Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
Na skaitau straipsnius, ivairius testus, na atvirai juokesi iš Subaru dėl senovinėio 4 laipsniu automato. Bet iki šiol gamina FHJ. Na, jie matyt žino ka daro, bet kad paaiškintu fanams. Tai klausiu dabar tuos kad važinėja su 4At ir pvz su kita markė 5At, 6AT - ar tikrai jau taip blogai su 4AT? ar yra skirtumai? ar yra pliusai?
Pvz Za ruliom rašo kad Subaru 4AT labai labai patikimas ir bekelėje tikrai geresnis už konkurentus. Gal dėl to ir gamina?
Pvz Za ruliom rašo kad Subaru 4AT labai labai patikimas ir bekelėje tikrai geresnis už konkurentus. Gal dėl to ir gamina?
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 510
- Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
- Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T
Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
Teoriškai, daugiau bėgių, švelnesnis perjungimas gaunasi, geresnė kuro ekonomija. Bet, daugiau bėgių, daugiau tikimybės, kad bus įvairių bėdų. Be to, kai kurios senosios technologijos grįžta į automobilius, nes naujosios nepasiteisino (pvz dėl ekonomijos, ekologijos). Plius dar kaina.
- evilkas
- Valdyba
- Pranešimai: 4498
- Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
- Auto: H6'02, Forester'01
- Skype: x-vilkas
- Mobilus: +37069803843
- Miestas: Alytus
Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
Nu pas mane abiejuose 4at. Nu nieko blogesnio nei kituose automatuose nepastebejau.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
- goild
- Valdyba
- Pranešimai: 6104
- Užsiregistravo: 2011-07-19, 5:48 pm
- Auto: Subaru Forester 2,5X
- Mobilus: +37065079640
- Miestas: Vilnius
Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
6 AT lexuse ,svelniai ,greitai,ekonomiskai ir labai smagiai.po lengvas bekeles kartais vaziuoja ,kai mane miske nori aplankyt,jokiu bedu .Bet tai du visiskai skirtingi automobiliai .
Tas kuris knarkia, užmiega pirmas.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3483
- Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
- Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
- Skype: eeimantas555
- Miestas: Kontrabandos sostinė
Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
Subaru 4 begiu automatas yra toks archajiskas, kaipsakant grubi labai deze,(gal del to paprastumo ir laiko) dar su kokiu rimtesniu motoru nesijaucia labai, bet kaip 2.0 atmo, tai nera jokios dinamikos ir sklandziu pavaros perjungimu. Amerikonai isvis su uzdelsimais dideliais veikia, trukt plys reikia pagreicio, numynei gaza o jai dar sekunde pagalvot reikia. Jau kam labiau komforto reikia tai tikrai nepatiks.jaroslavas rašė:Na skaitau straipsnius, ivairius testus, na atvirai juokesi iš Subaru dėl senovinėio 4 laipsniu automato. Bet iki šiol gamina FHJ. Na, jie matyt žino ka daro, bet kad paaiškintu fanams. Tai klausiu dabar tuos kad važinėja su 4At ir pvz su kita markė 5At, 6AT - ar tikrai jau taip blogai su 4AT? ar yra skirtumai? ar yra pliusai?
Pvz Za ruliom rašo kad Subaru 4AT labai labai patikimas ir bekelėje tikrai geresnis už konkurentus. Gal dėl to ir gamina?
