Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
Petrix
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 40
Užsiregistravo: 2010-03-24, 10:51 pm
Auto: Forester '04 2,5 X /AT USA
Valstybinis numeris: DBS 550

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Petrix »

Nusipirkau 2,5 XS AT amerikoną 2004 m!!! :valio2: :valio: :valio: Pagaliau.. Ačiū visiems už konsultacijas ir šitą forumą
GDR123
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2011-11-03, 11:07 pm
Auto: subaru

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė GDR123 »

Gal patyre Foresteristai gali truputi patarti. Renkuosi 2000 Forika. Manau apie 2.0 turbo automata, ar verta? ar geriau paprata su MT. ačiū
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7302
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Arūnas »

Jei pokatuškėms, tai rinkčiausi MT.
Jei daugiau miestui tai AT (tokį vairuoju dabar).
AR turbo ar ne turbo, čia jau pagal skonį. Man smagesnis turbo, bet ir kuro jis nori daugiau.
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Karolis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 317
Užsiregistravo: 2012-04-03, 4:43 pm
Auto: Sidabrinis pirmukas 92kW MT
Valstybinis numeris: JTV 631
Mobilus: +37061400783
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Karolis »

Sveiki,

Renkuosi foresterį (pirmasis subaru ir japonas), teko nemažai domėtis apie jų patikimumą, pravažumą, o kalbant apie 2.5T ir trauką. Trauka turbūt pagrindinis kriterijus, kol esu jaunas norisi ir paspausti, o po bmw M57 variklio į silpnesnį sėsti nesinori.

Variantai buvo tokie:

OBK 3.0 H6 (-tik automatas, -truputi lėtokas pagal KW, +grandinė)
Legacy 2.5GT 2005 - (-ne universalas, -sunku gaut, +išvaizda)
Forester 2.5XT 2004 - 2005 (+++....), naujesnių ir senesnių išvaizda nelabai limpa.

Dėsiu dujas arba pirksiu jau su įdėtomis - ar yra kokių bėdų turbo forike su dujomis be to, kad reikia reguliuot vožtuvus ir nuo 5k rpm persimeta ant benzo? Ar su visom įrangom tas permetimas, gal kas turi stabiliai ant dujų traukiantį? Ar stipriai traukia skiriasi nuo benzo? Ar yra dar kokių brangiai kainuojančių turbo aptarnavimo išlaidų be vožtuvų?

Ar 2.5 variklis turi pakankamai jėgos, ar nėra labai jautrus sankabos darbas? Teko pilotuot toyota su 1.8 eclipse gt varikliu (180HP), tai man ten košmaras buvo, kol pripratau prie sankabos po dyzelių.

Teko skaityt, kad USDM automatai lėtoki (net patys amerikonai skundžiasi, kad nesaugiai jaučiasi lenkdami ir panašiai), tai norisi MT, bet jeigu įmanoma perrašyt dėžės programą į EU, gal ir nieko AT?

Ir pabaigai, gal kas turit kokios info apie http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-f ... 16521.html , buvot apžiūrėt ar šiaip klubiečio auto čia?

Dėkui
Subaru. Go anywhere. Do anything.
Karolis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 317
Užsiregistravo: 2012-04-03, 4:43 pm
Auto: Sidabrinis pirmukas 92kW MT
Valstybinis numeris: JTV 631
Mobilus: +37061400783
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Karolis »

FSTI jau man per brangu (biudžetas 20-25k LTL su dujom) - dujas įdėt arba nesigaus arba egzotika gausis, draudimas išprievartaus, o jeigu sugalvos prabangos mokestį pagal kw, tai ir šitas paskutinius litus atims :D

Yra skelbimuose vienas http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-f ... 26556.html 60k...
Subaru. Go anywhere. Do anything.
Vartotojo avataras
Dovis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2058
Užsiregistravo: 2009-11-22, 9:02 pm
Auto: Subaru..
Valstybinis numeris: HEK 474
Skype: dovisdo
Mobilus: +37060545639
Miestas: Utena-Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Dovis »

Karolis rašė:FSTI jau man per brangu (biudžetas 20-25k LTL su dujom) - dujas įdėt arba nesigaus arba egzotika gausis, draudimas išprievartaus, o jeigu sugalvos prabangos mokestį pagal kw, tai ir šitas paskutinius litus atims :D

Yra skelbimuose vienas http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-f ... 26556.html 60k...
Grazuolis, va tokio foriko tai noreciau :)
Naujas mano numeris: 868244522 :)
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4498
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė evilkas »

Karolis rašė:Sveiki,

Renkuosi foresterį (pirmasis subaru ir japonas), teko nemažai domėtis apie jų patikimumą, pravažumą, o kalbant apie 2.5T ir trauką. Trauka turbūt pagrindinis kriterijus, kol esu jaunas norisi ir paspausti, o po bmw M57 variklio į silpnesnį sėsti nesinori.

Variantai buvo tokie:

OBK 3.0 H6 (-tik automatas, -truputi lėtokas pagal KW, +grandinė)
Legacy 2.5GT 2005 - (-ne universalas, -sunku gaut, +išvaizda)
Forester 2.5XT 2004 - 2005 (+++....), naujesnių ir senesnių išvaizda nelabai limpa.

Dėsiu dujas arba pirksiu jau su įdėtomis - ar yra kokių bėdų turbo forike su dujomis be to, kad reikia reguliuot vožtuvus ir nuo 5k rpm persimeta ant benzo? Ar su visom įrangom tas permetimas, gal kas turi stabiliai ant dujų traukiantį? Ar stipriai traukia skiriasi nuo benzo? Ar yra dar kokių brangiai kainuojančių turbo aptarnavimo išlaidų be vožtuvų?
Jei Outback, tai tik H6. Paprasti 2,5 atmosferiniai netraukia ir kuras atsistoja panasiai kaip H6.
Jei H6 ir desi dujas, nepirk tu naujesnio modelio su 245HP varikliu. Uzsip... voztuvus reguliuoti.
Nezinau kaip kitiems, bet man 210 HP uztenka. (A8-4,2 gal del jo svorio nuo sankryzos kartais padeda i vieta). Dujomis, jei tvarkingos ir gerai suderintos, trauka praktiskai nesiskiria. mazais RPM gal netgi geriau uz benza. Traukos trukumas dujomis pradedams jausti prie 170+. Kuro atzvilgiu H6 duju ima ~1 litru maziau nei benzino.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Karolis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 317
Užsiregistravo: 2012-04-03, 4:43 pm
Auto: Sidabrinis pirmukas 92kW MT
Valstybinis numeris: JTV 631
Mobilus: +37061400783
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Karolis »

evilkas rašė:
Karolis rašė:Sveiki,

Renkuosi foresterį (pirmasis subaru ir japonas), teko nemažai domėtis apie jų patikimumą, pravažumą, o kalbant apie 2.5T ir trauką. Trauka turbūt pagrindinis kriterijus, kol esu jaunas norisi ir paspausti, o po bmw M57 variklio į silpnesnį sėsti nesinori.

Variantai buvo tokie:

OBK 3.0 H6 (-tik automatas, -truputi lėtokas pagal KW, +grandinė)
Legacy 2.5GT 2005 - (-ne universalas, -sunku gaut, +išvaizda)
Forester 2.5XT 2004 - 2005 (+++....), naujesnių ir senesnių išvaizda nelabai limpa.

Dėsiu dujas arba pirksiu jau su įdėtomis - ar yra kokių bėdų turbo forike su dujomis be to, kad reikia reguliuot vožtuvus ir nuo 5k rpm persimeta ant benzo? Ar su visom įrangom tas permetimas, gal kas turi stabiliai ant dujų traukiantį? Ar stipriai traukia skiriasi nuo benzo? Ar yra dar kokių brangiai kainuojančių turbo aptarnavimo išlaidų be vožtuvų?
Jei Outback, tai tik H6. Paprasti 2,5 atmosferiniai netraukia ir kuras atsistoja panasiai kaip H6.
Jei H6 ir desi dujas, nepirk tu naujesnio modelio su 245HP varikliu. Uzsip... voztuvus reguliuoti.
Nezinau kaip kitiems, bet man 210 HP uztenka. (A8-4,2 gal del jo svorio nuo sankryzos kartais padeda i vieta). Dujomis, jei tvarkingos ir gerai suderintos, trauka praktiskai nesiskiria. mazais RPM gal netgi geriau uz benza. Traukos trukumas dujomis pradedams jausti prie 170+. Kuro atzvilgiu H6 duju ima ~1 litru maziau nei benzino.
O kas kitaip su senesnio H6 reguliavimu, pigu kaip ir 2.5 SOHC?
Subaru. Go anywhere. Do anything.
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4498
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė evilkas »

Karolis rašė: O kas kitaip su senesnio H6 reguliavimu, pigu kaip ir 2.5 SOHC?
Pigiausia voztuvus reguliuoti yra 2.5 SOHC. Bet kaip minejau, Outback su 2.5 nelabai traukia.
H6 senesnio modelio yra DOHC, bet ten ar tabletemis reguliuojasi. Galima tai daryti be didelio ardymo variklio. Naujesni jau stakanais - reikia nuardyti visa prieki, isimti velenelius ir t.t. Kiek zinau gaunasi astronomine kaina.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Karolis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 317
Užsiregistravo: 2012-04-03, 4:43 pm
Auto: Sidabrinis pirmukas 92kW MT
Valstybinis numeris: JTV 631
Mobilus: +37061400783
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Karolis »

