


Grazuolis, va tokio foriko tai noreciauKarolis rašė:FSTI jau man per brangu (biudžetas 20-25k LTL su dujom) - dujas įdėt arba nesigaus arba egzotika gausis, draudimas išprievartaus, o jeigu sugalvos prabangos mokestį pagal kw, tai ir šitas paskutinius litus atims
Yra skelbimuose vienas http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-f ... 26556.html 60k...
Jei Outback, tai tik H6. Paprasti 2,5 atmosferiniai netraukia ir kuras atsistoja panasiai kaip H6.Karolis rašė:Sveiki,
Renkuosi foresterį (pirmasis subaru ir japonas), teko nemažai domėtis apie jų patikimumą, pravažumą, o kalbant apie 2.5T ir trauką. Trauka turbūt pagrindinis kriterijus, kol esu jaunas norisi ir paspausti, o po bmw M57 variklio į silpnesnį sėsti nesinori.
Variantai buvo tokie:
OBK 3.0 H6 (-tik automatas, -truputi lėtokas pagal KW, +grandinė)
Legacy 2.5GT 2005 - (-ne universalas, -sunku gaut, +išvaizda)
Forester 2.5XT 2004 - 2005 (+++....), naujesnių ir senesnių išvaizda nelabai limpa.
Dėsiu dujas arba pirksiu jau su įdėtomis - ar yra kokių bėdų turbo forike su dujomis be to, kad reikia reguliuot vožtuvus ir nuo 5k rpm persimeta ant benzo? Ar su visom įrangom tas permetimas, gal kas turi stabiliai ant dujų traukiantį? Ar stipriai traukia skiriasi nuo benzo? Ar yra dar kokių brangiai kainuojančių turbo aptarnavimo išlaidų be vožtuvų?
O kas kitaip su senesnio H6 reguliavimu, pigu kaip ir 2.5 SOHC?evilkas rašė:Jei Outback, tai tik H6. Paprasti 2,5 atmosferiniai netraukia ir kuras atsistoja panasiai kaip H6.Karolis rašė:Sveiki,
Renkuosi foresterį (pirmasis subaru ir japonas), teko nemažai domėtis apie jų patikimumą, pravažumą, o kalbant apie 2.5T ir trauką. Trauka turbūt pagrindinis kriterijus, kol esu jaunas norisi ir paspausti, o po bmw M57 variklio į silpnesnį sėsti nesinori.
Variantai buvo tokie:
OBK 3.0 H6 (-tik automatas, -truputi lėtokas pagal KW, +grandinė)
Legacy 2.5GT 2005 - (-ne universalas, -sunku gaut, +išvaizda)
Forester 2.5XT 2004 - 2005 (+++....), naujesnių ir senesnių išvaizda nelabai limpa.
Dėsiu dujas arba pirksiu jau su įdėtomis - ar yra kokių bėdų turbo forike su dujomis be to, kad reikia reguliuot vožtuvus ir nuo 5k rpm persimeta ant benzo? Ar su visom įrangom tas permetimas, gal kas turi stabiliai ant dujų traukiantį? Ar stipriai traukia skiriasi nuo benzo? Ar yra dar kokių brangiai kainuojančių turbo aptarnavimo išlaidų be vožtuvų?
Jei H6 ir desi dujas, nepirk tu naujesnio modelio su 245HP varikliu. Uzsip... voztuvus reguliuoti.
Nezinau kaip kitiems, bet man 210 HP uztenka. (A8-4,2 gal del jo svorio nuo sankryzos kartais padeda i vieta). Dujomis, jei tvarkingos ir gerai suderintos, trauka praktiskai nesiskiria. mazais RPM gal netgi geriau uz benza. Traukos trukumas dujomis pradedams jausti prie 170+. Kuro atzvilgiu H6 duju ima ~1 litru maziau nei benzino.
Pigiausia voztuvus reguliuoti yra 2.5 SOHC. Bet kaip minejau, Outback su 2.5 nelabai traukia.Karolis rašė: O kas kitaip su senesnio H6 reguliavimu, pigu kaip ir 2.5 SOHC?
O 2.5XT foriko (DOHC irgi) kaina kaip ir H6? Jonas minėjo, kad 1,5k šitam, o 2.5 SOHC 150.. graži proporcijaevilkas rašė:Pigiausia voztuvus reguliuoti yra 2.5 SOHC. Bet kaip minejau, Outback su 2.5 nelabai traukia.Karolis rašė: O kas kitaip su senesnio H6 reguliavimu, pigu kaip ir 2.5 SOHC?
H6 senesnio modelio yra DOHC, bet ten ar tabletemis reguliuojasi. Galima tai daryti be didelio ardymo variklio. Naujesni jau stakanais - reikia nuardyti visa prieki, isimti velenelius ir t.t. Kiek zinau gaunasi astronomine kaina.
paskaityk biskuti foruma pries klausdamas. sita tema cia tiek pridiskutuota... temoje apie dujas ir prisistatymuose viskas gana nuodugniai isgvildenta. galiu pasakyti, kad su dujom geriausiai 2,5 atmo, bet jie tik amerikonai. nors cia nieko blogo nematau. visi foriai gaminti japonijoj. nesvarbu kuriai rinkai skirti. perdarymu reikalauja minimum jei pats is amerikos tvarkytum.Elimas rašė:Sveiki,
Noriu foriko nuo 2005-2006m, bandysiu ieskoti su 2.5 varikliu, nes cia paskaitinejas supratau kad netraukia tie 2ltr? Ieskosiu su mechanine deze. Klausimas butu toks ar visi 2.5 varikliai su turbom? Nes planuoju detis dujas, tai man tas kad ten kas kazkiek tukst. kilometru reik reguliuoti voztuvus nelimpa visai. Tai jai yra 2.5 be turbos tai jauciu isimeti dujas ir nereik ten tu voztvu reguliuoti. Nes jei nera 2.5 be turbos teks tada pasitenkinti 2ltr. foriku.