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
- Arūnas
- Valdyba / Forumo administratorius
- Pranešimai: 7302
- Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
- Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
- Mobilus: +37068786050
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
o aš esu patenkintas, važiuoji ant D turi konfortą, pavaros jungiasi labai švelniai turbūt dėl dvigubos sankabos. Nori greito perjungimo jungiesi į rankinį režimą - turi dinamika. Offroad'e reikia ilgos pimos pavaros, nes jei daug pavarų tai offroad'ą galima pamiršt, pirmą karta su Jaroslavu offroad'e buvau bandžiau ant D pavažiuot, sustojo vietoj. Tada supratau ka reikalingas overdrive. Taip kad mano nuomonė arba 4 bėgiai, arba MT arba CVT
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 288
- Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
- Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
- Valstybinis numeris: EOZ 954
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
Idomu kaip su tom cvt sunkesnem salygom. Kaip suprantu normaliom salygom, tai jos super ekonomiskos, bet kai pabandziau googlint, tai radau atsiliepimu, kad sunkesnem salygom ten kazkas negerai...Arūnas rašė: Taip kad mano nuomonė arba 4 bėgiai, arba MT arba CVT
- Arūnas
- Valdyba / Forumo administratorius
- Pranešimai: 7302
- Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
- Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
- Mobilus: +37068786050
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
nėra ten tas CVT laabai jau patvarus dideliems krūviams. bet čia laiko klausimas kol sukurs patvarų CVT. O gal ir nesukurs 

Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
kitoje temoje kur apie XV rašiau - šudasIcagel rašė:Idomu kaip su tom cvt sunkesnem salygom. Kaip suprantu normaliom salygom, tai jos super ekonomiskos, bet kai pabandziau googlint, tai radau atsiliepimu, kad sunkesnem salygom ten kazkas negerai...Arūnas rašė: Taip kad mano nuomonė arba 4 bėgiai, arba MT arba CVT
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 288
- Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
- Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
- Valstybinis numeris: EOZ 954
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
Bet ten rašei apie nissan CVT, o tai nėra tas pats kas subaru CVT su grandininiu diržu. O kodėl numiro foriko hidraulinė sistema tai irgi neaišku, nes ji kažin ar skiriasi nuo senesnių. Juk ir CVT naudoja is esmes tą pačią Active AWD sistemą kaip ir senieji Subaru modeliai su 4AT dėžėm. O 3 kartos forikai neturi CVT dėžių dar, vadinasi naudoja irgi laiko patikrintą transmisijos sistemą. Todėl sakyti kad šūdas manau per drąsu. Vienas testas tikrai dar ne rodiklis, bet pasitikėjimo vis mažiau...
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 288
- Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
- Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
- Valstybinis numeris: EOZ 954
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
Bet kaip suprantu galimybės perrašyti valdymo protokolą nėra galima? Šiuo atveju USA 2006 outbackui ir, žinoma, ar išvis būtų reali nauda...Jonas6x6 rašė: Subaru amerikono ir EU dėžė mechaniškai ta pati, skiriasi ją valdantys kompai. Kadangi amerikiečiai daugumoj buki, jiems eliminuotos visos galimybės dėžę valdyti rankiniu būdu. Todėl ir lėčiau dirba.
- MindaugasM
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 361
- Užsiregistravo: 2011-11-25, 3:12 pm
- Auto: Forester EU 2.0XT CrystalBlack
- Miestas: Vilnius
Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
šias dėžes vadinu ne 4AT o 4,5AT 
jei reikia dinamikos įsijungiu sportshift. Pačiam kokios pavaros reikės.
Ant D važiuojama ekonomiškai ar įprastai. Važiuojant 60-70km/h apsukos labai žemos (mažiau nei pusantro), jei užsimanei sportuoti staiga nei iš šio ar to (aišku taip nebūna) tai kol automatas įmes 2-trą per 3-čią pavarą tai spėsi paskambint žmonai ir pageidavimus vakarienei susakyti.
Normalu, kompas nežino kada tau staiga užsinorės sportuoti. Jungi į rankinį ir galvoji pats

jei reikia dinamikos įsijungiu sportshift. Pačiam kokios pavaros reikės.
Ant D važiuojama ekonomiškai ar įprastai. Važiuojant 60-70km/h apsukos labai žemos (mažiau nei pusantro), jei užsimanei sportuoti staiga nei iš šio ar to (aišku taip nebūna) tai kol automatas įmes 2-trą per 3-čią pavarą tai spėsi paskambint žmonai ir pageidavimus vakarienei susakyti.
