Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Forikas buksuoja
Susuk Tatvydui (RSe subaru forume) 868250118, tegul apziuri dar karta tavo foresteri, gal ir su detalem pades. Nes man kaip nekeista Subarita diagnozavo paskutinius 1.5 menesio gyvenimo valandas ir kapitalini uz 1500 lt. Atseit ausinimas verzte verziasi po galvom, ir t.t. Uzlekes i garaza radau sausut sausuteles tarpines po galvom ir atsilaisvinusius termostato varztus, ko pasekoje prasisunke skyscio siek tiek....Bet kaip galima buvo daryt isvada kad verziasi ausinimas i galvas...niekaip nesuprantu, kaip begerbciau Geda kaip meistra. Nesinori ir man be reikalo nepasitiket zmogum, gal irgi apsigavo, tad vis del to rekomenduoju apsilankyti pas kelis meistrus pries terliojantis su deze.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
- Tankystas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 316
- Užsiregistravo: 2010-12-05, 7:01 pm
- Auto: Vagen traktor 4x4
- Skype: t.a.n.k.y.s.t.a.s
- Miestas: Kaunas
Re: AT su paletintoju ar be?
Nu ką, kadangi paieška (kaip ir visuose forumuose) nieko gero nedave `2: , paaukojes truputį laiko peržiūrėjau forumą rankiniu būdu
Ir radau daug naudingos info. Ypač informatyvi pasirodė ši tema , kur detaliai aprašyta kaip veikia AT dėžė skirtingomis pavaromis, jų skirtumai, privalumai ir tt. Tai pat naudingos informacijos radau šioje temoje
Dar padariau grynai teorine išvadą, kad offroade AT > nei MT ir pofig tas paletintojas, nes I pavara pas AT gaunasi (iki diskeliu praslydimo ribos) blokuotas centras, tuo tarpu MT centras "laisvas", nes visco neuzsiblokuoja tiek, kad nesisuktų tas ratas, kuriam lengviausia, nesvarbu ant kurios jis ašies

Dar padariau grynai teorine išvadą, kad offroade AT > nei MT ir pofig tas paletintojas, nes I pavara pas AT gaunasi (iki diskeliu praslydimo ribos) blokuotas centras, tuo tarpu MT centras "laisvas", nes visco neuzsiblokuoja tiek, kad nesisuktų tas ratas, kuriam lengviausia, nesvarbu ant kurios jis ašies

- SubaruLT
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1229
- Užsiregistravo: 2009-05-22, 5:46 pm
- Auto: 4x Leone. legacy. XT. SVX
- Skype: fausttis
- Miestas: Palanga-Vilnius
- Susisiekti:
Re: AT su paletintoju ar be?
Sakykit ka norit, bet va seniau tevas su legacy 2,2 is karjero vesdavo zvyra, Tai i kamaza supila 6 didelius kausus slapio zvyro. Tevuj i priekaba supidavo 2, svoris buvo apie 3t, tai is karjero antru begiu ir dar i kalna isibegejus iseidavo kaip kulka. Visi kas mate buvo apake. Auisku, sankaba i metus du kart keicama. Dar atsimenu, plytas veze, tai ten gal net ir 4t buvo, tai stabdi paspaudi ant zvyro, masina kaip judejo taip ir juda i prieki.evilkas rašė:As manyciau, kad 3.5t. raizyta vietove geriausiai tiktu MTZ-82 arba MTZ-80 is bedos. Subarui priekaba iki 1000, nu gal 1500 kg. Zinoma nieko jam neatsitiks, jei karta ar du i metus timptelsi ta MTZ uzvesdamas ant buksyroJonas6x6 rašė:Ne Subaru reikia tokiems darbams..... Vienas dalykas - svoris jo per mažas, ta priekaba nustums jį nuo mažiausio kalniuko, kitas dalykas - net mašinos pakaba tam netinkama - amortikus sulankstysi itin greitai, trečias - nei AT nei MT sankabos nelaikys tokių perkrovų, ir ketvirtas dalykas, tokią priekabą patemptų nebent turbininis 2,5 daiktas, bet ir jo sankabą užmuši itin greitai.Tankystas rašė:......Bet tai tarkim man reikia iš vietos išjudinti priekabą 3,5 tonos. .........
Aš siūlyčiau imti pajero su 2,8 turbo dyzeliu, arba dar galingesnį.
Subaru Off-Road.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 510
- Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
- Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Ačiū.Jonas6x6 rašė:Super.
Tokia rida "atsiduoda" rimtoms papildomoms investicijoms į diržus, tepalus tiek motore tiek dėžėje, ir t.t.
o šiaip - sveikinu!
O šiaip manau, kad beveik visada, nusipirkus automobilį, reikia keisti diržus, tepalus ir t.t. Čia nebent būtų iš kokio pažįstamo, kur tiksliai žinoma rida, kas ir kada buvo daryta.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1136
- Užsiregistravo: 2010-01-27, 7:48 pm
- Auto: nissan patrol Y61
- Skype: justasss81
- Mobilus: +37069582756
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Foto i studija
,dar vienas turbo s ir dar AT,o del visu dirzu ir tepalu dar apie 2000lt

