


NedegaDziugintas rašė:o check engine lemputė nedega?
Lambda zondo variantas atrodo logiškas. O kur tas RSE?Arturas rašė:Vaziuok pas RSE. Patikrins liambda zondus ir suras, kad pirmas numires, tada pakeis uz normalia kaina ir vargo nematysi.
Forume prie "Partnerių pasiūlymų" ieškokite visų servisų...suboksidas rašė:Kaune cvekas pradėjo veiklą. Kolegos tuoj pasakys kaip tiksliau vadinas, kolkas jį visi rekomenduoja ir su subaru jis tikrai susidūręs.
Jo, pažiūrėjau, tiksliai Coltec sistema. Dėkui už numeriuką.Dziugintas rašė:Jei lambda kalta-klaidą turi mest. Rašei, kad važiuojant benzu irgi dūsta-todėl kažin ar dujų įranga kalta, jei bus problemų su koltec necam dujų sistema rekomenduoju Laisvūną (861464006) dirbantį Trakuose, vienas iš nedaugelio nusimanančio šiose sistemose ir savo darbą mylintis žmogus.
Zvaklaidziu varzassiluetaz rašė:Bandysiu dar rytoj uždegimo ritės ir žvaklaidžių varžas pasimatuot, nes kiek galvoju, tai nežinau kur dar galėtų būt bėda.Kokie dar būdai būtų uždegimo ritės tikrinimui, ar galima pasikliaut ta varža? Susiradau reikšmes subaru service manuale.
Turėjau galvoj tokią procedūrą http://i61.tinypic.com/2cgizah.jpg , taip pat parodyta toks matavimas ir primary side (ant kontaktų, kur jungiasi fyškė) ir žvaklaidžiams. Nežinau, gal išsireiškiau neteisingai.Arturas rašė:Zvaklaidziu varzassiluetaz rašė:Bandysiu dar rytoj uždegimo ritės ir žvaklaidžių varžas pasimatuot, nes kiek galvoju, tai nežinau kur dar galėtų būt bėda.Kokie dar būdai būtų uždegimo ritės tikrinimui, ar galima pasikliaut ta varža? Susiradau reikšmes subaru service manuale.
![]()
Ir ka su tuom darysi? Nebent norejai pasakyt 'zvaklaidziu izoliacijos varza aukstai itampai' O tokia iranga turi? Uzdegimo rites varza
![]()
Kaip? Kam? Nebent noretum pamatuot uzdegimo rites transformacijos koeficienta ir ar ji neturi trumpai jungtu viju. Bet velgi abejoju ar turi tokia matavimo aparatura.
Dėl pramušimo tai žinau, bet realiai kas tuomet matuojama tokiu būdu, kaip rodžiau? Kodėl duodami intervalai "tinkamos" varžos? Elektroj mano žinios ribotos, bet tarkim tą patį purkštuką su el. dalimi ar daviklį (kad ir cam sensor) pagal autodatą galima tikrint ommetru, matuojant varžą, ir jei varža nebeleidžiamame intervale - keist. Nors kiek realiai bandęs, tai kai buvo miręs, tos varžos tiesiog nebebuvo iš vis.Arturas rašė:Pagal ta piesini, tai galesi pamatuot ar visai nutrukus aukstos itampos rite ar nenutrukus. Joks ommetras neparodys yra trumpai jungtu apviju ar nera. O zvaklaidziu izoliacijos varza gali paziuteri vizualiai-uzvedus motora tamsoje ar nesimato kokiu nors kibirksciavimu. Ommetras varza, kad ir megomus matuoja naudodamas zema itampa, kokie 4-9V, tai tokia itampa jokiu budu nepamuos ar yra pramusimas, kuris pasireiskia tik esant darbinei itampai-20kV eiles.