Pavėluotai "truputį", bet nedidelis tepalo viršlygis neįtakos darbui. Pas mane panašiai...Mindaugasss rašė:Atšilus orams praktiškai galima patvirtinti mano spėjimą, kad šaltos AT dežės grubus jungimas iš 1 į 2 pavarą (tik esant apkrovai, spaudžiant tuo metu gazą) kažkokiu būdu įtakojamas žemos temperatūros, nes prie +10 ir daugiau net šalta dėžė jungia beveik be stuktelėjimo. Ar galėtų tai būti dėl kiek per didelio tepalo kiekio dėžėje? Kiek vis matuodavau, tai virš max šiek tiek būdavo... (pašilus dėžė, praeita per pavaras, dirbantis mataras) ;-)
Kadangi dėžės veikimas paremtas tepalo slėgiu, tai kažkaip kaip tik esant šaltam ir tirštesniam tepalui gal sklandžiau turėtų dirbti dėžė?
Nusiųsta per Tapatalk 2
Foriko automatas
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 510
- Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
- Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T
Re: Foriko automatas
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2009-11-10, 9:24 am
- Auto: Subaru legacy
- Valstybinis numeris: BEZ 584
- Mobilus: +37069983533
- Miestas: Vilnius - Anykščiai - Ignalina
Re: Foriko automatas
Žinau, kad subaru automatinėje greičių dėžėse galima galinį tiltą atjungti/prijungti per saugiklį, bet kaip suprantu ilgai atjungus galinį tiltą važiuoti nėra gerai (magnetas pareina).
O kaip yra su paprasta greičių dėže, jei atjungi galinį tiltą per kardaną, ar nieko neatsitinka greičių dėžei per ilgesnį laiką?
O kaip yra su paprasta greičių dėže, jei atjungi galinį tiltą per kardaną, ar nieko neatsitinka greičių dėžei per ilgesnį laiką?
SUBARU - mes žinom kam jis skirtas
- Arturas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5324
- Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: CUG 888
- Mobilus: +37065658686
- Miestas: Vilkonys
Re: Foriko automatas
Nuemus kardana jokios neigiamos itakos is principo nebegali buti. Bet kam tada Subaru?Remize rašė:Žinau, kad subaru automatinėje greičių dėžėse galima galinį tiltą atjungti/prijungti per saugiklį, bet kaip suprantu ilgai atjungus galinį tiltą važiuoti nėra gerai (magnetas pareina).
O kaip yra su paprasta greičių dėže, jei atjungi galinį tiltą per kardaną, ar nieko neatsitinka greičių dėžei per ilgesnį laiką?
- Artūrazz
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 7542
- Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
- Auto: X5
- Mobilus: +37063438822
Re: Foriko automatas
google juk yra --> http://en.wikipedia.org/wiki/Malfunction_indicator_lamp
- haskis
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2983
- Užsiregistravo: 2012-04-01, 7:07 pm
- Auto: subaru forester 2.0 AT
- Valstybinis numeris: BGM 977
- Miestas: Ignalina
Re: Foriko automatas
Atvaizduota kazkas panasaus i greiciu deze ar razdatke, o rodo lemda zondu, elektrines dalies sutrikimu, net benzo kokybes kitima...
Na nuramino kad problema ne greiciu dezej- greiciausiai
, nes del sito vazinet galima, tik reiks nuvaryt kad klaida nuimtu kompu. Dekui Artūrazz uz nuoroda 