Normalu, kompas nežino kada tau staiga užsinorės sportuoti. Jungi į rankinį ir galvoji pats

Crystal Black Silica Forester 2.0XT EXC CVT
- MindaugasM
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 361
- Užsiregistravo: 2011-11-25, 3:12 pm
- Auto: Forester EU 2.0XT CrystalBlack
- Miestas: Vilnius
Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
įdomu kaip ten pusė veikia?Jonas6x6 rašė:MindaugasM rašė:šias dėžes vadinu ne 4AT o 4,5AT
4,5 jau nuo 1989m net pas primąjį legacy
Crystal Black Silica Forester 2.0XT EXC CVT
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 288
- Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
- Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
- Valstybinis numeris: EOZ 954
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
Man išviso klausimas ką jūs vadinate tą 0,5 
Mano supratimu, tas 0,5 tai kai veikia hidro arba ne. Kai važiuoji ramiai, stabiliai, nesunku pastebėti sumažėjusias apsukas, t.y. atjungiamas hidro ar kažkas panašaus.
O ten tas sport shift/sport režimas ar 1,2,3 D (spėju dar buvo ir sport mygtukas) iš esmės vienas ir tas pats.
Juk ir važiuojant su senesne dėže niekas nedraudžia jungti iš D į 3, iš 3 į 2 ar atvirkščiai (sport shift analogas). Tik kiek žinau senesnėse dėžėse važiuojant bekėle, jei jau įjungei 1 pavarą, tai ją ir laiko su maksimalia galia galui. O kaip elgiasi tos sport shift, kai įkali pirmą pavarą aš niekur neradau aprašymo. Teoriškai galui irgi turėtų perduot max jėgą į galą. Tik esu girdėjęs, kad ilgiau taip važinėjant kompas meta priverstinai į antrą pavarą.
Tikiuosi nenusišnekėjau.

Mano supratimu, tas 0,5 tai kai veikia hidro arba ne. Kai važiuoji ramiai, stabiliai, nesunku pastebėti sumažėjusias apsukas, t.y. atjungiamas hidro ar kažkas panašaus.
O ten tas sport shift/sport režimas ar 1,2,3 D (spėju dar buvo ir sport mygtukas) iš esmės vienas ir tas pats.
Juk ir važiuojant su senesne dėže niekas nedraudžia jungti iš D į 3, iš 3 į 2 ar atvirkščiai (sport shift analogas). Tik kiek žinau senesnėse dėžėse važiuojant bekėle, jei jau įjungei 1 pavarą, tai ją ir laiko su maksimalia galia galui. O kaip elgiasi tos sport shift, kai įkali pirmą pavarą aš niekur neradau aprašymo. Teoriškai galui irgi turėtų perduot max jėgą į galą. Tik esu girdėjęs, kad ilgiau taip važinėjant kompas meta priverstinai į antrą pavarą.
Tikiuosi nenusišnekėjau.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 103
- Užsiregistravo: 2010-09-27, 12:51 pm
- Auto: Subaru legacy Hubertus
- Mobilus: +37067241373
- Miestas: Panevėžys
Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?
pletojant tema o kaip veikia automatas outback 2.5 98m.
Offroude kuria pavara geriau naudot lipant i kalna?
Offroude kuria pavara geriau naudot lipant i kalna?
Starteriai-generatoriai. Konsultacija ir pardavimas +37067241373
Subaru Legacy 1993m. 1.8L su orine pakaba [HUBERTUS]
Subaru OUTBACK 1998m. 2.5AT
Dodge Grand Caravan 2000m. 3.8 AT
Subaru Legacy 1993m. 1.8L su orine pakaba [HUBERTUS]
Subaru OUTBACK 1998m. 2.5AT
Dodge Grand Caravan 2000m. 3.8 AT