Foresterio variklio keitimas į H6

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Edislovas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 566
Užsiregistravo: 2013-11-10, 12:43 am
Auto: Subaru Outback '03
Valstybinis numeris: GRF 635
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė Edislovas »

Visi jie projektuoti, kaip atmosferiniai varikliai, todėl turbinimo kelias tas pats. Paprasčiausiai būtų imti pirmąjį EZ serijos. Kur turėjo 155kw. EG variklis geras. Bet jau per senas. O ir pigiau bus su juo.
wzikas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 782
Užsiregistravo: 2008-12-23, 1:34 am
Auto: MMC
Miestas: Kaunas

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė wzikas »

Gal ir klystu, bet berods vicinas turi turbavyka su paletintoju. Jei kam reikia traukos nuo zemu
911 3.6 his
Tribeca 3.6 her
tsuminas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 364
Užsiregistravo: 2012-11-08, 11:04 am
Auto: Subaru Forester '98
Valstybinis numeris: GCU 540
Mobilus: +37060078822
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė tsuminas »

Edislovas rašė:Visi jie projektuoti, kaip atmosferiniai varikliai, todėl turbinimo kelias tas pats. Paprasčiausiai būtų imti pirmąjį EZ serijos. Kur turėjo 155kw. EG variklis geras. Bet jau per senas. O ir pigiau bus su juo.
O man kaip tik atrodė, kad EG paprastesnis ir pigesnis variantas viskuo (ar čia tuo atveju jei iškart turbo daryti ir kaltinius vidurius dėti ir programuojamą kompą?) Ir tada kodėl RSE savo projektui jį pasirinko?
EZ visos dalys jau specifinės ir puzlės jau nesudėsi kaip iš EG, be to info daugiau apie tokius perdarymus yra. Iš kitos pusės lengviau surasti donorą su EZ serija. Teks dar man info paieškoti :???: tam, kad galutinai apsispręsti :?
wzikas rašė:Gal ir klystu, bet berods vicinas turi turbavyka su paletintoju. Jei kam reikia traukos nuo zemu
Dėl palėtintojo reikia pagalvoti paskaičiuoti palyginti perdavimus ir ar jis bus reikalingas ar atlaikys dėžė ir aplamai reikia susirasti daugiau info atlikti analizę ir nuspręsti verta ar ne.
Edislovas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 566
Užsiregistravo: 2013-11-10, 12:43 am
Auto: Subaru Outback '03
Valstybinis numeris: GRF 635
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė Edislovas »

RSe projektą padarys iš to, kas po ranka. Nemanau, kad specialiai ieškojo. O susirasti Outback anglą donorą yra paprasčiau. Tau juk reikės ir laidyno ir atskirų komponentų. Šiaip projektai daromi iš to, ką tau lengviau perprasti ir pamatyti. Manau, kad EZ30. PVZ
https://www.youtube.com/watch?v=-ErIi_BGtNU
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4498
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė evilkas »

Napamirškit, kad beveik visi H6 yra su AT dėžėm ir kompai tarpusavyje susijungia. nepajungus tų laidų jis visiškai bukas, o kartais net ir neužsiveda. Reiktų dar kompą programuoti, žinoma jei jis programuojasi.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
zzzubarruu
Forumo dalyvis
Pranešimai: 6306
Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
Auto: zver
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė zzzubarruu »

Edislovas rašė:RSe projektą padarys iš to, kas po ranka. Nemanau, kad specialiai ieškojo. O susirasti Outback anglą donorą yra paprasčiau. Tau juk reikės ir laidyno ir atskirų komponentų. Šiaip projektai daromi iš to, ką tau lengviau perprasti ir pamatyti. Manau, kad EZ30. PVZ
https://www.youtube.com/watch?v=-ErIi_BGtNU
Tautvydas berods is 3.3 motoro daro
mu ha ha ha ! ! !
Vartotojo avataras
SubaruLT
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1229
Užsiregistravo: 2009-05-22, 5:46 pm
Auto: 4x Leone. legacy. XT. SVX
Skype: fausttis
Miestas: Palanga-Vilnius
Susisiekti:

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė SubaruLT »

Siaip svx 3,3 automatas traukia geriau nei 3,0 180Kw automatas, bent jau ant mazu apsuku. SVX davus gazo iskart rauna i prieki, o va tas 180Kw truputi galvoja dar. Pas ji jau mandri vostuvai, panasiai kaip vtech, tai jis vaziuoja kai uzpjauni apsuku, panasiai kaip turbavykas.
Subaru Off-Road.
Vartotojo avataras
SubaruLT
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1229
Užsiregistravo: 2009-05-22, 5:46 pm
Auto: 4x Leone. legacy. XT. SVX
Skype: fausttis
Miestas: Palanga-Vilnius
Susisiekti:

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė SubaruLT »

Dar pastebejimas, naujas su antipraslidimais ir tt, prikistas elektros, tai ir visa jo elektra tvarkingai isoperuot bus sunkiau.
Subaru Off-Road.
tsuminas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 364
Užsiregistravo: 2012-11-08, 11:04 am
Auto: Subaru Forester '98
Valstybinis numeris: GCU 540
Mobilus: +37060078822
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė tsuminas »

