas prie CVTNotorious rašė:Netersk CVT temos![]()
Bet kad garso reikia Subarisko - faktas. Pribres ir man ciuju iki to rankos ant maniskio ;]
Pas mane tempimo galia 1,7 tonosArūnas rašė:Naujas forikas XT modelis eis tik su CVT, ir deklaruojama jog jo tempimo galia 2 tonos. Taip kad galima bus forika kaip sniego buldozerį naudot
Purus, tai taip, o kietas arba šlapias ....Artūras rašė:tai kad sniegas nera didelis trugdis, nelabai jis trugdo suktis ratams. keista butu jei gesintu motora sniege.
SankabaIcagel rašė:Tai anksciau i Justy dejo, kiek pamenu tai lyg ir ne pacios patikimiausios buvo. O kaip CVT isspresta su sankaba? Tipo tas pats principas kaip ir paprastoje AT dezeje?
na as apie ta pati, tik ne taip issireiskiauArtūrazz rašė: Sankabahidromova juk stovi ...
![]()
Ne i tema cia, bet pasakysiu is patirties, kad tie slopintuvai neverti demesio, jie tik laikini, po to uzstringa nuo duju ismetimo ir nebeveikia...Artūrazz rašė:Dėl garso, tai galvoju apie šituos 2 variantus![]()
Nes jau buvau nusisukęs dislintuvą, tai kaifas, o ne gersas. Beje "automoderna.lt" kažką panašaus mačiau reikės kada užlėkt.
http://automoderna.lt/?l=lt&m=3&cid=211
Arba vožtuvą kombinuoti su http://www.automoderna.lt/?l=lt&m=3&cid=220&page=0
Nevaziavau su ankstesniais CVT modeliais, bet dabartiniai tai tokie pat kaip AT dezeje atbulinis.Artūrazz rašė:SankabaIcagel rašė:Tai anksciau i Justy dejo, kiek pamenu tai lyg ir ne pacios patikimiausios buvo. O kaip CVT isspresta su sankaba? Tipo tas pats principas kaip ir paprastoje AT dezeje?hidromova juk stovi ...
Tik dar neišsiaiškinau kaip pas Subaru CVT atbulinis bėgis jungiasi, nes kai kur ar ne sankabų pagalba pereidavo į atbulinį bėgį![]()
![]()
![]()
![]()
reikės išsiaiškinti įdomu arba gal Jonas žinos