Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
Laba diena, gerb. Forester'ių savininkai, mylėtojai, gerbėjai,
Esu naujas šio forumo dalyvis, kuris kreipiasi į Jus dėl informacijos suteikimo. Dažniausiai sudėtinga objektyviai vertinti daiktą, kurį mėgstate ir kuris, Jūsų nuomone, yra geriausias iš visų kitų, tačiau prašyčiau grynai iš techninės perspektyvos padėti man rasti atsakymus į rūpimus klausimus. Kad Jums būtų patogiau atsakinėti į klausimus, sudėliosiu juos papunkčiui detalių paaiškinimų formoje.
Daug metų važinėjau su Opel Frontera 2.5 TDS ir buvau tikrai ja patenkintas, tiesiog laikas daro savo ir atėjo metas, kai jau nebe apsimoka jos remontuoti. Be to, didelės kuro sąnaudos stipriai muša per kišenę. Mano atveju lengvasis automobilis visiškai netinka (priežastis nurodyta toliau), o kitas džipas bus taip pačiai pastoviai "alkanas", tad pradėjau domėtis parketiniais džipais. Domėjausi pakankamai ilgai. Analizavau Nissan X-Trail, Toyota RAW-4 ir Honda CR-V. Tačiau, tam tikrų žmonių dėka "susipažinau" ir su Subaru Forester'iu, kuris pasirodė man labai patrauklus ir remiantis perskaitytais atsiliepimais - pranašesnis už mano išvardintus "parketnikus". Po ilgų apmąstymų ir informacijos paieškų nusprendžiau apsistoti ties Forester'iu ir sužinoti apie jį daugiau. Konkrečiai domiuosi 2002-2005 metų laidos 2.0 x AWD, 125 AG modeliu.
Padėkite man prašau atsakyti į toliau pateiktus klausimus/pastebėjimus:
- Gyvenu sodyboje, kurią nuo asfalto skiria 6 km žiemą retai valomo žvyrkelio ir papildomai beveik 1 km savo jėgomis žvyruojamo lauko keliuko. Pastarasis sukelia daugiausiai keblumų, nes yra molio pagrindo. Dėl traktorių važinėjimo ir kelio eksploatavimo šlapiais metų laikais, žvyras susigeria į molį, susidaro gilios provėžos, kas labai apsunkina judėjimą. Esant šlapiam orui su lengvuoju automobiliu pravažiuoti praktiškai neįmanoma. O su Frontera, neskaitant kelių rimtų užstrigimų, sėkmingai susidorodavau tiek su purvu, tiek su žiemos išdaigomis. Ar Forester'is pagal pravažumą nenusileidžia Frontera'i? - Ar "AWD" reiškia "Automatic Vehicle Drive"? Ar nebus taip, kad visi ratai susijungs per vėlai, kai jau užklimpsiu? Gal vis tik pastoviai įjungti tiltai yra patikimiau?
- Fronteros pravažumas stipriai pagerėjo dėl nuostabių padangų BF GoodRich All Terrain. Padangas pirkau naujas, tad labai norėčiau pasilikti jas ir kitam automobiliui. Ar padangos 235/70R16 tinka Forester'iui?
- Važinėju didelius atstumus, todėl benzininis variantas būtų dar didesnė piniginė našta, nei mano turima Frontera. Ką manote apie dujų įrangos įrengimą? Kokios realiai būtų dujų sąnaudos? Ar dujų įranga nesutrumpins variklio tarnavimo laiko?
- Turiu dviašę, trijų metrų ilgio priekabą, su kurią tampau svorius iki 1200 kg. Man buvo patarta, kad tokiu atveju reikia rinktis modelį be turbinos ir tada viskas bus gerai. Mat turbininiame variante greitai dils sankaba. Ar mano pasirinktas modelis tinkamas tokiems svoriams tampyti?
- Opel Frontera turi nuostabią pakabą, gerą variklį, tačiau itin prastą apsaugą nuo korozijos. Automobilis rūdija ant akių. Ar Forester'is neturi tokių bėdų? Kaip vertinate jo pakabos tvirtumą? Mano kaimynas važinėja su Subaru Legacy, tai jis kas metus tvarko pakabą. Tuo tarpu aš paskutinį kartą tą dariau prieš gerus kelis metus.