Mano alio 869582756 bet prisiskambint sunku,rasykit sms ir bus perskambinta :-D
JGC V8 SU DAUG VISKO
JGC V8 SU DAUG VISKO
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1067
- Užsiregistravo: 2010-11-10, 8:48 pm
- Auto: Forester 2,0 MT 02
- Valstybinis numeris: ETC 944
- Mobilus: +37069844321
- Miestas: Kaunas
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Virgi, foto butu idomu pamatyt. O su deze ir tiltu istiesu gali neskubet. Galbut trumpai pavazinejus auto nepatiks ir noresi parduot,tai keli litai susitaupys. Vistiek pirkejas nepatikes ir vel keis.
Laivas uoste yra saugus,bet juk laivai statomi ne tam. John A.Shedd
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 510
- Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
- Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Gal kas galit pagelbėti? Niekaip nerandu forume buvusios informacijos;
1. apie tepalus, kokie tinkami (buvo kažkur linkas)
2. rekomenduotinos detalių parduotuvės Vilniuje.
Ačiū.
1. apie tepalus, kokie tinkami (buvo kažkur linkas)
2. rekomenduotinos detalių parduotuvės Vilniuje.
Ačiū.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
http://www.autogidas.lt/skelbimai/subar ... 64369.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Neveikia kondyske, nera purkstuku buferi kur apipurskia lempas ( kiek kainuoja 2vnt.?) kebulas matosi nutraukose koks: reikia dazyt galini dangti, , galini kairi sparna (o gal juos su vakumais atitemptu?), dazymo prasosi priekinis, bei galinis buferiai. Pries metus keistas pagr dirzas, tepalai (Valvoline pilnai sitetika), filtrai, kalades visos keturios, prieki stabdziu diskai nauji. Padangos vasrines naujos sake visiskai, kaina 8000lt be zieminiu padangu su ratais ( as turiu geras aukstas padangas su diskais). Uzdujinimas 1800lt. Siauliuose klausiau, tai 10 000 skaityk gaunasi ir manau kebulo tvarkymas kokia 15000lt.. Su dujom manau bendraus, kasnors turit toki gal 2.0T su dujom, be? Kaip ispudziai? Sanaudos? Pravazumas BE to PALETINTOJO? Kur uz kiek ir kas kiek laiko voztuvus reguliuojat? Kaip zinoti ar dabar tarkim nupirkus juos reikia reguliuoti? Kokius mazgus nuvaziavus ryt labiausiai patartumet atidziai ir kaip apziureti? Kaip jusu nuomone is skelbimo uz tokius pinigus masina? Panoraminis liukas sake yra, sildomos sedynes, vidrodziai, langai visa elektra veikia. Vaziuokleje sake irgi viskas ok. Masina duagiau naudojama bus i zvejyba ir medziokle..
P.S. Aceit savininkas buvo pasijunges diagnostika ir jam pasake kad galia sito foresterio yra 155 berodz kw, man skamba kazkaip nerealiai jog diagnostika parodo kiek yra kw?
Manau galia tik ant stendo eina pamatuoti, o ir su awd vopsie ar ant jo eina pamatuoti, kaip cia kazin isiaiskinti su tais kw kaip istikruju yra? 
Neveikia kondyske, nera purkstuku buferi kur apipurskia lempas ( kiek kainuoja 2vnt.?) kebulas matosi nutraukose koks: reikia dazyt galini dangti, , galini kairi sparna (o gal juos su vakumais atitemptu?), dazymo prasosi priekinis, bei galinis buferiai. Pries metus keistas pagr dirzas, tepalai (Valvoline pilnai sitetika), filtrai, kalades visos keturios, prieki stabdziu diskai nauji. Padangos vasrines naujos sake visiskai, kaina 8000lt be zieminiu padangu su ratais ( as turiu geras aukstas padangas su diskais). Uzdujinimas 1800lt. Siauliuose klausiau, tai 10 000 skaityk gaunasi ir manau kebulo tvarkymas kokia 15000lt.. Su dujom manau bendraus, kasnors turit toki gal 2.0T su dujom, be? Kaip ispudziai? Sanaudos? Pravazumas BE to PALETINTOJO? Kur uz kiek ir kas kiek laiko voztuvus reguliuojat? Kaip zinoti ar dabar tarkim nupirkus juos reikia reguliuoti? Kokius mazgus nuvaziavus ryt labiausiai patartumet atidziai ir kaip apziureti? Kaip jusu nuomone is skelbimo uz tokius pinigus masina? Panoraminis liukas sake yra, sildomos sedynes, vidrodziai, langai visa elektra veikia. Vaziuokleje sake irgi viskas ok. Masina duagiau naudojama bus i zvejyba ir medziokle..
P.S. Aceit savininkas buvo pasijunges diagnostika ir jam pasake kad galia sito foresterio yra 155 berodz kw, man skamba kazkaip nerealiai jog diagnostika parodo kiek yra kw?


