Forester II 2.0X 125AG ar 2.0i 158AG
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Forester II 2.0X 125AG ar 2.0i 158AG
Koki atmosferini 2.0 varikli geriau pasirinkti ?
2002-2005m. 2.0X SOCH 125AG ar 2005-2008m. 2.0i DOCH 158AG
Pagreitis iki 100km/h, maksimalus greitis ir visa kita absoliuciai nesvarbu.
Svarbu yra:
<>kuris variklis patikimesnis, kantresnis
<>kuris variklis geriau 'draugauja' su dujine iranga
<>kurio variklio voztuvu reguliavimas yra paprastesnis/pigesnis
Kiek as suprantu tai iki 2005 metu ejo paprastas SOCH variklis, kuriame voztuvai labai paprastai ir lengvai reguliuojasi, o 2005 metais 125AG SOCH varikli pakeite ir paleido i gamyba 158AG DOCH "stebukla", kurio voztuvu reguliavimas kainuoja labai didelius pinigus...
Jei as teisingai mastau, tai tada labai liudna, kad 2006-2007 metais nebebuvo to SOCH variklio, kadangi norisi siek tiek naujesnio 2006-2007 metu Foresterio, o dabar beliks ziuret tik i 2005 SOCH...
2002-2005m. 2.0X SOCH 125AG ar 2005-2008m. 2.0i DOCH 158AG
Pagreitis iki 100km/h, maksimalus greitis ir visa kita absoliuciai nesvarbu.
Svarbu yra:
<>kuris variklis patikimesnis, kantresnis
<>kuris variklis geriau 'draugauja' su dujine iranga
<>kurio variklio voztuvu reguliavimas yra paprastesnis/pigesnis
Kiek as suprantu tai iki 2005 metu ejo paprastas SOCH variklis, kuriame voztuvai labai paprastai ir lengvai reguliuojasi, o 2005 metais 125AG SOCH varikli pakeite ir paleido i gamyba 158AG DOCH "stebukla", kurio voztuvu reguliavimas kainuoja labai didelius pinigus...
Jei as teisingai mastau, tai tada labai liudna, kad 2006-2007 metais nebebuvo to SOCH variklio, kadangi norisi siek tiek naujesnio 2006-2007 metu Foresterio, o dabar beliks ziuret tik i 2005 SOCH...
- kreizas
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 15
- Užsiregistravo: 2012-01-22, 8:01 pm
- Auto: Subaru forester 2.0
Re: Forester II 2.0X 125AG ar 2.0i 158AG
Pats atsakei į savo klausimą
Re: Forester II 2.0X 125AG ar 2.0i 158AG
Jonas6x6, mano tevukui galios tikrai nereikia, nei pagreicio iki 100km/h, nei maksimalaus greicio kuo didesnio ir t.t. Svarbu, kad butu kuo ekonomiskesnis, paprastesnis, kantresnis, maziau 'ligu' turintis ir puikiai su dujomis draugaujantis variklis. Deze tik mechanine. Tevuko biudzetas iki 6000 eur.Jonas6x6 rašė:tai aišku naujas geresnis. Sukasi iki 7500rpm, galios ženkliai daugiau, kuro sąnaudos tos pačios, techninių problemų mažiau (nei tarpinių neprapučia, nei indėklų neprasuka, nei išdyla cilindrai - tik pilk gerą tepalą), dėžės geresnės nuo 2006 (palėtintojas lėtesnis ir pavaros ilgesnės) ir viskuo aplamai jis pranašesnis. O vožtuvų reguliavimas neturėtų būti kliūtis, nes juk žmonai irgi kartais batus naujus reikia nupirkti, jei nori kad gražiai atrodytų.
Jei finansai leidžia, imk naują, ir geriau ne 2006-2007, bet 2007-2008 - jų geresni kompai.
Kiek ziuriu skelbimus, tai visi tie 2.0x ar 2.0i atmosferiniai varikliai jau padujinti neaisku kokiomis duju irangomis... Faktas, kad tevukas neapsieis anksciau ar veliau be voztuvu pareguliavimo. Tai manau yra skirtumas, kur ismes reguliavimui pora simtu litu, o kur ismes keleta tukstanciu litu...
Aisku, norisi kuo sviezesnio, naujesnio Foresterio, nes uz tevuko biudzeta iseina va ir 2006.12 men -> http://www.autoscout24.eu/Details.aspx? ... 00&asrc=st
va ir 2006.09 men -> http://www.autoscout24.eu/Details.aspx? ... 00&asrc=st
Va, ir su SOCH varikliu atrodo neblogas variantas -> http://www.autoscout24.eu/Details.aspx? ... 00&asrc=st bet metai 2005, 'snukis' senesnis, ir kaip sakei tas 2.0 SOCH 125AG tarpines prapucia.. indeklus prasuka.. isdyla cilindrai.. ir t.t. Kaip, kad sakei, ji pakeites DOCH viskuo pranasesnis... Bet ar tikrai taip yra? Nes kiek zmoniu, tiek nuomoniu....