- Į ką turėčiau atkreipti dėmesį perkant Forester'į? Ką reikėtų patikrinti pirmoje eilėje? Kokie yra dažnai pasitaikantys gedimai (ligos)?
Iš anksto dėkoju Jums už konstruktyvius atsakymus. Labai tikiuosi, kad tapsiu laimingu Subaru savininku ir įstosiu į Jūsų gretas.
Esu naujas šio forumo dalyvis, kuris kreipiasi į Jus dėl informacijos suteikimo. Dažniausiai sudėtinga objektyviai vertinti daiktą, kurį mėgstate ir kuris, Jūsų nuomone, yra geriausias iš visų kitų, tačiau prašyčiau grynai iš techninės perspektyvos padėti man rasti atsakymus į rūpimus klausimus. Kad Jums būtų patogiau atsakinėti į klausimus, sudėliosiu juos papunkčiui detalių paaiškinimų formoje.
Daug metų važinėjau su Opel Frontera 2.5 TDS ir buvau tikrai ja patenkintas, tiesiog laikas daro savo ir atėjo metas, kai jau nebe apsimoka jos remontuoti. Be to, didelės kuro sąnaudos stipriai muša per kišenę. Mano atveju lengvasis automobilis visiškai netinka (priežastis nurodyta toliau), o kitas džipas bus taip pačiai pastoviai "alkanas", tad pradėjau domėtis parketiniais džipais. Domėjausi pakankamai ilgai. Analizavau Nissan X-Trail, Toyota RAW-4 ir Honda CR-V. Tačiau, tam tikrų žmonių dėka "susipažinau" ir su Subaru Forester'iu, kuris pasirodė man labai patrauklus ir remiantis perskaitytais atsiliepimais - pranašesnis už mano išvardintus "parketnikus". Po ilgų apmąstymų ir informacijos paieškų nusprendžiau apsistoti ties Forester'iu ir sužinoti apie jį daugiau. Konkrečiai domiuosi 2002-2005 metų laidos 2.0 x AWD, 125 AG modeliu.
Padėkite man prašau atsakyti į toliau pateiktus klausimus/pastebėjimus:
- Gyvenu sodyboje, kurią nuo asfalto skiria 6 km žiemą retai valomo žvyrkelio ir papildomai beveik 1 km savo jėgomis žvyruojamo lauko keliuko. Pastarasis sukelia daugiausiai keblumų, nes yra molio pagrindo. Dėl traktorių važinėjimo ir kelio eksploatavimo šlapiais metų laikais, žvyras susigeria į molį, susidaro gilios provėžos, kas labai apsunkina judėjimą. Esant šlapiam orui su lengvuoju automobiliu pravažiuoti praktiškai neįmanoma. O su Frontera, neskaitant kelių rimtų užstrigimų, sėkmingai susidorodavau tiek su purvu, tiek su žiemos išdaigomis. Ar Forester'is pagal pravažumą nenusileidžia Frontera'i? - Ar "AWD" reiškia "Automatic Vehicle Drive"? Ar nebus taip, kad visi ratai susijungs per vėlai, kai jau užklimpsiu? Gal vis tik pastoviai įjungti tiltai yra patikimiau?
- Fronteros pravažumas stipriai pagerėjo dėl nuostabių padangų BF GoodRich All Terrain. Padangas pirkau naujas, tad labai norėčiau pasilikti jas ir kitam automobiliui. Ar padangos 235/70R16 tinka Forester'iui?
- Važinėju didelius atstumus, todėl benzininis variantas būtų dar didesnė piniginė našta, nei mano turima Frontera. Ką manote apie dujų įrangos įrengimą? Kokios realiai būtų dujų sąnaudos? Ar dujų įranga nesutrumpins variklio tarnavimo laiko?
- Turiu dviašę, trijų metrų ilgio priekabą, su kurią tampau svorius iki 1200 kg. Man buvo patarta, kad tokiu atveju reikia rinktis modelį be turbinos ir tada viskas bus gerai. Mat turbininiame variante greitai dils sankaba. Ar mano pasirinktas modelis tinkamas tokiems svoriams tampyti?
