Notorious rašė:Jono pasisakymas nėra keistas, jis iš praktikos. Tie mazgai tame modelyje tiesiog kitokios, reik suprast prastesnės, konstrukcijos. Del sąnaudų, tai nebūtų tokio didelio skirtumo kaip tu parašei, o variklių dinamika skirtųsi ženkliai
Sent from my HTC One X using Tapatalk 4
As dar karta pasikartosiu ir pasakysiu, kad dinamika absoliuciai nesvarbi. O del nedidelio kuro sanaudu skirtumo, tai sioje vietoje tikrai nesutiksiu. Kiek yra tas nedaug ? Notorious, jei 2-4 litru skirtumas 100km yra nedaug, tada taip.... Cia vienas vartotojas niku Bes eksploatuoja Forester II mechanika su 92 kw 125AG SOCH varikliuku ejusiu iki 2005 metu, tai sake vidurikis mieste 12,5-13 duju, lygioje trasoje apie iki 10L duju. Manau tie kiti 2.5 atmosferikao, tiek 2.5 turbo foresteriai tikrai pora litru drasiai edresni...
Jonas6x6, as taipogi linkstu ties senesniuoju paprasciausiu SOCH 2.0X 125AG varikliu su mechanine deze. Bet nespjaunu ir i 2.0i DOCH 158AG.. Tas brangus voztuvu reguliavimas juk nera kasdienybe... i 100000km pora kartu turbut... Manau tevukui bus pats tas. Tik reikia nenuvaikyta, padoresni surasti... - sunkiausia uzduotis...
Jei kasnors kurnors turite kokiu ziniu, kad kasnors pardavineja ar ruosiasi per artimiausia menesi ar pora menesiu pardavineti atmosferini mechanines dezes 2.0 foresteri nuo 2005 metu iki 6000euru, parasykit man privacia zinute. Dekui