Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 11
- Užsiregistravo: 2012-11-27, 11:20 pm
- Auto: Forester
- Mobilus: +37068631430
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Mano irgi 14, tai kaip padės tos USA...
Forester, 2004 m., 92 kW
- Diver
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2133
- Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
- Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
- Valstybinis numeris: FUT 232
- Skype: Linas diver
- Mobilus: +37061597792
- Miestas: Klaipeda
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
o kaip tada su ironman? juk jos istraukia amortiko stoka kokius 3-4 cm daugiau nei standartines spyruokles. ar cia tik selfleveling itakoja?Jonas6x6 rašė:tu negali dėti aukštesnių spyruoklių, nes amortiką "ištraukinės" ir jis daužysis į viršutines atramas.
Spyruoklė, kurią dedi, turi būti tokio pat ilgio, bet gali būti standesnė (suprask "storesnė vija")
Ant self leveling gali uždėti tokio pat ilgio šiek tiek storesnes spyruokles, pvz amerikono

SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 309
- Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
- Auto: forester
- Valstybinis numeris: ejd 114
- Mobilus: +37065184568
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
stoka amortiko reikia tiesiog ilgint..bent as taip daryciau..Diver rašė:o kaip tada su ironman? juk jos istraukia amortiko stoka kokius 3-4 cm daugiau nei standartines spyruokles. ar cia tik selfleveling itakoja?Jonas6x6 rašė:tu negali dėti aukštesnių spyruoklių, nes amortiką "ištraukinės" ir jis daužysis į viršutines atramas.
Spyruoklė, kurią dedi, turi būti tokio pat ilgio, bet gali būti standesnė (suprask "storesnė vija")
Ant self leveling gali uždėti tokio pat ilgio šiek tiek storesnes spyruokles, pvz amerikonogal kitiems amortikams tai negalioja?
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 11
- Užsiregistravo: 2012-11-27, 11:20 pm
- Auto: Forester
- Mobilus: +37068631430
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Nesuprantu, nusiperku pagal Sachs katalogą savo modeliui amortizatorius ir jie - netinka. Tai čia panašiai jei paimčiau pagal katalogą NGK žvakes, o pasirodo jos trumpesnės ar panašiai ir neveikia, kaip čia yra, nesuprantu, nervai pradeda imti...
Tai čia kaip kliento apgavimas.
PS ...o kaip pailginti tą stocką, privirinti ar įdėti kažkokį tarpą?
Tai čia kaip kliento apgavimas.
PS ...o kaip pailginti tą stocką, privirinti ar įdėti kažkokį tarpą?
Forester, 2004 m., 92 kW
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 309
- Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
- Auto: forester
- Valstybinis numeris: ejd 114
- Mobilus: +37065184568
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
tik ne virinimu....
- Diver
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2133
- Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
- Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
- Valstybinis numeris: FUT 232
- Skype: Linas diver
- Mobilus: +37061597792
- Miestas: Klaipeda
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
na pagal ta ideja jei neilginti stoku tai negalima deti ir ironman spyruokliu..
stoku as asmeniskai nesiryzciau ilginti. forikams spec amortiku su didesne eiga kaip ir nezinau.
tad kaip ir uzburtas ratas gaunasi....
nebent jonas cia tik gasdina ir tie 3 cm ne self leveling amortikams nieko blogo nepadaro...
o Agidijaus foriko beda grynai spyruoklese. amortikas aukscio juk nereguliuoja, nebent butu ne nuo tos auto ir butu trumpesnis.
jis tik neleidzia sokineti ratui ir uztikrina sukibima su keliu. pakeitus spyruokles bedos manau dings.
prie progos pamatuosiu savo self levelingo spyruokliu stori.
stoku as asmeniskai nesiryzciau ilginti. forikams spec amortiku su didesne eiga kaip ir nezinau.
tad kaip ir uzburtas ratas gaunasi....

nebent jonas cia tik gasdina ir tie 3 cm ne self leveling amortikams nieko blogo nepadaro...

o Agidijaus foriko beda grynai spyruoklese. amortikas aukscio juk nereguliuoja, nebent butu ne nuo tos auto ir butu trumpesnis.

prie progos pamatuosiu savo self levelingo spyruokliu stori.
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 309
- Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
- Auto: forester
- Valstybinis numeris: ejd 114
- Mobilus: +37065184568
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
nemazai vazineja su prailgintais stokais..tik moket padaryti reikia..jokiu bedu.Diver rašė:na pagal ta ideja jei neilginti stoku tai negalima deti ir ironman spyruokliu..
stoku as asmeniskai nesiryzciau ilginti. forikams spec amortiku su didesne eiga kaip ir nezinau.
tad kaip ir uzburtas ratas gaunasi....![]()
nebent jonas cia tik gasdina ir tie 3 cm ne self leveling amortikams nieko blogo nepadaro...
o Agidijaus foriko beda grynai spyruoklese. amortikas aukscio juk nereguliuoja, nebent butu ne nuo tos auto ir butu trumpesnis.jis tik neleidzia sokineti ratui ir uztikrina sukibima su keliu. pakeitus spyruokles bedos manau dings.
prie progos pamatuosiu savo self levelingo spyruokliu stori.
- Diver
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2133
- Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
- Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
- Valstybinis numeris: FUT 232
- Skype: Linas diver
- Mobilus: +37061597792
- Miestas: Klaipeda
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
jei ne valstybine paslaptis tai gal galima smulkiau apie stoko ilginimo technologija ir gal kokia foto butu... 

SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
- blogis13
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 238
- Užsiregistravo: 2011-05-31, 5:01 pm
- Auto: Subaru Outback
- Valstybinis numeris: HRP 906
- Skype: Blogis13
- Mobilus: +37068586626
- Miestas: Jonava/Utena
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Jei nori masina pasikelt tai kreipkis i specus, kad nemoket 2X, arba daug skaityk ir experimentink...
- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Spyruokles jei gerai ismatuotos ir tikrai 14mm storio (nes EU turetu buti kazkas arti 12mm) gal vertetu patikrinti ju auksti? Nauji amortizatoriai SACHS...ar tikrai nebus atveze pardavejai imprezai...? Pardavejams jie visi vienodi. Butent foresteriui skirti amortikai + KYB arba USA spyruokles 14 mm storio tikrai pakelia gala apie 1.5-2 cm plius/minus virs stock. 7cm pakelimas tai jau tik "lift kitas" padetu.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
- blogis13
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 238
- Užsiregistravo: 2011-05-31, 5:01 pm
- Auto: Subaru Outback
- Valstybinis numeris: HRP 906
- Skype: Blogis13
- Mobilus: +37068586626
- Miestas: Jonava/Utena
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Pas mane ant 2002 Leikos 2004 14cm. USA galines spyruokles-pakele apie 1.5 cm, nuo 200kg. seda apie 1cm... Seni sachs parejo po men... dejau kyb is Remis7 db neturiu vargo...
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 11
- Užsiregistravo: 2012-11-27, 11:20 pm
- Auto: Forester
- Mobilus: +37068631430
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Temai "Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema"greit bus 4 m. tai manau visiems taip atsitinka, kas pasikeičia iš originalių į kitus amortizatorius.azart rašė:Spyruokles jei gerai ismatuotos ir tikrai 14mm storio (nes EU turetu buti kazkas arti 12mm) gal vertetu patikrinti ju auksti? Nauji amortizatoriai SACHS...ar tikrai nebus atveze pardavejai imprezai...? Pardavejams jie visi vienodi. Butent foresteriui skirti amortikai + KYB arba USA spyruokles 14 mm storio tikrai pakelia gala apie 1.5-2 cm plius/minus virs stock. 7cm pakelimas tai jau tik "lift kitas" padetu.
Tik vieno nesuprantu kodėl gamintojai KYB, SACHS kataloguose rašo, kad tinka toks ir toks amortizatorius, nors jis netinka.
Forester, 2004 m., 92 kW
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 309
- Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
- Auto: forester
- Valstybinis numeris: ejd 114
- Mobilus: +37065184568
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
tiesiog ,buna visko..Agidijus rašė:Temai "Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema"greit bus 4 m. tai manau visiems taip atsitinka, kas pasikeičia iš originalių į kitus amortizatorius.azart rašė:Spyruokles jei gerai ismatuotos ir tikrai 14mm storio (nes EU turetu buti kazkas arti 12mm) gal vertetu patikrinti ju auksti? Nauji amortizatoriai SACHS...ar tikrai nebus atveze pardavejai imprezai...? Pardavejams jie visi vienodi. Butent foresteriui skirti amortikai + KYB arba USA spyruokles 14 mm storio tikrai pakelia gala apie 1.5-2 cm plius/minus virs stock. 7cm pakelimas tai jau tik "lift kitas" padetu.
Tik vieno nesuprantu kodėl gamintojai KYB, SACHS kataloguose rašo, kad tinka toks ir toks amortizatorius, nors jis netinka.
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 10
- Užsiregistravo: 2012-09-03, 2:45 pm
- Auto: Subaru Forester
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Sveiki. Reikia ir man keisti galines spyruokles, nes galas visiskai susedes. Kiek cia skaiciau foruma tai kaip supratau pirkti nauju neapsimoka, nes vel suses. Reikia imti amerikono arba ironman? teisingai? Siaip galvoju, kad butu smagu iskelt masina auksciau truputi. Kiek galima ja kelti protingai? Kad kelt tai reikia cia kazkoki štoka deti kaip skaiciau? Siaip vienas pazistamas sako, kad nekeisti spyruokliu (jeigu jos netrukusiuos) o maut kazkoki vamzdi ant amortiko (ar kazkaip panasiai sake) tada ir issikeltu ir galas butu kietesnis butu galima normaliai kraut... Siaip pats labai masinos nedraskau, bet karts nuo karto tenka paveziot krovini, tai butu gerai gala normalu pasidaryt, kad nesestu ir iskelta... Ka patartumet? Beje ir ar netinka kokios audines spyruokles ar pan..., kurios butu aukstesnes?
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
dar pedders.co.uk žiūrėk, kainos normalios, turime nuolaida kaip klubas. Aš sau užsakiau galui ir amortikus ir spiruoklės
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451