- Opel Frontera turi nuostabią pakabą, gerą variklį, tačiau itin prastą apsaugą nuo korozijos. Automobilis rūdija ant akių. Ar Forester'is neturi tokių bėdų? Kaip vertinate jo pakabos tvirtumą? Mano kaimynas važinėja su Subaru Legacy, tai jis kas metus tvarko pakabą. Tuo tarpu aš paskutinį kartą tą dariau prieš gerus kelis metus.
- Į ką turėčiau atkreipti dėmesį perkant Forester'į? Ką reikėtų patikrinti pirmoje eilėje? Kokie yra dažnai pasitaikantys gedimai (ligos)?
Iš anksto dėkoju Jums už konstruktyvius atsakymus. Labai tikiuosi, kad tapsiu laimingu Subaru savininku ir įstosiu į Jūsų gretas.
- Arūnas
- Valdyba / Forumo administratorius
- Pranešimai: 7302
- Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
- Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
- Mobilus: +37068786050
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
Na visų pirmą sveikas prisijungęs. Dėl pravažumo klausimas labai slidus, bet atsakomas. Visų pirma pataisysiu kelis tavo teiginius. AWD yra All Whell Drive (liet. visų ratų varomoji sistema), subaru neturi jokiu tiltų sujungimo išjungimo funkcijų, pas visus subaru yra visą laiką varoi visi keturi ratai. Skirtumai yra tik reduktoriuose, vieni turi galimę blokiruotę aka LSD (Limitited Slip Differential) kiti neturi. Centrinė blokiruotė pas visus yra (viskozinė).
šiame video yra palyginimai su kitais gamintojais, bet yra ir skeptišai manačių apie šį video.
http://www.youtube.com/watch?v=kRniF4JQN2U
Toliau. Manau lygniti foruiką su frontera nereiktu, nebent tu turėtum modifikuotą foriką, t.y. keltą. Tada gali lygnti su frontera ir manau forikas pravažiuotų visus kur ir tavoji frontera, kairu netgi toliau! dėl mažesnio svorio. Padangas kurias dabar turi galėsi uždėti ant foriko tik jį pakėlus (Jonas6x6 šituo klausimu tave gali gerai pakonsultuoti, bo jis jau seniai tokiais reikalais užsiima). Dėl priekabos nežinau, yra čia pas mumi vienas forumietis vardu Vicinas, tai jis ir medžius iš miško traukia su savo foriku. Žinoma pas jį jis visiškai perdarytas, pakeltas, blokiruotės, palėtintojas (taviškis beja turėtu turėti kaip standartą), berods reduktorius su mažesniu perdavimo skaičiumi, AT padangos, vienu žodžiu tankas
Dėl rudžių, forikas kaip ir visos kitos mašinos rudyja, bet ne tokiu greičiu kaip frontera, toli gražu ne. Bent jau iš forumiečių apie rūdis šiame foruma mažai ką rasi.
Plačiau ir detaliau tau galės papasakoti kiti forumiečiai, jie labiau išprusę nei aš
šiame video yra palyginimai su kitais gamintojais, bet yra ir skeptišai manačių apie šį video.
http://www.youtube.com/watch?v=kRniF4JQN2U
Toliau. Manau lygniti foruiką su frontera nereiktu, nebent tu turėtum modifikuotą foriką, t.y. keltą. Tada gali lygnti su frontera ir manau forikas pravažiuotų visus kur ir tavoji frontera, kairu netgi toliau! dėl mažesnio svorio. Padangas kurias dabar turi galėsi uždėti ant foriko tik jį pakėlus (Jonas6x6 šituo klausimu tave gali gerai pakonsultuoti, bo jis jau seniai tokiais reikalais užsiima). Dėl priekabos nežinau, yra čia pas mumi vienas forumietis vardu Vicinas, tai jis ir medžius iš miško traukia su savo foriku. Žinoma pas jį jis visiškai perdarytas, pakeltas, blokiruotės, palėtintojas (taviškis beja turėtu turėti kaip standartą), berods reduktorius su mažesniu perdavimo skaičiumi, AT padangos, vienu žodžiu tankas

Dėl rudžių, forikas kaip ir visos kitos mašinos rudyja, bet ne tokiu greičiu kaip frontera, toli gražu ne. Bent jau iš forumiečių apie rūdis šiame foruma mažai ką rasi.