Tiesiog nesinori tevukui nupirkti galvos skausmo, norisi kuo patikimesni, kantresni atmosferini paprasta varikli gerai draugaujanti su dujomis.
Re: Forester II 2.0X 125AG ar 2.0i 158AG
Beje, del galiniu amortizatoriu Forester II 2.0...
Kiek suprantu jie linke 'mirti', tik visiem skirtingai, vieniems po 20000km, kitiems po 100000km....
O originalus kiek suprantu kainuoja vnt. 1000-1200lt.
Norejau paklausti, o sitie vokiski KYB -> http://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=eo ... #autobegin po 380lt/vnt, tai cia pakaitalas tiems originaliems ? ar cia dar papildomai prie situ amortizatoriu reiktu kazkokias spyruokles pirkt ir pan....
Kiek suprantu jie linke 'mirti', tik visiem skirtingai, vieniems po 20000km, kitiems po 100000km....
O originalus kiek suprantu kainuoja vnt. 1000-1200lt.
Norejau paklausti, o sitie vokiski KYB -> http://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=eo ... #autobegin po 380lt/vnt, tai cia pakaitalas tiems originaliems ? ar cia dar papildomai prie situ amortizatoriu reiktu kazkokias spyruokles pirkt ir pan....
- Notorious
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2912
- Užsiregistravo: 2009-12-30, 12:40 am
- Auto: Legacy 05'
- Valstybinis numeris: netelpa
- Skype: agamicox
- Mobilus: 353852487825
- Miestas: Dublin, Ireland
Re: Forester II 2.0X 125AG ar 2.0i 158AG
Sutinku su Jono komentaru... Ypac del zmonos batu ;-) (to palyginimo)
Subaru Legacy 2.0 GL MT (2005) - patinka!
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio
Re: Forester II 2.0X 125AG ar 2.0i 158AG
Tai kaip ten del to SOCH 2.0x variklio iki 2005 metu ? Ar tikrai jis prapucia tarpines, indeklus prasuka, cilindrai isdyla ir t.t. ?
Ir kaip del tu amortizatoriu, kur auksciau klausiau
Ir kaip del tu amortizatoriu, kur auksciau klausiau
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 288
- Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
- Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
- Valstybinis numeris: EOZ 954
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Forester II 2.0X 125AG ar 2.0i 158AG
Ju tikriausiai zymiai daugiau vaziuoja nei naujuju, vieni turi problemu, kiti lyg ir ne. Mano tevuko pirmajam forikui pakeitem tarpines ir kolkas vaziuojam. As ir savajam 2006 2,5 sohc ties 130 kkm tarpines keiciau. Jei bus nenuvazinetas, tai speju bus daugiau maziau viskas OK su juo. O del amortiku, tai isidesi paprastus su USA (o gal ir KYB) spyruoklem ir bus ok.Bionik rašė:Tai kaip ten del to SOCH 2.0x variklio iki 2005 metu ? Ar tikrai jis prapucia tarpines, indeklus prasuka, cilindrai isdyla ir t.t. ?
Ir kaip del tu amortizatoriu, kur auksciau klausiau
- Jurijusb
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 927
- Užsiregistravo: 2012-09-22, 12:26 pm
- Auto: Forester ir Outback
- Miestas: Pabradė
Re: Forester II 2.0X 125AG ar 2.0i 158AG
Nusiteik kad viskas bus gerai, kitu masinu irgi amortikai ir kitos detales nepigiai kainuoja.
Kokia dar masina svarstai ar tik Foresteri ?
Su kuo dabar vazineja ?
Kokia dar masina svarstai ar tik Foresteri ?
Su kuo dabar vazineja ?
Subaru Outback BS 3,6 R, Subaru Forester SG 2,0 atmo
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Forester II 2.0X 125AG ar 2.0i 158AG
miršta greičiau jei perkrauni. Originalas panašiai kainuoja.Bionik rašė:Beje, del galiniu amortizatoriu Forester II 2.0...
Kiek suprantu jie linke 'mirti', tik visiem skirtingai, vieniems po 20000km, kitiems po 100000km....
O originalus kiek suprantu kainuoja vnt. 1000-1200lt.
Norejau paklausti, o sitie vokiski KYB -> http://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=eo ... #autobegin po 380lt/vnt, tai cia pakaitalas tiems originaliems ? ar cia dar papildomai prie situ amortizatoriu reiktu kazkokias spyruokles pirkt ir pan....
