Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
Agidijus
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2012-11-27, 11:20 pm
Auto: Forester
Mobilus: +37068631430

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Agidijus »

Mano irgi 14, tai kaip padės tos USA...
Forester, 2004 m., 92 kW
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Diver »

Jonas6x6 rašė:tu negali dėti aukštesnių spyruoklių, nes amortiką "ištraukinės" ir jis daužysis į viršutines atramas.
Spyruoklė, kurią dedi, turi būti tokio pat ilgio, bet gali būti standesnė (suprask "storesnė vija")
Ant self leveling gali uždėti tokio pat ilgio šiek tiek storesnes spyruokles, pvz amerikono
o kaip tada su ironman? juk jos istraukia amortiko stoka kokius 3-4 cm daugiau nei standartines spyruokles. ar cia tik selfleveling itakoja? `!`` gal kitiems amortikams tai negalioja?
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė povilas »

Diver rašė:
Jonas6x6 rašė:tu negali dėti aukštesnių spyruoklių, nes amortiką "ištraukinės" ir jis daužysis į viršutines atramas.
Spyruoklė, kurią dedi, turi būti tokio pat ilgio, bet gali būti standesnė (suprask "storesnė vija")
Ant self leveling gali uždėti tokio pat ilgio šiek tiek storesnes spyruokles, pvz amerikono
o kaip tada su ironman? juk jos istraukia amortiko stoka kokius 3-4 cm daugiau nei standartines spyruokles. ar cia tik selfleveling itakoja? `!`` gal kitiems amortikams tai negalioja?
stoka amortiko reikia tiesiog ilgint..bent as taip daryciau..
Agidijus
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2012-11-27, 11:20 pm
Auto: Forester
Mobilus: +37068631430

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Agidijus »

Nesuprantu, nusiperku pagal Sachs katalogą savo modeliui amortizatorius ir jie - netinka. Tai čia panašiai jei paimčiau pagal katalogą NGK žvakes, o pasirodo jos trumpesnės ar panašiai ir neveikia, kaip čia yra, nesuprantu, nervai pradeda imti...
Tai čia kaip kliento apgavimas.

PS ...o kaip pailginti tą stocką, privirinti ar įdėti kažkokį tarpą?
Forester, 2004 m., 92 kW
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė povilas »

tik ne virinimu....
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Diver »

na pagal ta ideja jei neilginti stoku tai negalima deti ir ironman spyruokliu..
stoku as asmeniskai nesiryzciau ilginti. forikams spec amortiku su didesne eiga kaip ir nezinau.
tad kaip ir uzburtas ratas gaunasi.... `!``
nebent jonas cia tik gasdina ir tie 3 cm ne self leveling amortikams nieko blogo nepadaro... :?:
o Agidijaus foriko beda grynai spyruoklese. amortikas aukscio juk nereguliuoja, nebent butu ne nuo tos auto ir butu trumpesnis. :D jis tik neleidzia sokineti ratui ir uztikrina sukibima su keliu. pakeitus spyruokles bedos manau dings.
prie progos pamatuosiu savo self levelingo spyruokliu stori.
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė povilas »

Diver rašė:na pagal ta ideja jei neilginti stoku tai negalima deti ir ironman spyruokliu..
stoku as asmeniskai nesiryzciau ilginti. forikams spec amortiku su didesne eiga kaip ir nezinau.
tad kaip ir uzburtas ratas gaunasi.... `!``
nebent jonas cia tik gasdina ir tie 3 cm ne self leveling amortikams nieko blogo nepadaro... :?:
o Agidijaus foriko beda grynai spyruoklese. amortikas aukscio juk nereguliuoja, nebent butu ne nuo tos auto ir butu trumpesnis. :D jis tik neleidzia sokineti ratui ir uztikrina sukibima su keliu. pakeitus spyruokles bedos manau dings.
prie progos pamatuosiu savo self levelingo spyruokliu stori.
nemazai vazineja su prailgintais stokais..tik moket padaryti reikia..jokiu bedu.
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Diver »

jei ne valstybine paslaptis tai gal galima smulkiau apie stoko ilginimo technologija ir gal kokia foto butu... :C
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
Vartotojo avataras
blogis13
Forumo dalyvis
Pranešimai: 238
Užsiregistravo: 2011-05-31, 5:01 pm
Auto: Subaru Outback
Valstybinis numeris: HRP 906
Skype: Blogis13
Mobilus: +37068586626
Miestas: Jonava/Utena

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė blogis13 »