Plačiau ir detaliau tau galės papasakoti kiti forumiečiai, jie labiau išprusę nei aš

Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
- evilkas
- Valdyba
- Pranešimai: 4498
- Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
- Auto: H6'02, Forester'01
- Skype: x-vilkas
- Mobilus: +37069803843
- Miestas: Alytus
Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
Pabandysiu atsakyti į keletą klausimų iš savo beveik 5 metu eksploatavimo patirties. Ekspoatuoju 2,5 AT Forester atmosferinį ir 3,0 Outback AT. Abiejų eksploatacijos ypatumai ir sąnaudos panašūs (išskyrus vožtuvų reguliavimą), tai parašysiu bendrai.
Priekabos tampymui gal geriau imti su automatine dėže. Aš tampau viską kas pakliuvo, pradedant krovinine priekaba ir prikabinamu nameliu apie 1-1,5t, baigiant Belorusu, kai jį reikai užvesti. Vežioju viską - malkas, akmenis ir t.t.. Svoločius šį šeštadienį Outbackas visą strėlę su visu prikabinimo mechanizmu nuo priekabos nulupo :( . Mechaninėm dėžėm, kiek girdėjau atsiliepimų, nelaiko sankabos ir atbulinis tokiais krūviais. Info apie tuos nelaikymus kažkur forume buvo.
Aš tiek Foresteriuiui, tiek Outback nieko rimto su važiuoke nedaręs jau penktus metus. Nors eksploatacija tikrai sudėtinga (žr. apie priekabas). Keičiau tik kaladėles ir stabilizatoriaus traukes. Beja, traukes keičiau todėl, kad iš karto nupirkau pačias pigiausias.
Turbininis variantas netinka dedant dujas. Tiksliau tinka, bet labai brangiai kainuos vožtuvų reguliavimas, kurį reikės daryti maždaug kas 50000 km. geriausias variantas 2,5 atmosferinis, ten vožtuvai paprasčiau reguliuojasi. Beja, vožtuvų reguliavimo taisyklė galioja visoms naujesnėms mašinoms, kurios važinėja dujomis ir neturi hidrokompensarorių, Subaru nėra išimtis. Tik niekas to nedaro kol nepradega vožtuvai. Dujų sąnaudos nuo 10.5 l (važinėjant ramiai) iki 19 l. (tempiant 1,2T prikabinamą namelį su didžiuliu oro pasipriešinimu 100 km/h greičiu). Tampant priekabą 1-1,5t kaimo keliais - apie 15l.bogdang rašė: Ką manote apie dujų įrangos įrengimą? Kokios realiai būtų dujų sąnaudos? Ar dujų įranga nesutrumpins variklio tarnavimo laiko?
........
- Turiu dviašę, trijų metrų ilgio priekabą, su kurią tampau svorius iki 1200 kg. Man buvo patarta, kad tokiu atveju reikia rinktis modelį be turbinos ir tada viskas bus gerai. Mat turbininiame variante greitai dils sankaba. Ar mano pasirinktas modelis tinkamas tokiems svoriams tampyti?
Priekabos tampymui gal geriau imti su automatine dėže. Aš tampau viską kas pakliuvo, pradedant krovinine priekaba ir prikabinamu nameliu apie 1-1,5t, baigiant Belorusu, kai jį reikai užvesti. Vežioju viską - malkas, akmenis ir t.t.. Svoločius šį šeštadienį Outbackas visą strėlę su visu prikabinimo mechanizmu nuo priekabos nulupo :( . Mechaninėm dėžėm, kiek girdėjau atsiliepimų, nelaiko sankabos ir atbulinis tokiais krūviais. Info apie tuos nelaikymus kažkur forume buvo.
