Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė suboksidas »

Del amortiko - reikia zinoti jo eiga. Bent imprezos ir foriko amortikai eigos tiem 4cm dazniausiai turi ir lieka dar rezervo. Aisku jis dirba kitokioje padetyje, bet kiek tokiu vazineja ir viskas ok buna :)
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
forester99
Forumo dalyvis
Pranešimai: 769
Užsiregistravo: 2008-12-19, 5:32 pm
Auto: 2005 Outback 2.5 AT(EU)
Valstybinis numeris: LIS673
Skype: rolandas.liubinas
Mobilus: +37061204860
Miestas: Elektrėnai

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė forester99 »

SaskelA 535 rašė:Kaip suprantu pakilo galas 4cm, bet imant tai kad nuo gamyklos nebuvo keista o laiko nemažai praėje, tai kokius 2cm matyt buvo susėdes, tai nuo naujo pakelta 2cm kažkur?

Turiu toki pastebėjima apie tokius kėlimus, kadangi terracana planuoju keltis, apsvarsčiau ir nagrinėjausi visokius variantus su spyruoklėmis nuo kitokių auto, bet vienareikšmiškai gaunu atsakymą, kad jei su standartiniais amortikai pakelsi tuos 5cm sakykim ,amortikam buc pypes, nes jų darbas bus kitoks ir išsibels, tad ar obk kilstelėjus 2 ar kad ir tuos 4cm su standartiniais amortikais nebus taspats, kad amortikus išmesit greičiau nei reikia? Ir taupymas nueis šuniui per niek... Čia tik pastebėjimai.

O šiaip pakėlimo rezultatas geras, nuo nusėdusio iki dabartinio varianto.
Na va,ir tamstele kažkaip papigiam nori prasisukt? `:D
Kas liečia amortiko darbą(normalų,pagal gamintojo numatytus parametrus),tai šito aš nepasakysiu.Nebent kas turi kokių chytrų priborų,kurie parodys tokių kombinacijų realų darbą.O atsiliepimai "man gerai","pas draugą viskas veikia" ir t.t. labai jau subjektyvu.Jei labai bus nežmoniškas važiavimas,tuomet skerdyklą pakursiu ir sukomplektuosiu pagal normatyvus. :--~~ :_O:

P.S.Kuomet buvo dedamas sumuštinis į vietą,tai tam,kad inprūdyt pagrindinį apatinį varžtą vieton,reikėjo domkrato pagalba tą sumuštinį pastumt apie gerus keturis cm į viršų.Kaip jau čia rašė,tai amortikui gaunasi apie keturi atliekami cm darbui.Kaip bus vėliau - matysime. :P
forester99
Forumo dalyvis
Pranešimai: 769
Užsiregistravo: 2008-12-19, 5:32 pm
Auto: 2005 Outback 2.5 AT(EU)
Valstybinis numeris: LIS673
Skype: rolandas.liubinas
Mobilus: +37061204860
Miestas: Elektrėnai

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė forester99 »

Taigis.Ką tik grįžau iš apylinkių,tsakant,mini test drive.Kelio danga: miesto asfaltas su gulinčiais milicininkais;užmiesčio asfaltas,vietomis visai nekokybiškas,plius posūkiai;kaimo žvyrkelukai su linksmaisiais kalneliais(ateinantį savaitgalį tais žvyrkelukais vyks kažkoks tradicinis ralis,kurio startas Elektrėnuose).Pliusas tame,jog tas atkarpas visas žinau beveik atmintinai,minusas - grynos asfaltinės Cinturato7 tapkutės. 8-)
Įspūdžiai.Mieste viskas tvarkoje,milicininkus jama be problemyčių,posūkius ir.Keliukai užmiestyje įveikti be didelio streso,nors ir neekstremaliai.Tadu lengvai išvažiuojame ant žvyrkeluko su linksmaisiais kalneliais,smeigiam trečią pavarą ir paspaudžiam iki 80km/val.Automobilis ant kelio visai gerai valdomas,nors dėl jau minėtų tapkučių modelio nėra labai stabilus.Siūbavimai-pasvirimai normoje,kalniukai jamami smagiai,su stabiliais nusileidimais.Žodžiu :_O: :jega: Tai tiek žinių iš apylinkių. :)

P.S.Ekipaže buvom dviese,aš ir į priekį žiūrėtoja(žmona). :smile:
P.P.S.Grybų miške nedaug,šernai šėryklą apleido,laikinai. :gana:
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė suboksidas »

Džiaugiasi klubiečiai kartu su tavim! ;) liuks. O žmona galėtų ir pafilmuot... :D
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
forester99
Forumo dalyvis
Pranešimai: 769
Užsiregistravo: 2008-12-19, 5:32 pm
Auto: 2005 Outback 2.5 AT(EU)
Valstybinis numeris: LIS673
Skype: rolandas.liubinas
Mobilus: +37061204860
Miestas: Elektrėnai

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė forester99 »

Video registratorius yra.Pabandysiu inkelti filmuką,tik nemoku. :((
Vartotojo avataras
habas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3582
Užsiregistravo: 2014-10-05, 6:48 am
Auto: subaru forester 2.0 S-Turbo AT
Valstybinis numeris: LVZ 002
Mobilus: +37063393599
Miestas: Kaunas

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė habas »

forester99 rašė:Video registratorius yra.Pabandysiu inkelti filmuką,tik nemoku. :((
Inkelk pirmiau in youtubą, paskui tūbo nuorodą/ linką čia įdėsi…
SaskelA 535
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1466
Užsiregistravo: 2013-04-23, 7:32 pm
Auto: Subaru forester SF S-Turbo
Valstybinis numeris: GOJ 535
Mobilus: +37064039683
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė SaskelA 535 »

forester99 rašė:Na va,ir tamstele kažkaip papigiam nori prasisukt? `:D
Na aš nenoriu papigam prasisukti o paskaitinėjau kaip hebra kelia juos ,kokius amortikus ir spyruokles deda, ir radau kad ruselis susidejo nisano spyruokles, bet nieko nekalbėjo apie amortikus ir traversus pastiprintus, o tai savaime suprantama kad yra ne ka mažiau svarbu. Ir jeigu visureigiui 5cm yra didelis pakėlimas ir reikalauja kitų spec amortikų, tai normalu kad ir lengvajai 4cm turėtų būti daugoka. O aš tamsta neskubu darytis pigiai, nes paskui dažnai tenka perdaryti ir viskas atsistoja į tuos pačius arba dar brangiau nei darytum iškarto gerai. Aišku nesakau kad eik ir pirk tik naujus iš pardės pedders arba Ironman, bet geriau pasidaryti normaliai. Aš asmeniškai susidėčiau šaibas maksimalias be pakabos lietimo ir padangėles ka imanoma maximaliai ir to pilnai pakanka tokiai auto.
Vartotojo avataras
habas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3582
Užsiregistravo: 2014-10-05, 6:48 am
Auto: subaru forester 2.0 S-Turbo AT
Valstybinis numeris: LVZ 002
Mobilus: +37063393599
Miestas: Kaunas

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė habas »

Mano pirmuke forike sudėtos šaibos po 4 cm gale ir priekyje, ratai 225/70/16 Goodrich AT, jau didesnių nelabai…
forester99
Forumo dalyvis
Pranešimai: 769
Užsiregistravo: 2008-12-19, 5:32 pm
Auto: 2005 Outback 2.5 AT(EU)
Valstybinis numeris: LIS673
Skype: rolandas.liubinas
Mobilus: +37061204860
Miestas: Elektrėnai

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė forester99 »

SaskelA 535 rašė:
forester99 rašė:Na va,ir tamstele kažkaip papigiam nori prasisukt? `:D
Na aš nenoriu papigam prasisukti o paskaitinėjau kaip hebra kelia juos ,kokius amortikus ir spyruokles deda, ir radau kad ruselis susidejo nisano spyruokles, bet nieko nekalbėjo apie amortikus ir traversus pastiprintus, o tai savaime suprantama kad yra ne ka mažiau svarbu. Ir jeigu visureigiui 5cm yra didelis pakėlimas ir reikalauja kitų spec amortikų, tai normalu kad ir lengvajai 4cm turėtų būti daugoka. O aš tamsta neskubu darytis pigiai, nes paskui dažnai tenka perdaryti ir viskas atsistoja į tuos pačius arba dar brangiau nei darytum iškarto gerai. Aišku nesakau kad eik ir pirk tik naujus iš pardės pedders arba Ironman, bet geriau pasidaryti normaliai. Aš asmeniškai susidėčiau šaibas maksimalias be pakabos lietimo ir padangėles ka imanoma maximaliai ir to pilnai pakanka tokiai auto.
Kitaip sakant,laiks nuo laiko ir pats pasiukioji kunkolus. 8-) Sėkmės.
SaskelA 535
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1466
Užsiregistravo: 2013-04-23, 7:32 pm
Auto: Subaru forester SF S-Turbo
Valstybinis numeris: GOJ 535
Mobilus: +37064039683
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė SaskelA 535 »

Nieko aš nesuku, perspėjau tik kad atkreiptum dėmesi i amortikus ir tiek, nes faktas kad jie dirba ne savo vietoje ir iš taupymo gali būti šnipštas. O šaibos tarp amortiko ir kėbulo neturi tam įtakos. Taip kad pats suki kiaušus, bet dažniausiai taupantys moka 2 kartus.
Vartotojo avataras
acetat51
Forumo dalyvis
Pranešimai: 497
Užsiregistravo: 2016-08-17, 6:10 pm
Auto: Subaru forester sf s-turbo
Valstybinis numeris: Jcr 423
Mobilus: +37067829128
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė acetat51 »

Sveiki gal kas bandet tokias deti?
http://авто-проставки.рф/brand/Subaru/cat/
Kur lt tokius gaut?
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė suboksidas »

acetat51 rašė:Sveiki gal kas bandet tokias deti?
http://авто-проставки.рф/brand/Subaru/cat/
Kur lt tokius gaut?
Pilna cia tokiu, kurie isideje kazka panasaus. Idek skelbima ir kelias dienas turesi, manyciau :)
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
blogis13
Forumo dalyvis
Pranešimai: 238
Užsiregistravo: 2011-05-31, 5:01 pm
Auto: Subaru Outback
Valstybinis numeris: HRP 906
Skype: Blogis13
Mobilus: +37068586626
Miestas: Jonava/Utena

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė blogis13 »

acetat51 rašė:Sveiki gal kas bandet tokias deti?
http://авто-проставки.рф/brand/Subaru/cat/
Kur lt tokius gaut?
Nusiperki kapralono ar poliamido ir pasidarai :D Yra dar kas is metalo ar medienos daro :D
Vartotojo avataras
acetat51
Forumo dalyvis
Pranešimai: 497
Užsiregistravo: 2016-08-17, 6:10 pm
Auto: Subaru forester sf s-turbo
Valstybinis numeris: Jcr 423
Mobilus: +37067829128
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė acetat51 »

blogis13 rašė:
acetat51 rašė:Sveiki gal kas bandet tokias deti?
http://авто-проставки.рф/brand/Subaru/cat/
Kur lt tokius gaut?
Nusiperki kapralono ar poliamido ir pasidarai :D Yra dar kas is metalo ar medienos daro :D
Iš medienos pats ispjausiu siaurapjukliu :) . O poliamida kuom pjaut? :shock: vargu ar tiksliai padarysiu
Vartotojo avataras
acetat51
Forumo dalyvis
Pranešimai: 497
Užsiregistravo: 2016-08-17, 6:10 pm
Auto: Subaru forester sf s-turbo
Valstybinis numeris: Jcr 423
Mobilus: +37067829128
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė acetat51 »

suboksidas rašė:
acetat51 rašė:Sveiki gal kas bandet tokias deti?
http://авто-проставки.рф/brand/Subaru/cat/
Kur lt tokius gaut?
Pilna cia tokiu, kurie isideje kazka panasaus. Idek skelbima ir kelias dienas turesi, manyciau :)
Lt ieskojau nerandu. Rusija ir ukrana pilna. Draugai atves po menesio. Bandysiu kisti i uzpakali
Skelbti atsakymą