Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 53
- Užsiregistravo: 2013-09-21, 6:46 pm
- Auto: Forester1; Forester2;
- Valstybinis numeris: GTV 423
- Mobilus: +37067337377
- Miestas: GIEDRAIČIAI
Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Sveiki visi,
Ruošiuosi reguliuoti vožtuvus, tuo pačiu noriu pasikeisti vožtuvų gumeles, manau, kad dėl jų man pavalgo tepalą (kažkur porą litrų ant 5000km). Niekad nekeičiau ant nenuimtos galvos. Kai galva nuimta, tai viskas paprasta, o čia iškilo toks klausimėlis-kaip užfiksuoti tuos vožtuvus, kad jie nenueitų gylyn spaudžiant su spec įrankiu? Pro žvakių skyles nieko neikiši-labai jau giliai viskas, nebent, gal pakėlus stumoklį į aukščiausią tašką jis negiliai nueina atsirėmia į stumoklį ir to užtenka...Patarkit kaip darot, o tai visa youtube baigiu peržiūrėti ir nieko gero neradau :(
Foresteris 2003m amerikietis su 2,5soch varikliuku...
Ruošiuosi reguliuoti vožtuvus, tuo pačiu noriu pasikeisti vožtuvų gumeles, manau, kad dėl jų man pavalgo tepalą (kažkur porą litrų ant 5000km). Niekad nekeičiau ant nenuimtos galvos. Kai galva nuimta, tai viskas paprasta, o čia iškilo toks klausimėlis-kaip užfiksuoti tuos vožtuvus, kad jie nenueitų gylyn spaudžiant su spec įrankiu? Pro žvakių skyles nieko neikiši-labai jau giliai viskas, nebent, gal pakėlus stumoklį į aukščiausią tašką jis negiliai nueina atsirėmia į stumoklį ir to užtenka...Patarkit kaip darot, o tai visa youtube baigiu peržiūrėti ir nieko gero neradau :(
Foresteris 2003m amerikietis su 2,5soch varikliuku...
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 364
- Užsiregistravo: 2012-11-08, 11:04 am
- Auto: Subaru Forester '98
- Valstybinis numeris: GCU 540
- Mobilus: +37060078822
- Miestas: Vilnius
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Sveikas, gal čia rasi ką naudingo
, o šiaip aš manau ne dėl vožtuvų riebokšlių ėda tepalus, o dėl tepalinių žiedų ir variklio išdilimo (liga 2,5 variklių).
http://www.nicoclub.com/archives/edub1s ... seals.html
http://www.rs25.com/forums/f190/t149457 ... -sohc.html

http://www.nicoclub.com/archives/edub1s ... seals.html
http://www.rs25.com/forums/f190/t149457 ... -sohc.html
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 53
- Užsiregistravo: 2013-09-21, 6:46 pm
- Auto: Forester1; Forester2;
- Valstybinis numeris: GTV 423
- Mobilus: +37067337377
- Miestas: GIEDRAIČIAI
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Tikiuosi, kad dėl salnikėlių. Variklis bėges apie 200tukst (žinautsuminas rašė:Sveikas, gal čia rasi ką naudingo, o šiaip aš manau ne dėl vožtuvų riebokšlių ėda tepalus, o dėl tepalinių žiedų ir variklio išdilimo (liga 2,5 variklių).
http://www.nicoclub.com/archives/edub1s ... seals.html
http://www.rs25.com/forums/f190/t149457 ... -sohc.html

-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 53
- Užsiregistravo: 2013-09-21, 6:46 pm
- Auto: Forester1; Forester2;
- Valstybinis numeris: GTV 423
- Mobilus: +37067337377
- Miestas: GIEDRAIČIAI
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Matau, nelabai kas žino...Reikės daryti senu metodu su virve. Sukišai metra stangrios virvės, prispaudei su stumokliu prie galvos ir vualia...Ar aš neteisus? Gal yra kitokie pasiūlymai?
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 364
- Užsiregistravo: 2012-11-08, 11:04 am
- Auto: Subaru Forester '98
- Valstybinis numeris: GCU 540
- Mobilus: +37060078822
- Miestas: Vilnius
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Galima ir taipGELEŽINIS rašė:Matau, nelabai kas žino...Reikės daryti senu metodu su virve. Sukišai metra stangrios virvės, prispaudei su stumokliu prie galvos ir vualia...Ar aš neteisus? Gal yra kitokie pasiūlymai?

-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 364
- Užsiregistravo: 2012-11-08, 11:04 am
- Auto: Subaru Forester '98
- Valstybinis numeris: GCU 540
- Mobilus: +37060078822
- Miestas: Vilnius
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Ne subaru bet principas tas pats panaudoji kompresorių su pajungimu į žvakės vietą (suspaustu oru), kad nenukristų vožtuvas.
http://lextreme.com/valve_seals.html
http://lextreme.com/valve_seals.html
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 90
- Užsiregistravo: 2013-03-11, 1:44 pm
- Auto: Ate ate juodas Forikas 98'
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
su tokiu suvartojimu salnykėlių keitimas nepadės...
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 53
- Užsiregistravo: 2013-09-21, 6:46 pm
- Auto: Forester1; Forester2;
- Valstybinis numeris: GTV 423
- Mobilus: +37067337377
- Miestas: GIEDRAIČIAI
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Bandysim...Valdas rašė:su tokiu suvartojimu salnykėlių keitimas nepadės...
Toliau reikės tepalinius žiedus mirkyti, Kuo toliau mastau, tai galbūt reikės visu pirma mirkyti ir tada salnikėlius keisti.
Laukiu šiltesnių orų, tada pradėsim

-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 90
- Užsiregistravo: 2013-03-11, 1:44 pm
- Auto: Ate ate juodas Forikas 98'
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
mirkymas žiedų manau kad irgi negelbės..GELEŽINIS rašė:Bandysim...Valdas rašė:su tokiu suvartojimu salnykėlių keitimas nepadės...
Toliau reikės tepalinius žiedus mirkyti, Kuo toliau mastau, tai galbūt reikės visu pirma mirkyti ir tada salnikėlius keisti.
Laukiu šiltesnių orų, tada pradėsim

ej253 dūmindavo, vesdavos sunkiai (rida buvo 470tūkst. mylių) pakeitus žiedus - kaip bitutė burzgė, arkliai parėjo, iki neapvertė forio..
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 53
- Užsiregistravo: 2013-09-21, 6:46 pm
- Auto: Forester1; Forester2;
- Valstybinis numeris: GTV 423
- Mobilus: +37067337377
- Miestas: GIEDRAIČIAI
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Na finansiškai tai mirkymas ir salnikeliai-kapeikos. Žiedai jau rimtesnis reikalas su variklio iškėlimu.Parašysiu kas gavosi...Žinau, kad šis variklis buvo pakaitintas, tai yra nemaža tikimybė , kad tikrai tepaliniai žiedai....Valdas rašė:mirkymas žiedų manau kad irgi negelbės..GELEŽINIS rašė:Bandysim...Valdas rašė:su tokiu suvartojimu salnykėlių keitimas nepadės...
Toliau reikės tepalinius žiedus mirkyti, Kuo toliau mastau, tai galbūt reikės visu pirma mirkyti ir tada salnikėlius keisti.
Laukiu šiltesnių orų, tada pradėsimaišku pesimistiškai aš čia tamstai.. Bet su mazda patirtis tokia - negelbėjo nei riebokšliukų keitimas nei mirkymas žiedų, kažkuriam laikui padėjo žiedų keitimas (klaida buvo nehoninguotos gilzės), bet dabar ir vėl nemnioja alyvą aktyviai. kitas dalykas motoras šūdinokas.
ej253 dūmindavo, vesdavos sunkiai (rida buvo 470tūkst. mylių) pakeitus žiedus - kaip bitutė burzgė, arkliai parėjo, iki neapvertė forio..
Bėje-vedasi kaip bitutė ir nedūmyja, bet duslė gale juoda