Tiek Foresteris, tiek Outback tiek kiti Subaru modeliai turi nuostabią pakabą. Nežinau ką ten reikia daryti, kad kaasmet pakabą remontuoti. Gal kokias detales sudeda pačias pigiausias kinietiškas, gal rankos ne iš tos vietos auga.bogdang rašė: - Opel Frontera turi nuostabią pakabą, gerą variklį, tačiau itin prastą apsaugą nuo korozijos. Automobilis rūdija ant akių. Ar Forester'is neturi tokių bėdų? Kaip vertinate jo pakabos tvirtumą? Mano kaimynas važinėja su Subaru Legacy, tai jis kas metus tvarko pakabą. Tuo tarpu aš paskutinį kartą tą dariau prieš gerus kelis metus.
Aš tiek Foresteriuiui, tiek Outback nieko rimto su važiuoke nedaręs jau penktus metus. Nors eksploatacija tikrai sudėtinga (žr. apie priekabas). Keičiau tik kaladėles ir stabilizatoriaus traukes. Beja, traukes keičiau todėl, kad iš karto nupirkau pačias pigiausias.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 309
- Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
- Auto: forester
- Valstybinis numeris: ejd 114
- Mobilus: +37065184568
Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
arba temos autoriui....visada galima pirkti,naujesne frontera.. 

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
Ačiū Jums už pasisakymus. Iš karto pakomentuosiu povilo komentarą dėl naujesnės Fronteros. Frontera B nėra geriau apsaugota nuo korozijos ir jos kuro sąnaudos yra identiškos (puikiai tą žinau, nes kitas mano kaimynas vairuoja būtent Frontera B.
Taip pat prašau dar ir kitų narių pareikšti savo nuomonę. Tuo pačiu norėčiau dar įsigilinti į du klausimus, kuriuos palėtėt atsakant į mano paklausimą. Aš taip ir maniau, kad mano turimo padangos tiks tik tuo atveju, jeigu paaukštinsiu automobilį. Tačiau iš to išplaukia kitas klausimas ar paaukštinimas nepakietins pakabos, kas gali ją susilpninti. Mano minėtas kaimynas su Legacy kaip tik yra iškėlęs savo mašiną iki mano Fronter'os lygio. Gal dėl to ir byra jo pakaba dažniau? Taip pat kyla klausimas dėl spidometro ir didesnės apkrovos pavarų dėžei. Jog apsisukimo kelio skirtumas gausis 10 % didesnis, kas nėra mažai.
Dar norėčiau paklausti dėl dujų įrangos. Ar vožtuvo reguliavimas būtent kas 50000 km atliekamas visiems Forester modeliams, ar tik turbininiams? Kas kiek laiko keičiamas filtras? Na ir pasikartosiu klausiant dėl dujų, kaip kuro, tinkamumo Forester'iui. Girdėjau daug atsiliepimų, kur teigiama, kad vieniems automobiliams viskas yra gerai, o kitiems labai "pjauna" variklius, degina vožtuvus. Mitas tai, ar tiesa? Kaip yra pas Subaru? Dar kartą Jums dėkoju už informacinę pagalbą.
Taip pat prašau dar ir kitų narių pareikšti savo nuomonę. Tuo pačiu norėčiau dar įsigilinti į du klausimus, kuriuos palėtėt atsakant į mano paklausimą. Aš taip ir maniau, kad mano turimo padangos tiks tik tuo atveju, jeigu paaukštinsiu automobilį. Tačiau iš to išplaukia kitas klausimas ar paaukštinimas nepakietins pakabos, kas gali ją susilpninti. Mano minėtas kaimynas su Legacy kaip tik yra iškėlęs savo mašiną iki mano Fronter'os lygio. Gal dėl to ir byra jo pakaba dažniau? Taip pat kyla klausimas dėl spidometro ir didesnės apkrovos pavarų dėžei. Jog apsisukimo kelio skirtumas gausis 10 % didesnis, kas nėra mažai.