KYB deda, bet Pedders specialiai pagamino pakaitala, ir jie garantuoja kad viskas veiks
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- Diver
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2133
- Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
- Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
- Valstybinis numeris: FUT 232
- Skype: Linas diver
- Mobilus: +37061597792
- Miestas: Klaipeda
Re: Forester II 2.0X 125AG ar 2.0i 158AG
o ko taip uzsiciklinai ant 2,0??? imk 2,5 amerikieti nuo 2005 m. ir vargo nematysi. ir be reikalo tevukas baidosi automato. suprantu, kad nevaziavus sunku persilauzti. tegu pabando pasivazineti kelias dienas su automatu. o jau paskui tegu sprendzia. aisku fotiko automatas tikrai nera tobulas, palyginus su volvo ar bmw, bet tikrai patikimas. o 2,5 varikliai tikrai be problemu draugauja su dujomis, o ir galios pakanka. aisku pradzioj buvo diskomfortas nulipus nuo H6 156 KW bet su laiku pripratau. o ir voztuvu reguliavimas popigiaiskas.
aisku jusu teise rinktis. bet alternatyva apsvarstykit. juolab is amerikos ir rida tikra, ir daznai nedidele. o ir kaina normali.
aisku jusu teise rinktis. bet alternatyva apsvarstykit. juolab is amerikos ir rida tikra, ir daznai nedidele. o ir kaina normali.
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
Re: Forester II 2.0X 125AG ar 2.0i 158AG
Na, vazineju su darbine Octavia 1.9tdi 77kW, tai keitem visai neseniai amortizatorius.. toli grazu ne po 1000lt uz vieneta, o kokiais 4 kartais pigiaubes rašė:Nusiteik kad viskas bus gerai, kitu masinu irgi amortikai ir kitos detales nepigiai kainuoja.
Kokia dar masina svarstai ar tik Foresteri ?
Su kuo dabar vazineja ?

Svarstau/svarsciau Toyota Rav4 2.0 D4D arba 1.8 benzina/dujas... Mitsubishi Outlander.... Subaru Outback.. Honda Crv... Kia Sorento.... Skoda Octavia universala 4x4.... Daugiau nera ka ziuret uz toki biudzeta ir tokiu metu.
Dabar neturi automobilio - pardavem pries pora savaiciu, kadangi reikia 4x4 kiek imanoma ekonomiskesnio, patikimesnio, kantresnio, pravazesnio nuo 2005m iki 6000euru mechanines dezes automobilio.
Re: Forester II 2.0X 125AG ar 2.0i 158AG
Neikalbesi jo to amerikono ir automatines dezes ne uz ka. Nera prasmes ikalbineti, jis kategoriskas siuo klausimu del amerikietisku masinu. Taskas.Diver rašė:o ko taip uzsiciklinai ant 2,0??? imk 2,5 amerikieti nuo 2005 m. ir vargo nematysi. ir be reikalo tevukas baidosi automato. suprantu, kad nevaziavus sunku persilauzti. tegu pabando pasivazineti kelias dienas su automatu. o jau paskui tegu sprendzia. aisku fotiko automatas tikrai nera tobulas, palyginus su volvo ar bmw, bet tikrai patikimas. o 2,5 varikliai tikrai be problemu draugauja su dujomis, o ir galios pakanka. aisku pradzioj buvo diskomfortas nulipus nuo H6 156 KW bet su laiku pripratau. o ir voztuvu reguliavimas popigiaiskas.
aisku jusu teise rinktis. bet alternatyva apsvarstykit. juolab is amerikos ir rida tikra, ir daznai nedidele. o ir kaina normali.
Reikia europiecio, arkliu skaicius po kapotu, pagreitis iki 100km/h, maksimalus greitis ir visi kiti galios rodikliai absoliuciai nesvarbus... Svarbu kuo ekonomiskesnis ir kuo patikimesnis, kantresnis varikliukas, o esant kazkokiam gedimui ir pakankamas sortimentas ir priejimas prie nauju ar naudotu detaliu is autolauzynu.....
Re: Forester II 2.0X 125AG ar 2.0i 158AG
Tai taip ir nesuprantu, kokiu 2.0 varikliu geriau ieskoti Foresterio II ... ar tuo 2.0x SOCH 125AG, kuriame labai paprastai ir nebrangiai reguliuojasi voztuvai ar nuo 2005m ejusiu 2.0i DOCH 158AG varikliu, kuriame jau voztuvu reguliavimas didziuliai pinigai..... Ir ar tikrai kaip cia rase Jonas6x6 tame senesniajame 2.0x SOCH 125AG variklyje prapucia tarpines... prasisuka indeklai.. isdyla cilindrai... o naujesniajame 2.0i DOCH 158AG jau tokiu ligu absoliuciai nera....
- Dziugintas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1564
- Užsiregistravo: 2010-03-26, 7:40 am
- Auto: SUBARU FORESTER SJ 2.5 6mt
- Valstybinis numeris: JBZ 128
- Mobilus: +37068659908
- Miestas: Kaunas