-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 40
- Užsiregistravo: 2010-03-24, 10:51 pm
- Auto: Forester '04 2,5 X /AT USA
- Valstybinis numeris: DBS 550
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Sveiki dar karta,
kažkada jau rašiau šitoj temoj kad naujos nekurt, tai nutilus jai ir vėl čia parašysiu.
Taip jau gavosi kad taip ir likau be foriko, nes šeima padidejo (ir jubiliejus šuniui ant uodegos nuėjo), ir kadangi žmonai dekretas tai užteko mums vieno mašiniuko ilgam. Dabar ji jau grįžta į darbą, ir verkiant po vasaros suskubau ieškoti antro auto, o dar panašu kad pasinersim į statybas, kur ant molio palijus maniškis scenicas dugną jau yra palikęs...
Pastoviai per tą laiką sekiau skelbimus ir galvojau pamatysiu tą vienintelį foriką, kuris man tiktų, tačiau jų pasirinkimas per porą metų tik mažėjo, o kainos panašu kad net padidėjo (pamenu vieną šio forumo dalyvį iš Molėtų, kuris baltą foriką pirmuką pardavinėjo, tai dabar ta kaina ta pati išlikusi jiems...
Paskutiniu metu išbandžiau tokį Dacia Duster naujutėlaitį, buvau nuvažiavęs į gerą klampynę, kur R16 ratas visas paniro, bet per keletą bandymų sublokavus tarpašinį difą pavyko išvažiuot, taigi tas mašiniukas man patiko, bet bėda kad LT dabar yra tik benzinų, o tie prastai tempia, purvyne sankaba dvokia kai sublokuoji; dyzeliai truputi stipresni, bet ir kaina į normalių auto ribas išeina..
Kadangi užsiimsiu statybom tai naujam dabar pinigo nešvaistysiu, o biudžetas mano apie 20K, forikas nuo 2004-5 metų ir galėčiau imti brangesnį su leasingu - pavyzdžiui tokį labai įsižiūrėjau - http://www.autopark.lt/lt/naudoti-autom ... ref=133973" onclick="window.open(this.href);return false; . Tik ar negėda ir įmanoma į jį dėti dujas? Kaip jis purvyne elgsis? Ar galima jį kilstelt?
Klausimas po šitiek laiko išlieka toks - ar LT modeliuose automatuose yra koks ratų susiblokavimas patekus į didesnį purvą?
Atleiskit jei kartojuosi, bet per paiešką sunkiai sekėsi rasti tai ko turbūt ir nėra - kažkoks pažeminimas automate? ar automato pravažumas tas pats kaip mechanikos? O kaip dyzeliai su mechanika, nemačiau ten pažeminimo svirties iš nuotraukų..
Dabar einu toliau šitą temą skaityt
kažkada jau rašiau šitoj temoj kad naujos nekurt, tai nutilus jai ir vėl čia parašysiu.
Taip jau gavosi kad taip ir likau be foriko, nes šeima padidejo (ir jubiliejus šuniui ant uodegos nuėjo), ir kadangi žmonai dekretas tai užteko mums vieno mašiniuko ilgam. Dabar ji jau grįžta į darbą, ir verkiant po vasaros suskubau ieškoti antro auto, o dar panašu kad pasinersim į statybas, kur ant molio palijus maniškis scenicas dugną jau yra palikęs...
Pastoviai per tą laiką sekiau skelbimus ir galvojau pamatysiu tą vienintelį foriką, kuris man tiktų, tačiau jų pasirinkimas per porą metų tik mažėjo, o kainos panašu kad net padidėjo (pamenu vieną šio forumo dalyvį iš Molėtų, kuris baltą foriką pirmuką pardavinėjo, tai dabar ta kaina ta pati išlikusi jiems...
Paskutiniu metu išbandžiau tokį Dacia Duster naujutėlaitį, buvau nuvažiavęs į gerą klampynę, kur R16 ratas visas paniro, bet per keletą bandymų sublokavus tarpašinį difą pavyko išvažiuot, taigi tas mašiniukas man patiko, bet bėda kad LT dabar yra tik benzinų, o tie prastai tempia, purvyne sankaba dvokia kai sublokuoji; dyzeliai truputi stipresni, bet ir kaina į normalių auto ribas išeina..
Kadangi užsiimsiu statybom tai naujam dabar pinigo nešvaistysiu, o biudžetas mano apie 20K, forikas nuo 2004-5 metų ir galėčiau imti brangesnį su leasingu - pavyzdžiui tokį labai įsižiūrėjau - http://www.autopark.lt/lt/naudoti-autom ... ref=133973" onclick="window.open(this.href);return false; . Tik ar negėda ir įmanoma į jį dėti dujas? Kaip jis purvyne elgsis? Ar galima jį kilstelt?
Klausimas po šitiek laiko išlieka toks - ar LT modeliuose automatuose yra koks ratų susiblokavimas patekus į didesnį purvą?
Atleiskit jei kartojuosi, bet per paiešką sunkiai sekėsi rasti tai ko turbūt ir nėra - kažkoks pažeminimas automate? ar automato pravažumas tas pats kaip mechanikos? O kaip dyzeliai su mechanika, nemačiau ten pažeminimo svirties iš nuotraukų..
Dabar einu toliau šitą temą skaityt