Dar norėčiau paklausti dėl dujų įrangos. Ar vožtuvo reguliavimas būtent kas 50000 km atliekamas visiems Forester modeliams, ar tik turbininiams? Kas kiek laiko keičiamas filtras? Na ir pasikartosiu klausiant dėl dujų, kaip kuro, tinkamumo Forester'iui. Girdėjau daug atsiliepimų, kur teigiama, kad vieniems automobiliams viskas yra gerai, o kitiems labai "pjauna" variklius, degina vožtuvus. Mitas tai, ar tiesa? Kaip yra pas Subaru? Dar kartą Jums dėkoju už informacinę pagalbą.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 309
- Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
- Auto: forester
- Valstybinis numeris: ejd 114
- Mobilus: +37065184568
Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
tikrai nesu specelistas..pazystamas vazineja su dujom frontera b..aisku gal meluoja bet sako kad duju 13-15 ryja..tai kaip ir pas mane..bogdang rašė:Ačiū Jums už pasisakymus. Iš karto pakomentuosiu povilo komentarą dėl naujesnės Fronteros. Frontera B nėra geriau apsaugota nuo korozijos ir jos kuro sąnaudos yra identiškos (puikiai tą žinau, nes kitas mano kaimynas vairuoja būtent Frontera B.
Taip pat prašau dar ir kitų narių pareikšti savo nuomonę. Tuo pačiu norėčiau dar įsigilinti į du klausimus, kuriuos palėtėt atsakant į mano paklausimą. Aš taip ir maniau, kad mano turimo padangos tiks tik tuo atveju, jeigu paaukštinsiu automobilį. Tačiau iš to išplaukia kitas klausimas ar paaukštinimas nepakietins pakabos, kas gali ją susilpninti. Mano minėtas kaimynas su Legacy kaip tik yra iškėlęs savo mašiną iki mano Fronter'os lygio. Gal dėl to ir byra jo pakaba dažniau? Taip pat kyla klausimas dėl spidometro ir didesnės apkrovos pavarų dėžei. Jog apsisukimo kelio skirtumas gausis 10 % didesnis, kas nėra mažai.
Dar norėčiau paklausti dėl dujų įrangos. Ar vožtuvo reguliavimas būtent kas 50000 km atliekamas visiems Forester modeliams, ar tik turbininiams? Kas kiek laiko keičiamas filtras? Na ir pasikartosiu klausiant dėl dujų, kaip kuro, tinkamumo Forester'iui. Girdėjau daug atsiliepimų, kur teigiama, kad vieniems automobiliams viskas yra gerai, o kitiems labai "pjauna" variklius, degina vožtuvus. Mitas tai, ar tiesa? Kaip yra pas Subaru? Dar kartą Jums dėkoju už informacinę pagalbą.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 309
- Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
- Auto: forester
- Valstybinis numeris: ejd 114
- Mobilus: +37065184568
Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
ir dar visai ne i tema..o apie suzuki grand vitara negalvojai?
- goild
- Valdyba
- Pranešimai: 6104
- Užsiregistravo: 2011-07-19, 5:48 pm
- Auto: Subaru Forester 2,5X
- Mobilus: +37065079640
- Miestas: Vilnius
Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
235/70R16 neikisi ,nes 225/65R17 jau beveik liecia amortizatoriaus lekstute,ir kliuna issukus ratus ,o taviskes 12 mm aukstesnes .Foris keltas ir arkos su kuvalda paglostytos .
Tas kuris knarkia, užmiega pirmas.
- Rolkis
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 483
- Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
- Auto: Subaru Legacy zyzel '08
- Valstybinis numeris: GRC 505
- Skype: gipsymott
- Mobilus: +37068571916
Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
Del korozijos jau tau rase: niekuo forikas nenustebins, rudziu vistiek sulauksi. Bent jau man pakelus legacy pakaba nesukietejo nei kiek, o suminkstejo sakyciau, aisku gal del to, kad pries tai buvo oriniai amortikai. Tiesos tame yra, kad pakelus grieciau susidevi : granatos gumos, salentblokai, stabilnyko traukutes. Bet nebyra masiskai, o pravazumo tiesiog nesulygint. Vienzo- kazka aukoji, kazka gauni. Sakyciau mano atveju visiskas mitas, kad pakelus isauga kuro sanaudos, kaip eme 14.5 taip ir ima, daugiau itakoja AC ijungimas arba isjungimas, padangu priputimas. Dujos subaru tiko nuo "kontrabandinio" laiku, reik det ir negalvot, tik voztuvus laiku reguliuot i psio.bogdang rašė:Ačiū Jums už pasisakymus. Iš karto pakomentuosiu povilo komentarą dėl naujesnės Fronteros. Frontera B nėra geriau apsaugota nuo korozijos ir jos kuro sąnaudos yra identiškos (puikiai tą žinau, nes kitas mano kaimynas vairuoja būtent Frontera B.