Jei nori masina pasikelt tai kreipkis i specus, kad nemoket 2X, arba daug skaityk ir experimentink...
Vartotojo avataras
azart
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1447
Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
Auto: Subaru Forester
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė azart »

Spyruokles jei gerai ismatuotos ir tikrai 14mm storio (nes EU turetu buti kazkas arti 12mm) gal vertetu patikrinti ju auksti? Nauji amortizatoriai SACHS...ar tikrai nebus atveze pardavejai imprezai...? Pardavejams jie visi vienodi. Butent foresteriui skirti amortikai + KYB arba USA spyruokles 14 mm storio tikrai pakelia gala apie 1.5-2 cm plius/minus virs stock. 7cm pakelimas tai jau tik "lift kitas" padetu.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
Vartotojo avataras
blogis13
Forumo dalyvis
Pranešimai: 238
Užsiregistravo: 2011-05-31, 5:01 pm
Auto: Subaru Outback
Valstybinis numeris: HRP 906
Skype: Blogis13
Mobilus: +37068586626
Miestas: Jonava/Utena

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė blogis13 »

Pas mane ant 2002 Leikos 2004 14cm. USA galines spyruokles-pakele apie 1.5 cm, nuo 200kg. seda apie 1cm... Seni sachs parejo po men... dejau kyb is Remis7 db neturiu vargo...
Agidijus
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2012-11-27, 11:20 pm
Auto: Forester
Mobilus: +37068631430

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Agidijus »

azart rašė:Spyruokles jei gerai ismatuotos ir tikrai 14mm storio (nes EU turetu buti kazkas arti 12mm) gal vertetu patikrinti ju auksti? Nauji amortizatoriai SACHS...ar tikrai nebus atveze pardavejai imprezai...? Pardavejams jie visi vienodi. Butent foresteriui skirti amortikai + KYB arba USA spyruokles 14 mm storio tikrai pakelia gala apie 1.5-2 cm plius/minus virs stock. 7cm pakelimas tai jau tik "lift kitas" padetu.
Temai "Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema"greit bus 4 m. tai manau visiems taip atsitinka, kas pasikeičia iš originalių į kitus amortizatorius.
Tik vieno nesuprantu kodėl gamintojai KYB, SACHS kataloguose rašo, kad tinka toks ir toks amortizatorius, nors jis netinka.
Forester, 2004 m., 92 kW
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė povilas »

Agidijus rašė:
azart rašė:Spyruokles jei gerai ismatuotos ir tikrai 14mm storio (nes EU turetu buti kazkas arti 12mm) gal vertetu patikrinti ju auksti? Nauji amortizatoriai SACHS...ar tikrai nebus atveze pardavejai imprezai...? Pardavejams jie visi vienodi. Butent foresteriui skirti amortikai + KYB arba USA spyruokles 14 mm storio tikrai pakelia gala apie 1.5-2 cm plius/minus virs stock. 7cm pakelimas tai jau tik "lift kitas" padetu.
Temai "Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema"greit bus 4 m. tai manau visiems taip atsitinka, kas pasikeičia iš originalių į kitus amortizatorius.
Tik vieno nesuprantu kodėl gamintojai KYB, SACHS kataloguose rašo, kad tinka toks ir toks amortizatorius, nors jis netinka.
tiesiog ,buna visko..
Karamazas
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 10
Užsiregistravo: 2012-09-03, 2:45 pm
Auto: Subaru Forester

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Karamazas »

Sveiki. Reikia ir man keisti galines spyruokles, nes galas visiskai susedes. Kiek cia skaiciau foruma tai kaip supratau pirkti nauju neapsimoka, nes vel suses. Reikia imti amerikono arba ironman? teisingai? Siaip galvoju, kad butu smagu iskelt masina auksciau truputi. Kiek galima ja kelti protingai? Kad kelt tai reikia cia kazkoki štoka deti kaip skaiciau? Siaip vienas pazistamas sako, kad nekeisti spyruokliu (jeigu jos netrukusiuos) o maut kazkoki vamzdi ant amortiko (ar kazkaip panasiai sake) tada ir issikeltu ir galas butu kietesnis butu galima normaliai kraut... Siaip pats labai masinos nedraskau, bet karts nuo karto tenka paveziot krovini, tai butu gerai gala normalu pasidaryt, kad nesestu ir iskelta... Ka patartumet? Beje ir ar netinka kokios audines spyruokles ar pan..., kurios butu aukstesnes?
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė jaroslavas »

dar pedders.co.uk žiūrėk, kainos normalios, turime nuolaida kaip klubas. Aš sau užsakiau galui ir amortikus ir spiruoklės
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Skelbti atsakymą