Geriausi ratai-kojos.
- Diver
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2133
- Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
- Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
- Valstybinis numeris: FUT 232
- Skype: Linas diver
- Mobilus: +37061597792
- Miestas: Klaipeda
Re: Foriko automatas
sveiki.
atsalus orams islindo nemalonus dalykas. ryte vaziuojant kol dar saltas variklis staigiai soka apsukos ir toks jausmas, kad mestu i laisva pavara. bet tai tik sekundei kitai. numeti gaza ir vel gerai vaziuoja. kartais ir pavara su smugiu perjungia. su saltu varikliu niekad negazuoju. vaziuoju ramiai. uzsilus bedu kaipir nera. gal tai normalu ir neverta sukti sau galvos del to?
beje tepalai dezeje pakeisti si rudeni.
atsalus orams islindo nemalonus dalykas. ryte vaziuojant kol dar saltas variklis staigiai soka apsukos ir toks jausmas, kad mestu i laisva pavara. bet tai tik sekundei kitai. numeti gaza ir vel gerai vaziuoja. kartais ir pavara su smugiu perjungia. su saltu varikliu niekad negazuoju. vaziuoju ramiai. uzsilus bedu kaipir nera. gal tai normalu ir neverta sukti sau galvos del to?
beje tepalai dezeje pakeisti si rudeni.
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
- Arūnas
- Valdyba / Forumo administratorius
- Pranešimai: 7302
- Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
- Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
- Mobilus: +37068786050
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Foriko automatas
Pas mani kartais būna, kai atleidus akseleratorių riedi ir vėl spaudi švelniai ir toks triuktelėjimas, bet tai spėju čia dėl to kad letėjant jis meta pavaras žemyn, o jei užtaikai ant to momento kai meta pavarą gaunasi toks efektas. Bet man taip nutinka nepriklausomai ar šaltas ar šiltas.Diver rašė:sveiki.
atsalus orams islindo nemalonus dalykas. ryte vaziuojant kol dar saltas variklis staigiai soka apsukos ir toks jausmas, kad mestu i laisva pavara. bet tai tik sekundei kitai. numeti gaza ir vel gerai vaziuoja. kartais ir pavara su smugiu perjungia. su saltu varikliu niekad negazuoju. vaziuoju ramiai. uzsilus bedu kaipir nera. gal tai normalu ir neverta sukti sau galvos del to?
beje tepalai dezeje pakeisti si rudeni.
kaip testą gali pabandyti atjungti akuma, tada nusimuša greičių dėžės atmintis ir ji pasidaro buka kuriam laikui. jei šalta ir buka dežė elgsis taip pat netikėtai kaip rašei gal tada ir verta kirminų ieškoti.
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
- henyte
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 355
- Užsiregistravo: 2010-03-19, 2:07 pm
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: FAR 102
- Mobilus: +37061434100
- Miestas: Vilniaus raj.Brinkises
Re: Foriko automatas
vazineju slidziu keliuku i miesta, tai labai patogu vaziuoti imetus II pavara, nes stabdo nuo nuokalnes, pabandykit, o jei labai statu tai glai ir su I pavara nusileistiVirgis75 rašė:Nuo slidžios nuokalnės važiuojant kartais iš vis geriau laisvą mest. Išbandyta...Diver rašė:na jei pasakytu kaip kenkia perjunginejimas tai butu isvis saunuolis... dabar eiline beletristika. gal jonas yra ardes deze kuri buvo nuolat perjunginejama? pasakytu kokie buvo pazeidimai ar kazkas labiau issideveje. tai mastant tai ir nuo slidzios nuokalnes vaziuojant geriau nejungti 2 ar 1 pavaros. o tai dar dezes subyres...
Dėl to perjunginėjimo, bent jau kitoms mašinoms rašoma, kad tai daryti tik esant ilgesniam sustojimui ir/ar jei jau kaista variklis. Manau, kad, labiau teoriškai, kad stovint įjungtu draivu labiau dils sankabos. Bet realiai, neteko sutikt tokio automato. Labiau sudyla dėl didelių apkrovų ar dėl laiko...
Tik tame tekste užstrigo dėl šildymo įjungus bėgius... Kažkaip gaila dėžės tiek stovėt, kad pašiltų...

Subaru Forester 2,0AT, 98m.
subaru visada pirmyn!!!niekada nesustok!
subaru visada pirmyn!!!niekada nesustok!
- henyte
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 355
- Užsiregistravo: 2010-03-19, 2:07 pm
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: FAR 102
- Mobilus: +37061434100
- Miestas: Vilniaus raj.Brinkises
Re: Foriko automatas
as truputi pasildau varikli kai labai salta, po to isedus paspaudus stabdi perjungiu i D, po to i atbuline R, po to i P. sukyla tepalo spaudimas ir lengviau dezei. o siaip deze prisitaiko kaip vaziuoji, jei vazineju kaip pensininkas tai perjungineja ant 2 tukst., jei paraizai tai gali ir prie 3 tukst.perjungineti. 

Subaru Forester 2,0AT, 98m.
subaru visada pirmyn!!!niekada nesustok!
subaru visada pirmyn!!!niekada nesustok!
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 51
- Užsiregistravo: 2010-04-14, 9:30 pm
- Auto: 2006 m. Forester 2.5 XT AT
- Miestas: Klaipeda
Re: Foriko automatas
Ar reikia foriko automatui dėžėje tepalus ir tepalo filtrą keisti? Jei reikia tai kada? Taip pat domina ir reduktorių tepalų keitimas.
2006 m. Forester 2.5 XT AT
- Mindaugas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5342
- Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
- Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
- Miestas: Vilnius
Re: Foriko automatas
visus atsakymus gali rast manual'e, netingėk!rapas rašė:Ar reikia foriko automatui dėžėje tepalus ir tepalo filtrą keisti? Jei reikia tai kada? Taip pat domina ir reduktorių tepalų keitimas.
www.manualowl.com
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 51
- Užsiregistravo: 2010-04-14, 9:30 pm
- Auto: 2006 m. Forester 2.5 XT AT
- Miestas: Klaipeda
Re: Foriko automatas
Matai tie manualai irgi yra įdomuūs. PVZ: amerikonai forikams rašo, kad paskirstymo dirželį reikai keisti po 105 000 mylių, o Europos modeliams rašo, kad po 105 000 Km, tai kada keisti? Kuris manualas tesingas?
2006 m. Forester 2.5 XT AT
- Mindaugas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5342
- Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
- Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
- Miestas: Vilnius
Re: Foriko automatas
105000 kmrapas rašė:Matai tie manualai irgi yra įdomuūs. PVZ: amerikonai forikams rašo, kad paskirstymo dirželį reikai keisti po 105 000 mylių, o Europos modeliams rašo, kad po 105 000 Km, tai kada keisti? Kuris manualas tesingas?
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
- Gorbas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1953
- Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
- Auto: SS
- Valstybinis numeris: KMZ000
- Mobilus: +37061442626
- Miestas: Vilnius
Re: Foriko automatas
Automatuose dažniausiai tepalai ir filtrai keičiami kas 60000km, tas pats galioja ir reduktoriams, čia jei nori, kad visas tas gėris normaliai gyventu. 

Miškinukas