Taip pat prašau dar ir kitų narių pareikšti savo nuomonę. Tuo pačiu norėčiau dar įsigilinti į du klausimus, kuriuos palėtėt atsakant į mano paklausimą. Aš taip ir maniau, kad mano turimo padangos tiks tik tuo atveju, jeigu paaukštinsiu automobilį. Tačiau iš to išplaukia kitas klausimas ar paaukštinimas nepakietins pakabos, kas gali ją susilpninti. Mano minėtas kaimynas su Legacy kaip tik yra iškėlęs savo mašiną iki mano Fronter'os lygio. Gal dėl to ir byra jo pakaba dažniau? Taip pat kyla klausimas dėl spidometro ir didesnės apkrovos pavarų dėžei. Jog apsisukimo kelio skirtumas gausis 10 % didesnis, kas nėra mažai.
Dar norėčiau paklausti dėl dujų įrangos. Ar vožtuvo reguliavimas būtent kas 50000 km atliekamas visiems Forester modeliams, ar tik turbininiams? Kas kiek laiko keičiamas filtras? Na ir pasikartosiu klausiant dėl dujų, kaip kuro, tinkamumo Forester'iui. Girdėjau daug atsiliepimų, kur teigiama, kad vieniems automobiliams viskas yra gerai, o kitiems labai "pjauna" variklius, degina vožtuvus. Mitas tai, ar tiesa? Kaip yra pas Subaru? Dar kartą Jums dėkoju už informacinę pagalbą.
Offtopic: O tas sunkiai pravaziuojamas keliukas toli nuo Kauno?

Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
- evilkas
- Valdyba
- Pranešimai: 4498
- Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
- Auto: H6'02, Forester'01
- Skype: x-vilkas
- Mobilus: +37069803843
- Miestas: Alytus
Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
Logiškai mąstant iškėlimas turėtų pabloginti patikimumą. Didesnių ratų uždėjimas irgi papildomas krūvis važiuoklei, guoliams, pusašiams, dėžei, sankabai ir t.t. Bet jei iškelta tvarkingai,proto ribose, neperliankiant lazdos, tada neturėtų patikimumas stipriai pablogėti. Iškėlimas nepasibaigia vien šaibų pakišimu. Čia plačiau galėtų Jonas6x6 pakomentuoti. Jis iškėlimų specas.bogdang rašė: kaimynas su Legacy kaip tik yra iškėlęs savo mašiną iki mano Fronter'os lygio. Gal dėl to ir byra jo pakaba dažniau? Taip pat kyla klausimas dėl spidometro ir didesnės apkrovos pavarų dėžei. Jog apsisukimo kelio skirtumas gausis 10 % didesnis, kas nėra mažai.
Važinėjant dujomis vožtuvų nereikia reguliuoti tik tiems, pas kuriuos yra hidrokompensatoriai. Visiška pasaka, jei kas sako kad nereikia reguliuoti. Tai liečia ne tik Subaru. Gal po 50000 ir nepradegs, bet po kokio 100000 tikrai baigsis negerai daugumai automobilių. Pvz. aš su Outback 6cil. pravažiavau apie 70000, tai pora vožtuvų jau nebeturėjo tarpelių. Prieš tai Su savo senuku Renault19, kai trūko diržas, buvau pravažiavęs dujomis apie 80000 km. Kai nuėmėm galvą, tai pamatėm, kad vožtuvų lizdai jau buvo iškoriję. Reiškia jau tarpelio nebuvo ir juos degimo. Tame modelyje hidrokompensatorių nebuvo.Klausimas tik tame kaip pas kuriuos automobilius reguliuojasi.Pas vienus sunkiai ir brangiai, pas kitus lengvai. Vienime reikia šaibas prišlifuoti, kitiems stakanus kaitalioti su beveik pilnu variklio išardymu, o pvz. Subaru 2,5 SOHC varikliuose visa tai reguliuojasi varžtais. Taip kad stebulų nebūna.bogdang rašė:
Dar norėčiau paklausti dėl dujų įrangos. Ar vožtuvo reguliavimas būtent kas 50000 km atliekamas visiems Forester modeliams, ar tik turbininiams? Kas kiek laiko keičiamas filtras? Na ir pasikartosiu klausiant dėl dujų, kaip kuro, tinkamumo Forester'iui. Girdėjau daug atsiliepimų, kur teigiama, kad vieniems automobiliams viskas yra gerai, o kitiems labai "pjauna" variklius, degina vožtuvus. Mitas tai, ar tiesa? Kaip yra pas Subaru? Dar kartą Jums dėkoju už informacinę pagalbą.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
- Diver
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2133
- Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
- Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
- Valstybinis numeris: FUT 232
- Skype: Linas diver
- Mobilus: +37061597792
- Miestas: Klaipeda
Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
ikisiu ir as savo trigrasi..
