Puslapis 1 iš 1
Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Parašytas: 2014-03-17, 10:41 am
GELEŽINIS
Sveiki visi,
Ruošiuosi reguliuoti vožtuvus, tuo pačiu noriu pasikeisti vožtuvų gumeles, manau, kad dėl jų man pavalgo tepalą (kažkur porą litrų ant 5000km). Niekad nekeičiau ant nenuimtos galvos. Kai galva nuimta, tai viskas paprasta, o čia iškilo toks klausimėlis-kaip užfiksuoti tuos vožtuvus, kad jie nenueitų gylyn spaudžiant su spec įrankiu? Pro žvakių skyles nieko neikiši-labai jau giliai viskas, nebent, gal pakėlus stumoklį į aukščiausią tašką jis negiliai nueina atsirėmia į stumoklį ir to užtenka...Patarkit kaip darot, o tai visa youtube baigiu peržiūrėti ir nieko gero neradau :(
Foresteris 2003m amerikietis su 2,5soch varikliuku...
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Parašytas: 2014-03-17, 11:05 am
tsuminas
Sveikas, gal čia rasi ką naudingo

, o šiaip aš manau ne dėl vožtuvų riebokšlių ėda tepalus, o dėl tepalinių žiedų ir variklio išdilimo (liga 2,5 variklių).
http://www.nicoclub.com/archives/edub1s ... seals.html
http://www.rs25.com/forums/f190/t149457 ... -sohc.html
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Parašytas: 2014-03-17, 11:20 am
GELEŽINIS
Tikiuosi, kad dėl salnikėlių. Variklis bėges apie 200tukst (žinau

), buvo šiek tiek pakaitintas. Traukimas nedingo, nemeta dūmo, aušinimo skystis nedingsta renkuosi du variantus-salnikėliai arba tepaliniai žiedai. Pradėsiu nuo salnikėlių, o po to žiūrėsiu. Ačiū už nuorodas, pasinagrinėsiu (nes GB kalba reikia įsikirsti :()
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Parašytas: 2014-03-17, 3:22 pm
GELEŽINIS
Matau, nelabai kas žino...Reikės daryti senu metodu su virve. Sukišai metra stangrios virvės, prispaudei su stumokliu prie galvos ir vualia...Ar aš neteisus? Gal yra kitokie pasiūlymai?
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Parašytas: 2014-03-17, 3:24 pm
tsuminas
GELEŽINIS rašė:Matau, nelabai kas žino...Reikės daryti senu metodu su virve. Sukišai metra stangrios virvės, prispaudei su stumokliu prie galvos ir vualia...Ar aš neteisus? Gal yra kitokie pasiūlymai?
Galima ir taip

Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Parašytas: 2014-03-17, 3:57 pm
tsuminas
Ne subaru bet principas tas pats panaudoji kompresorių su pajungimu į žvakės vietą (suspaustu oru), kad nenukristų vožtuvas.
http://lextreme.com/valve_seals.html
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Parašytas: 2014-03-18, 9:49 pm
Valdas
su tokiu suvartojimu salnykėlių keitimas nepadės...
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Parašytas: 2014-03-19, 7:58 am
GELEŽINIS
Valdas rašė:su tokiu suvartojimu salnykėlių keitimas nepadės...
Bandysim...
Toliau reikės tepalinius žiedus mirkyti, Kuo toliau mastau, tai galbūt reikės visu pirma mirkyti ir tada salnikėlius keisti.
Laukiu šiltesnių orų, tada pradėsim

Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Parašytas: 2014-03-19, 7:32 pm
Valdas
GELEŽINIS rašė:Valdas rašė:su tokiu suvartojimu salnykėlių keitimas nepadės...
Bandysim...
Toliau reikės tepalinius žiedus mirkyti, Kuo toliau mastau, tai galbūt reikės visu pirma mirkyti ir tada salnikėlius keisti.
Laukiu šiltesnių orų, tada pradėsim

mirkymas žiedų manau kad irgi negelbės..

aišku pesimistiškai aš čia tamstai.. Bet su mazda patirtis tokia - negelbėjo nei riebokšliukų keitimas nei mirkymas žiedų, kažkuriam laikui padėjo žiedų keitimas (klaida buvo nehoninguotos gilzės), bet dabar ir vėl nemnioja alyvą aktyviai. kitas dalykas motoras šūdinokas.
ej253 dūmindavo, vesdavos sunkiai (rida buvo 470tūkst. mylių) pakeitus žiedus - kaip bitutė burzgė, arkliai parėjo, iki neapvertė forio..
Re: Vožtuvų salnikėlių keitimas 2,5l variklyje
Parašytas: 2014-03-20, 8:08 am
GELEŽINIS
Valdas rašė:GELEŽINIS rašė:Valdas rašė:su tokiu suvartojimu salnykėlių keitimas nepadės...
Bandysim...
Toliau reikės tepalinius žiedus mirkyti, Kuo toliau mastau, tai galbūt reikės visu pirma mirkyti ir tada salnikėlius keisti.
Laukiu šiltesnių orų, tada pradėsim

mirkymas žiedų manau kad irgi negelbės..

aišku pesimistiškai aš čia tamstai.. Bet su mazda patirtis tokia - negelbėjo nei riebokšliukų keitimas nei mirkymas žiedų, kažkuriam laikui padėjo žiedų keitimas (klaida buvo nehoninguotos gilzės), bet dabar ir vėl nemnioja alyvą aktyviai. kitas dalykas motoras šūdinokas.
ej253 dūmindavo, vesdavos sunkiai (rida buvo 470tūkst. mylių) pakeitus žiedus - kaip bitutė burzgė, arkliai parėjo, iki neapvertė forio..
Na finansiškai tai mirkymas ir salnikeliai-kapeikos. Žiedai jau rimtesnis reikalas su variklio iškėlimu.Parašysiu kas gavosi...Žinau, kad šis variklis buvo pakaitintas, tai yra nemaža tikimybė , kad tikrai tepaliniai žiedai....
Bėje-vedasi kaip bitutė ir nedūmyja, bet duslė gale juoda