Foresterio variklio keitimas į H6
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 566
- Užsiregistravo: 2013-11-10, 12:43 am
- Auto: Subaru Outback '03
- Valstybinis numeris: GRF 635
- Miestas: Vilnius
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Visi jie projektuoti, kaip atmosferiniai varikliai, todėl turbinimo kelias tas pats. Paprasčiausiai būtų imti pirmąjį EZ serijos. Kur turėjo 155kw. EG variklis geras. Bet jau per senas. O ir pigiau bus su juo.
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Gal ir klystu, bet berods vicinas turi turbavyka su paletintoju. Jei kam reikia traukos nuo zemu
911 3.6 his
Tribeca 3.6 her
Tribeca 3.6 her
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 364
- Užsiregistravo: 2012-11-08, 11:04 am
- Auto: Subaru Forester '98
- Valstybinis numeris: GCU 540
- Mobilus: +37060078822
- Miestas: Vilnius
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
O man kaip tik atrodė, kad EG paprastesnis ir pigesnis variantas viskuo (ar čia tuo atveju jei iškart turbo daryti ir kaltinius vidurius dėti ir programuojamą kompą?) Ir tada kodėl RSE savo projektui jį pasirinko?Edislovas rašė:Visi jie projektuoti, kaip atmosferiniai varikliai, todėl turbinimo kelias tas pats. Paprasčiausiai būtų imti pirmąjį EZ serijos. Kur turėjo 155kw. EG variklis geras. Bet jau per senas. O ir pigiau bus su juo.
EZ visos dalys jau specifinės ir puzlės jau nesudėsi kaip iš EG, be to info daugiau apie tokius perdarymus yra. Iš kitos pusės lengviau surasti donorą su EZ serija. Teks dar man info paieškoti


Dėl palėtintojo reikia pagalvoti paskaičiuoti palyginti perdavimus ir ar jis bus reikalingas ar atlaikys dėžė ir aplamai reikia susirasti daugiau info atlikti analizę ir nuspręsti verta ar ne.wzikas rašė:Gal ir klystu, bet berods vicinas turi turbavyka su paletintoju. Jei kam reikia traukos nuo zemu
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 566
- Užsiregistravo: 2013-11-10, 12:43 am
- Auto: Subaru Outback '03
- Valstybinis numeris: GRF 635
- Miestas: Vilnius
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
RSe projektą padarys iš to, kas po ranka. Nemanau, kad specialiai ieškojo. O susirasti Outback anglą donorą yra paprasčiau. Tau juk reikės ir laidyno ir atskirų komponentų. Šiaip projektai daromi iš to, ką tau lengviau perprasti ir pamatyti. Manau, kad EZ30. PVZ
https://www.youtube.com/watch?v=-ErIi_BGtNU
https://www.youtube.com/watch?v=-ErIi_BGtNU
- evilkas
- Valdyba
- Pranešimai: 4498
- Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
- Auto: H6'02, Forester'01
- Skype: x-vilkas
- Mobilus: +37069803843
- Miestas: Alytus
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Napamirškit, kad beveik visi H6 yra su AT dėžėm ir kompai tarpusavyje susijungia. nepajungus tų laidų jis visiškai bukas, o kartais net ir neužsiveda. Reiktų dar kompą programuoti, žinoma jei jis programuojasi.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
- zzzubarruu
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 6306
- Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
- Auto: zver
- Miestas: Vilnius
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Tautvydas berods is 3.3 motoro daroEdislovas rašė:RSe projektą padarys iš to, kas po ranka. Nemanau, kad specialiai ieškojo. O susirasti Outback anglą donorą yra paprasčiau. Tau juk reikės ir laidyno ir atskirų komponentų. Šiaip projektai daromi iš to, ką tau lengviau perprasti ir pamatyti. Manau, kad EZ30. PVZ
https://www.youtube.com/watch?v=-ErIi_BGtNU
mu ha ha ha ! ! !
- SubaruLT
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1229
- Užsiregistravo: 2009-05-22, 5:46 pm
- Auto: 4x Leone. legacy. XT. SVX
- Skype: fausttis
- Miestas: Palanga-Vilnius
- Susisiekti:
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Siaip svx 3,3 automatas traukia geriau nei 3,0 180Kw automatas, bent jau ant mazu apsuku. SVX davus gazo iskart rauna i prieki, o va tas 180Kw truputi galvoja dar. Pas ji jau mandri vostuvai, panasiai kaip vtech, tai jis vaziuoja kai uzpjauni apsuku, panasiai kaip turbavykas.
Subaru Off-Road.
- SubaruLT
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1229
- Užsiregistravo: 2009-05-22, 5:46 pm
- Auto: 4x Leone. legacy. XT. SVX
- Skype: fausttis
- Miestas: Palanga-Vilnius
- Susisiekti:
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Dar pastebejimas, naujas su antipraslidimais ir tt, prikistas elektros, tai ir visa jo elektra tvarkingai isoperuot bus sunkiau.
Subaru Off-Road.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 364
- Užsiregistravo: 2012-11-08, 11:04 am
- Auto: Subaru Forester '98
- Valstybinis numeris: GCU 540
- Mobilus: +37060078822
- Miestas: Vilnius
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Planuojama MT ne AT, todėl taip būti neturėtųSubaruLT rašė:Siaip svx 3,3 automatas traukia geriau nei 3,0 180Kw automatas, bent jau ant mazu apsuku. SVX davus gazo iskart rauna i prieki, o va tas 180Kw truputi galvoja dar. Pas ji jau mandri vostuvai, panasiai kaip vtech, tai jis vaziuoja kai uzpjauni apsuku, panasiai kaip turbavykas.


-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 364
- Užsiregistravo: 2012-11-08, 11:04 am
- Auto: Subaru Forester '98
- Valstybinis numeris: GCU 540
- Mobilus: +37060078822
- Miestas: Vilnius
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Planuojamas donoras pirmasis EZ30 serijos iš anglo Outbacko , ten su elektra nėra didelės problemosSubaruLT rašė:Dar pastebejimas, naujas su antipraslidimais ir tt, prikistas elektros, tai ir visa jo elektra tvarkingai isoperuot bus sunkiau.

- SubaruLT
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1229
- Užsiregistravo: 2009-05-22, 5:46 pm
- Auto: 4x Leone. legacy. XT. SVX
- Skype: fausttis
- Miestas: Palanga-Vilnius
- Susisiekti:
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Na taip, naujas variklis trumpesnis. Nors pagalves ir sujungimas su deze taspats kiek zinau. PS i koki forika bus dedamas variklis?
Subaru Off-Road.
- SubaruLT
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1229
- Užsiregistravo: 2009-05-22, 5:46 pm
- Auto: 4x Leone. legacy. XT. SVX
- Skype: fausttis
- Miestas: Palanga-Vilnius
- Susisiekti:
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
tsuminas rašė:Planuojamas donoras pirmasis EZ30 serijos iš anglo Outbacko , ten su elektra nėra didelės problemosSubaruLT rašė:Dar pastebejimas, naujas su antipraslidimais ir tt, prikistas elektros, tai ir visa jo elektra tvarkingai isoperuot bus sunkiau.
O ka daryt kai kompai suristi? PS kompai neprogramuojami.evilkas rašė:Napamirškit, kad beveik visi H6 yra su AT dėžėm ir kompai tarpusavyje susijungia. nepajungus tų laidų jis visiškai bukas, o kartais net ir neužsiveda. Reiktų dar kompą programuoti, žinoma jei jis programuojasi.
Subaru Off-Road.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 364
- Užsiregistravo: 2012-11-08, 11:04 am
- Auto: Subaru Forester '98
- Valstybinis numeris: GCU 540
- Mobilus: +37060078822
- Miestas: Vilnius
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Paprasčiausias būdas palikti AT kompą ant N padėties ir viskas turėtų veikti bent jau keliuose panašiuose projektuose taip buvo daromaSubaruLT rašė:tsuminas rašė:Planuojamas donoras pirmasis EZ30 serijos iš anglo Outbacko , ten su elektra nėra didelės problemosSubaruLT rašė:Dar pastebejimas, naujas su antipraslidimais ir tt, prikistas elektros, tai ir visa jo elektra tvarkingai isoperuot bus sunkiau.O ka daryt kai kompai suristi? PS kompai neprogramuojami.evilkas rašė:Napamirškit, kad beveik visi H6 yra su AT dėžėm ir kompai tarpusavyje susijungia. nepajungus tų laidų jis visiškai bukas, o kartais net ir neužsiveda. Reiktų dar kompą programuoti, žinoma jei jis programuojasi.

- SubaruLT
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1229
- Užsiregistravo: 2009-05-22, 5:46 pm
- Auto: 4x Leone. legacy. XT. SVX
- Skype: fausttis
- Miestas: Palanga-Vilnius
- Susisiekti:
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Bent jau 3,0 naujas, 180Kw ant N padeties nepakelia apsuku daugiau 4500Rpm. Reikia pajungt kad ijungus laisva isijungtu N o ijungus begi isijungtu D. paprastai N palieka ne del variklio darbo, o del starterio, nes jis jungiasi tik ant N ir P. bet tam galima uztrumpint laidus. Beto, kaip kompas reguos kai atjungsi antipraslidima?
Subaru Off-Road.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 364
- Užsiregistravo: 2012-11-08, 11:04 am
- Auto: Subaru Forester '98
- Valstybinis numeris: GCU 540
- Mobilus: +37060078822
- Miestas: Vilnius
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Iki šito dar nepriėjau, bet koks turėtų būti skirtumas kompui veikia jis ar ne, ar jo neveikimas įtakos variklio darbą (antipraslydimas man visai nereikalingasSubaruLT rašė:Bent jau 3,0 naujas, 180Kw ant N padeties nepakelia apsuku daugiau 4500Rpm. Reikia pajungt kad ijungus laisva isijungtu N o ijungus begi isijungtu D. paprastai N palieka ne del variklio darbo, o del starterio, nes jis jungiasi tik ant N ir P. bet tam galima uztrumpint laidus. Beto, kaip kompas reguos kai atjungsi antipraslidima?