is kalbu susidaro ispudis, kad idealus auto is subaru tau butu outback 3.0. voztuvu reguliavimas 400+/-50lt. sunkus, tad gerai tampant priekaba. pakelus su vdc sistema pravazumas butu neblogas. komforto atzvilgiu forikui kaip iki kinieciu sienos atbulam. valdomumas trasoje irgi malonesnis. tik nera mechanines dezes jam. bet automatas kiek teko girdeti sunkiai nuzudomas. tik nezinau kaip jis dirbtu jei nuolat sunkias priekabas tampyti...
is kalbu susidaro ispudis, kad idealus auto is subaru tau butu outback 3.0. voztuvu reguliavimas 400+/-50lt. sunkus, tad gerai tampant priekaba. pakelus su vdc sistema pravazumas butu neblogas. komforto atzvilgiu forikui kaip iki kinieciu sienos atbulam. valdomumas trasoje irgi malonesnis. tik nera mechanines dezes jam. bet automatas kiek teko girdeti sunkiai nuzudomas. tik nezinau kaip jis dirbtu jei nuolat sunkias priekabas tampyti...
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
- evilkas
- Valdyba
- Pranešimai: 4498
- Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
- Auto: H6'02, Forester'01
- Skype: x-vilkas
- Mobilus: +37069803843
- Miestas: Alytus
Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
Normaliai dirba, pas mane šiuo metu apie 50% kelio su priekaba.Diver rašė: tik nezinau kaip jis dirbtu jei nuolat sunkias priekabas tampyti...
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
- Arturas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5324
- Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: CUG 888
- Mobilus: +37065658686
- Miestas: Vilkonys
Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
O man susidaro ispudis, kad pagal poreikius nelabai tinks Subaru. Arba is karto pas Jonas6X6 modifikuot. Per lengva masina, kad butu zhipas 

- Rolkis
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 483
- Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
- Auto: Subaru Legacy zyzel '08
- Valstybinis numeris: GRC 505
- Skype: gipsymott
- Mobilus: +37068571916
Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
Uztektu ten to subariko, tik as imciau 2.5 arba kaip Vilko 3, tada nebaisi ir ta priekaba. Man paciam 2.5 isijungus kondicionieriu mazoka, nekalbant jei reiktu priekaba traukt. Bet ne visi zmones vienodi, ne visiem tiek reikia. O 2ltr tai tikrai tokiu atveju neimciau, suprantu, zmogus nori sanaudas mazesnes turet, bet sitas variantas neiseitis... Kilnot masina reikia pradet, kai supranti, kad esamo aukscio per mazai, siulyciau pirma pasibandyt o paskui galvot apie kelimus. Del ko subaru geriau uz dzipus- gali puikiai vaziuot ir 160km/h su tikrai geru pravazumu pusiau bekeleje, ar ziema, na ir visgi patikimumas nemenkas. Palyginus joks dzipas daugiau 100-120 lengvai nevaziuoja, tada jau ir garsas didelis ir variklis ant aukstu dirba, ir sanaudos neduok die, nekabu apie neranguma, svorio pojuti stabdant ir sukant. Dzipo nesirinkciau nei uz ka, nebent koki Range Rover pries mergas pasimaivyt savaitgali 

Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis
3.0 V6 130kw MP II be vargo isibegeja iki 160km/val. Kreiseriniu 120-130 km/val. greiciu 3000-3500 aps./min.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль