Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė jaroslavas »

Na skaitau straipsnius, ivairius testus, na atvirai juokesi iš Subaru dėl senovinėio 4 laipsniu automato. Bet iki šiol gamina FHJ. Na, jie matyt žino ka daro, bet kad paaiškintu fanams. Tai klausiu dabar tuos kad važinėja su 4At ir pvz su kita markė 5At, 6AT - ar tikrai jau taip blogai su 4AT? ar yra skirtumai? ar yra pliusai?
Pvz Za ruliom rašo kad Subaru 4AT labai labai patikimas ir bekelėje tikrai geresnis už konkurentus. Gal dėl to ir gamina?
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė Virgis75 »

Teoriškai, daugiau bėgių, švelnesnis perjungimas gaunasi, geresnė kuro ekonomija. Bet, daugiau bėgių, daugiau tikimybės, kad bus įvairių bėdų. Be to, kai kurios senosios technologijos grįžta į automobilius, nes naujosios nepasiteisino (pvz dėl ekonomijos, ekologijos). Plius dar kaina.
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4498
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė evilkas »

Nu pas mane abiejuose 4at. Nu nieko blogesnio nei kituose automatuose nepastebejau.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
goild
Valdyba
Pranešimai: 6104
Užsiregistravo: 2011-07-19, 5:48 pm
Auto: Subaru Forester 2,5X
Mobilus: +37065079640
Miestas: Vilnius

Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė goild »

6 AT lexuse ,svelniai ,greitai,ekonomiskai ir labai smagiai.po lengvas bekeles kartais vaziuoja ,kai mane miske nori aplankyt,jokiu bedu .Bet tai du visiskai skirtingi automobiliai .
Tas kuris knarkia, užmiega pirmas.
Eimazz555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3483
Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
Skype: eeimantas555
Miestas: Kontrabandos sostinė

Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė Eimazz555 »

jaroslavas rašė:Na skaitau straipsnius, ivairius testus, na atvirai juokesi iš Subaru dėl senovinėio 4 laipsniu automato. Bet iki šiol gamina FHJ. Na, jie matyt žino ka daro, bet kad paaiškintu fanams. Tai klausiu dabar tuos kad važinėja su 4At ir pvz su kita markė 5At, 6AT - ar tikrai jau taip blogai su 4AT? ar yra skirtumai? ar yra pliusai?
Pvz Za ruliom rašo kad Subaru 4AT labai labai patikimas ir bekelėje tikrai geresnis už konkurentus. Gal dėl to ir gamina?
Subaru 4 begiu automatas yra toks archajiskas, kaipsakant grubi labai deze,(gal del to paprastumo ir laiko) dar su kokiu rimtesniu motoru nesijaucia labai, bet kaip 2.0 atmo, tai nera jokios dinamikos ir sklandziu pavaros perjungimu. Amerikonai isvis su uzdelsimais dideliais veikia, trukt plys reikia pagreicio, numynei gaza o jai dar sekunde pagalvot reikia. Jau kam labiau komforto reikia tai tikrai nepatiks.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7302
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė Arūnas »

o aš esu patenkintas, važiuoji ant D turi konfortą, pavaros jungiasi labai švelniai turbūt dėl dvigubos sankabos. Nori greito perjungimo jungiesi į rankinį režimą - turi dinamika. Offroad'e reikia ilgos pimos pavaros, nes jei daug pavarų tai offroad'ą galima pamiršt, pirmą karta su Jaroslavu offroad'e buvau bandžiau ant D pavažiuot, sustojo vietoj. Tada supratau ka reikalingas overdrive. Taip kad mano nuomonė arba 4 bėgiai, arba MT arba CVT
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Icagel
Forumo dalyvis
Pranešimai: 288
Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
Valstybinis numeris: EOZ 954
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė Icagel »

Arūnas rašė: Taip kad mano nuomonė arba 4 bėgiai, arba MT arba CVT
Idomu kaip su tom cvt sunkesnem salygom. Kaip suprantu normaliom salygom, tai jos super ekonomiskos, bet kai pabandziau googlint, tai radau atsiliepimu, kad sunkesnem salygom ten kazkas negerai...
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7302
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė Arūnas »

nėra ten tas CVT laabai jau patvarus dideliems krūviams. bet čia laiko klausimas kol sukurs patvarų CVT. O gal ir nesukurs :)
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė jaroslavas »

Icagel rašė:
Arūnas rašė: Taip kad mano nuomonė arba 4 bėgiai, arba MT arba CVT
Idomu kaip su tom cvt sunkesnem salygom. Kaip suprantu normaliom salygom, tai jos super ekonomiskos, bet kai pabandziau googlint, tai radau atsiliepimu, kad sunkesnem salygom ten kazkas negerai...
kitoje temoje kur apie XV rašiau - šudas
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Icagel
Forumo dalyvis
Pranešimai: 288
Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
Valstybinis numeris: EOZ 954
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė Icagel »

Bet ten rašei apie nissan CVT, o tai nėra tas pats kas subaru CVT su grandininiu diržu. O kodėl numiro foriko hidraulinė sistema tai irgi neaišku, nes ji kažin ar skiriasi nuo senesnių. Juk ir CVT naudoja is esmes tą pačią Active AWD sistemą kaip ir senieji Subaru modeliai su 4AT dėžėm. O 3 kartos forikai neturi CVT dėžių dar, vadinasi naudoja irgi laiko patikrintą transmisijos sistemą. Todėl sakyti kad šūdas manau per drąsu. Vienas testas tikrai dar ne rodiklis, bet pasitikėjimo vis mažiau...
Icagel
Forumo dalyvis
Pranešimai: 288
Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
Valstybinis numeris: EOZ 954
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė Icagel »

Jonas6x6 rašė: Subaru amerikono ir EU dėžė mechaniškai ta pati, skiriasi ją valdantys kompai. Kadangi amerikiečiai daugumoj buki, jiems eliminuotos visos galimybės dėžę valdyti rankiniu būdu. Todėl ir lėčiau dirba.
Bet kaip suprantu galimybės perrašyti valdymo protokolą nėra galima? Šiuo atveju USA 2006 outbackui ir, žinoma, ar išvis būtų reali nauda...
Vartotojo avataras
MindaugasM
Forumo dalyvis
Pranešimai: 361
Užsiregistravo: 2011-11-25, 3:12 pm
Auto: Forester EU 2.0XT CrystalBlack
Miestas: Vilnius

Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė MindaugasM »

šias dėžes vadinu ne 4AT o 4,5AT :)

jei reikia dinamikos įsijungiu sportshift. Pačiam kokios pavaros reikės.
Ant D važiuojama ekonomiškai ar įprastai. Važiuojant 60-70km/h apsukos labai žemos (mažiau nei pusantro), jei užsimanei sportuoti staiga nei iš šio ar to (aišku taip nebūna) tai kol automatas įmes 2-trą per 3-čią pavarą tai spėsi paskambint žmonai ir pageidavimus vakarienei susakyti.
Normalu, kompas nežino kada tau staiga užsinorės sportuoti. Jungi į rankinį ir galvoji pats :_O:
Crystal Black Silica Forester 2.0XT EXC CVT
Vartotojo avataras
MindaugasM
Forumo dalyvis
Pranešimai: 361
Užsiregistravo: 2011-11-25, 3:12 pm
Auto: Forester EU 2.0XT CrystalBlack
Miestas: Vilnius

Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė MindaugasM »

Jonas6x6 rašė:
MindaugasM rašė:šias dėžes vadinu ne 4AT o 4,5AT :)

4,5 jau nuo 1989m net pas primąjį legacy
įdomu kaip ten pusė veikia?
Crystal Black Silica Forester 2.0XT EXC CVT
Icagel
Forumo dalyvis
Pranešimai: 288
Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
Valstybinis numeris: EOZ 954
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė Icagel »

Man išviso klausimas ką jūs vadinate tą 0,5 :)

Mano supratimu, tas 0,5 tai kai veikia hidro arba ne. Kai važiuoji ramiai, stabiliai, nesunku pastebėti sumažėjusias apsukas, t.y. atjungiamas hidro ar kažkas panašaus.

O ten tas sport shift/sport režimas ar 1,2,3 D (spėju dar buvo ir sport mygtukas) iš esmės vienas ir tas pats.

Juk ir važiuojant su senesne dėže niekas nedraudžia jungti iš D į 3, iš 3 į 2 ar atvirkščiai (sport shift analogas). Tik kiek žinau senesnėse dėžėse važiuojant bekėle, jei jau įjungei 1 pavarą, tai ją ir laiko su maksimalia galia galui. O kaip elgiasi tos sport shift, kai įkali pirmą pavarą aš niekur neradau aprašymo. Teoriškai galui irgi turėtų perduot max jėgą į galą. Tik esu girdėjęs, kad ilgiau taip važinėjant kompas meta priverstinai į antrą pavarą.

Tikiuosi nenusišnekėjau.
Hubertus
Forumo dalyvis
Pranešimai: 103
Užsiregistravo: 2010-09-27, 12:51 pm
Auto: Subaru legacy Hubertus
Mobilus: +37067241373
Miestas: Panevėžys

Re: Kodėl Forester iki šiol su 4AT?

Standartinė Hubertus »

pletojant tema o kaip veikia automatas outback 2.5 98m.
Offroude kuria pavara geriau naudot lipant i kalna?
Starteriai-generatoriai. Konsultacija ir pardavimas +37067241373

Subaru Legacy 1993m. 1.8L su orine pakaba [HUBERTUS]
Subaru OUTBACK 1998m. 2.5AT
Dodge Grand Caravan 2000m. 3.8 AT
Skelbti atsakymą