- Arūnas
- Valdyba / Forumo administratorius
- Pranešimai: 7302
- Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
- Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
- Mobilus: +37068786050
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
300AG, įdomu ar automatinė dežė atlaiko tiek arklių. Čia gal būt klausimas Jonui kokia galia atlaiko XT automatas.Petrix rašė:... - http://www.autopark.lt/lt/naudoti-autom ... ref=133973" onclick="window.open(this.href);return false; . ...

Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 40
- Užsiregistravo: 2010-03-24, 10:51 pm
- Auto: Forester '04 2,5 X /AT USA
- Valstybinis numeris: DBS 550
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Rytoj važiuosiu apžiūrėti tą monstriuką, labai jau masina ta krūva arkliukų..
O dėl statybų tai gal ir teisus Jonas, tik kad pasirinkimo ne kažin kas antro modelio ant Lietuvos, iš Lenkų bijau imti, neturiu kontaktų ir laiko pats užsiimti..
O dėl statybų tai gal ir teisus Jonas, tik kad pasirinkimo ne kažin kas antro modelio ant Lietuvos, iš Lenkų bijau imti, neturiu kontaktų ir laiko pats užsiimti..
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 40
- Užsiregistravo: 2010-03-24, 10:51 pm
- Auto: Forester '04 2,5 X /AT USA
- Valstybinis numeris: DBS 550
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Pabandžiau!!! Likau apšalęs kaip prilimpi prie sėdynės paspaudus.. Offroado aišku negalima..
Padangos plikos, reikės keisti..
Klausimas - ar stipriau užmynus ant gazo ir mašinai palėkus turi būti tokia tarsi tuščia pertrauka, kai nelabai traukia, nu gal 2 sekundės... ir tada jau varo!!!!
Duoda garantiją 3 mėn varikliui ir greičių dėžei, taigi jau kaip ir perku
Padangos plikos, reikės keisti..
Klausimas - ar stipriau užmynus ant gazo ir mašinai palėkus turi būti tokia tarsi tuščia pertrauka, kai nelabai traukia, nu gal 2 sekundės... ir tada jau varo!!!!
Duoda garantiją 3 mėn varikliui ir greičių dėžei, taigi jau kaip ir perku
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 102
- Užsiregistravo: 2010-12-03, 11:05 pm
- Auto: Audi s4
- Skype: superchanageris
- Miestas: Telsiai
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Zadejau as ta forika pirkt 

Greitis veža tol - kol neveža greitoji
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 40
- Užsiregistravo: 2010-03-24, 10:51 pm
- Auto: Forester '04 2,5 X /AT USA
- Valstybinis numeris: DBS 550
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Nepirksiu to dar.. truputi sąnaudos gąsdina, ir tas turbo lagas nervuoja... dujų gi nedėsi į tokį..dovisz_ rašė:Zadejau as ta forika pirkt
Dabar apsistojęs ties dviem labai skirtingais variantais: trauka.eu 2008 metų 2,0 automatas su visais navarotais, ir 2004 metų amerikonų XS 2,5 AT...
Iš vienos pusės pinigų gaila drožt po molynus naujesnę, iš kitos norisi respekto šiek tiek daugiau nei su 2004, nes ten dar lempos padūmavusios..
Ant abiejų reiks kablį montuot, priekabą tampyt.. Amerikonui tai dar ir dujas sumontuočiau..
Sunku pasirinkti.. o jau rugsėjo 1oji ir reikia..
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Vienareiksmiskai TAIP, dar geriau butu MTPetrix rašė: 2004 metų amerikonų XS 2,5 AT...

SUBARU trūkumas - brangus ir dažnas mašinos plovimas...