SubaruLT rašė:Siaip svx 3,3 automatas traukia geriau nei 3,0 180Kw automatas, bent jau ant mazu apsuku. SVX davus gazo iskart rauna i prieki, o va tas 180Kw truputi galvoja dar. Pas ji jau mandri vostuvai, panasiai kaip vtech, tai jis vaziuoja kai uzpjauni apsuku, panasiai kaip turbavykas.
Planuojama MT ne AT, todėl taip būti neturėtų :gum: Be to naujesnį variklį dedant mažiau perdarymų reikia :)
tsuminas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 364
Užsiregistravo: 2012-11-08, 11:04 am
Auto: Subaru Forester '98
Valstybinis numeris: GCU 540
Mobilus: +37060078822
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė tsuminas »

SubaruLT rašė:Dar pastebejimas, naujas su antipraslidimais ir tt, prikistas elektros, tai ir visa jo elektra tvarkingai isoperuot bus sunkiau.
Planuojamas donoras pirmasis EZ30 serijos iš anglo Outbacko , ten su elektra nėra didelės problemos :tech:
Vartotojo avataras
SubaruLT
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1229
Užsiregistravo: 2009-05-22, 5:46 pm
Auto: 4x Leone. legacy. XT. SVX
Skype: fausttis
Miestas: Palanga-Vilnius
Susisiekti:

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė SubaruLT »

Na taip, naujas variklis trumpesnis. Nors pagalves ir sujungimas su deze taspats kiek zinau. PS i koki forika bus dedamas variklis?
Subaru Off-Road.
Vartotojo avataras
SubaruLT
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1229
Užsiregistravo: 2009-05-22, 5:46 pm
Auto: 4x Leone. legacy. XT. SVX
Skype: fausttis
Miestas: Palanga-Vilnius
Susisiekti:

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė SubaruLT »

tsuminas rašė:
SubaruLT rašė:Dar pastebejimas, naujas su antipraslidimais ir tt, prikistas elektros, tai ir visa jo elektra tvarkingai isoperuot bus sunkiau.
Planuojamas donoras pirmasis EZ30 serijos iš anglo Outbacko , ten su elektra nėra didelės problemos :tech:
evilkas rašė:Napamirškit, kad beveik visi H6 yra su AT dėžėm ir kompai tarpusavyje susijungia. nepajungus tų laidų jis visiškai bukas, o kartais net ir neužsiveda. Reiktų dar kompą programuoti, žinoma jei jis programuojasi.
O ka daryt kai kompai suristi? PS kompai neprogramuojami.
Subaru Off-Road.
tsuminas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 364
Užsiregistravo: 2012-11-08, 11:04 am
Auto: Subaru Forester '98
Valstybinis numeris: GCU 540
Mobilus: +37060078822
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė tsuminas »

SubaruLT rašė:
tsuminas rašė:
SubaruLT rašė:Dar pastebejimas, naujas su antipraslidimais ir tt, prikistas elektros, tai ir visa jo elektra tvarkingai isoperuot bus sunkiau.
Planuojamas donoras pirmasis EZ30 serijos iš anglo Outbacko , ten su elektra nėra didelės problemos :tech:
evilkas rašė:Napamirškit, kad beveik visi H6 yra su AT dėžėm ir kompai tarpusavyje susijungia. nepajungus tų laidų jis visiškai bukas, o kartais net ir neužsiveda. Reiktų dar kompą programuoti, žinoma jei jis programuojasi.
O ka daryt kai kompai suristi? PS kompai neprogramuojami.
Paprasčiausias būdas palikti AT kompą ant N padėties ir viskas turėtų veikti bent jau keliuose panašiuose projektuose taip buvo daroma :)
Vartotojo avataras
SubaruLT
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1229
Užsiregistravo: 2009-05-22, 5:46 pm
Auto: 4x Leone. legacy. XT. SVX
Skype: fausttis
Miestas: Palanga-Vilnius
Susisiekti:

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė SubaruLT »

Bent jau 3,0 naujas, 180Kw ant N padeties nepakelia apsuku daugiau 4500Rpm. Reikia pajungt kad ijungus laisva isijungtu N o ijungus begi isijungtu D. paprastai N palieka ne del variklio darbo, o del starterio, nes jis jungiasi tik ant N ir P. bet tam galima uztrumpint laidus. Beto, kaip kompas reguos kai atjungsi antipraslidima?
Subaru Off-Road.
tsuminas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 364
Užsiregistravo: 2012-11-08, 11:04 am
Auto: Subaru Forester '98
Valstybinis numeris: GCU 540
Mobilus: +37060078822
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Standartinė tsuminas »

SubaruLT rašė:Bent jau 3,0 naujas, 180Kw ant N padeties nepakelia apsuku daugiau 4500Rpm. Reikia pajungt kad ijungus laisva isijungtu N o ijungus begi isijungtu D. paprastai N palieka ne del variklio darbo, o del starterio, nes jis jungiasi tik ant N ir P. bet tam galima uztrumpint laidus. Beto, kaip kompas reguos kai atjungsi antipraslidima?
Iki šito dar nepriėjau, bet koks turėtų būti skirtumas kompui veikia jis ar ne, ar jo neveikimas įtakos variklio darbą (antipraslydimas man visai nereikalingas :) )??? Jei žinai atsakymą galėtumei iškart ir parašyti (patirties ir žinių tikrai pas tave daugiau) aš tik diletantas savamokslis kol kas tik renkantis projekto įgyvendinimui teorines žinias :)
Skelbti atsakymą