evilkas rašė:
Karolis rašė: O kas kitaip su senesnio H6 reguliavimu, pigu kaip ir 2.5 SOHC?
Pigiausia voztuvus reguliuoti yra 2.5 SOHC. Bet kaip minejau, Outback su 2.5 nelabai traukia.
H6 senesnio modelio yra DOHC, bet ten ar tabletemis reguliuojasi. Galima tai daryti be didelio ardymo variklio. Naujesni jau stakanais - reikia nuardyti visa prieki, isimti velenelius ir t.t. Kiek zinau gaunasi astronomine kaina.
O 2.5XT foriko (DOHC irgi) kaina kaip ir H6? Jonas minėjo, kad 1,5k šitam, o 2.5 SOHC 150.. graži proporcija :)
Subaru. Go anywhere. Do anything.
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Diver »

senesnio H-6, kaip ir senojo 2,5 doch (110 kw) reguliavimas apie 400-500. prieklausomai kiek saibu reikes keisti ar slifuoti. man panasiai pas rocar sukainavo. o tuo tarpu su stakanais reguliavimas nuo 1500 lt. :shock: tokia vat aritmetika.
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
Elimas
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2012-04-24, 11:53 pm
Auto: Audi A6

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Elimas »

Sveiki,

Noriu foriko nuo 2005-2006m, bandysiu ieskoti su 2.5 varikliu, nes cia paskaitinejas supratau kad netraukia tie 2ltr? Ieskosiu su mechanine deze. Klausimas butu toks ar visi 2.5 varikliai su turbom? Nes planuoju detis dujas, tai man tas kad ten kas kazkiek tukst. kilometru reik reguliuoti voztuvus nelimpa visai. Tai jai yra 2.5 be turbos tai jauciu isimeti dujas ir nereik ten tu voztvu reguliuoti. Nes jei nera 2.5 be turbos teks tada pasitenkinti 2ltr. foriku.

ps. Dabar vairuoju audi A6 burbula, variklis 2.4 V6 30 voztuvu. Grynai bendzininis, mechanine deze, traukia taip, kad atrodo stuburas i sedine sulenda, minksta konfortabili - pora dideliu minusu, del ko teks parduot, atsibodo kist saibas i vaziuokle - labai jau reikli ir brangi :D ir ziema kad ir priekiniai varomi, bet isvietos prie sangrizu tai kaip su plugu prikabintu, ratai kasasi ir isvietos nulis, o pusnyse kaip kirvis i vandeni, ne i prieki o i gili ir sedi isisiepes :) . Visa kita, laiko gerai.
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė jaroslavas »

aš drage buvau pakroves 2.5 amerikonui (MT ir pas mane MT) - taigi prikaluso nuo vairuotojo. O 2.0 su AT - irgi girdėjau kad nekas. 2.5 atmo yra, Amerikos rinkai, EU tokiu nera. Tokiu reguliavimas pigus, kažkas 300 lt, o mano apie 3000
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Diver »

Elimas rašė:Sveiki,
Noriu foriko nuo 2005-2006m, bandysiu ieskoti su 2.5 varikliu, nes cia paskaitinejas supratau kad netraukia tie 2ltr? Ieskosiu su mechanine deze. Klausimas butu toks ar visi 2.5 varikliai su turbom? Nes planuoju detis dujas, tai man tas kad ten kas kazkiek tukst. kilometru reik reguliuoti voztuvus nelimpa visai. Tai jai yra 2.5 be turbos tai jauciu isimeti dujas ir nereik ten tu voztvu reguliuoti. Nes jei nera 2.5 be turbos teks tada pasitenkinti 2ltr. foriku.
paskaityk biskuti foruma pries klausdamas. sita tema cia tiek pridiskutuota... temoje apie dujas ir prisistatymuose viskas gana nuodugniai isgvildenta. galiu pasakyti, kad su dujom geriausiai 2,5 atmo, bet jie tik amerikonai. nors cia nieko blogo nematau. visi foriai gaminti japonijoj. nesvarbu kuriai rinkai skirti. perdarymu reikalauja minimum jei pats is amerikos tvarkytum.
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
Vartotojo avataras
Jurijusb
Forumo dalyvis
Pranešimai: 927
Užsiregistravo: 2012-09-22, 12:26 pm
Auto: Forester ir Outback
Miestas: Pabradė

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Jurijusb »

Sveiki,
perskaiciau iki 30 puslapio, nusibodo, gal veliau pratesiu.
2002-2005 metu forikas iki restailo, naujesnio turbut neipirksiu.
Kiek kainuoja voztuvu reguliavimas 2 litru varikliui ?
Ar 2 litru varikliai eina vienodi ar buna visokiu modifikaciju?
Apsisprendziau kad noriu antro foriko 2,0 l su varikliu su MT( del ekonomiskumo).
Priprates per 14 metu vazinejimo su dujom prie sanaudu 11-12 litru/100 km,
kazkaip nesinori, kad butu didesnes kuro sanaudos.
Subaru Outback BS 3,6 R, Subaru Forester SG 2,0 atmo
Skelbti atsakymą