
Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
-
- Valdyba
- Pranešimai: 10963
- Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
- Auto: Subaru Forester s-turbo AT
- Mobilus: +37067447212
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Del amortiko - reikia zinoti jo eiga. Bent imprezos ir foriko amortikai eigos tiem 4cm dazniausiai turi ir lieka dar rezervo. Aisku jis dirba kitokioje padetyje, bet kiek tokiu vazineja ir viskas ok buna 

Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)
Legasiukas ir Impreziukas atia.
Legasiukas ir Impreziukas atia.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 769
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 5:32 pm
- Auto: 2005 Outback 2.5 AT(EU)
- Valstybinis numeris: LIS673
- Skype: rolandas.liubinas
- Mobilus: +37061204860
- Miestas: Elektrėnai
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Na va,ir tamstele kažkaip papigiam nori prasisukt?SaskelA 535 rašė:Kaip suprantu pakilo galas 4cm, bet imant tai kad nuo gamyklos nebuvo keista o laiko nemažai praėje, tai kokius 2cm matyt buvo susėdes, tai nuo naujo pakelta 2cm kažkur?
Turiu toki pastebėjima apie tokius kėlimus, kadangi terracana planuoju keltis, apsvarsčiau ir nagrinėjausi visokius variantus su spyruoklėmis nuo kitokių auto, bet vienareikšmiškai gaunu atsakymą, kad jei su standartiniais amortikai pakelsi tuos 5cm sakykim ,amortikam buc pypes, nes jų darbas bus kitoks ir išsibels, tad ar obk kilstelėjus 2 ar kad ir tuos 4cm su standartiniais amortikais nebus taspats, kad amortikus išmesit greičiau nei reikia? Ir taupymas nueis šuniui per niek... Čia tik pastebėjimai.
O šiaip pakėlimo rezultatas geras, nuo nusėdusio iki dabartinio varianto.

Kas liečia amortiko darbą(normalų,pagal gamintojo numatytus parametrus),tai šito aš nepasakysiu.Nebent kas turi kokių chytrų priborų,kurie parodys tokių kombinacijų realų darbą.O atsiliepimai "man gerai","pas draugą viskas veikia" ir t.t. labai jau subjektyvu.Jei labai bus nežmoniškas važiavimas,tuomet skerdyklą pakursiu ir sukomplektuosiu pagal normatyvus.


P.S.Kuomet buvo dedamas sumuštinis į vietą,tai tam,kad inprūdyt pagrindinį apatinį varžtą vieton,reikėjo domkrato pagalba tą sumuštinį pastumt apie gerus keturis cm į viršų.Kaip jau čia rašė,tai amortikui gaunasi apie keturi atliekami cm darbui.Kaip bus vėliau - matysime.

-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 769
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 5:32 pm
- Auto: 2005 Outback 2.5 AT(EU)
- Valstybinis numeris: LIS673
- Skype: rolandas.liubinas
- Mobilus: +37061204860
- Miestas: Elektrėnai
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Taigis.Ką tik grįžau iš apylinkių,tsakant,mini test drive.Kelio danga: miesto asfaltas su gulinčiais milicininkais;užmiesčio asfaltas,vietomis visai nekokybiškas,plius posūkiai;kaimo žvyrkelukai su linksmaisiais kalneliais(ateinantį savaitgalį tais žvyrkelukais vyks kažkoks tradicinis ralis,kurio startas Elektrėnuose).Pliusas tame,jog tas atkarpas visas žinau beveik atmintinai,minusas - grynos asfaltinės Cinturato7 tapkutės.
Įspūdžiai.Mieste viskas tvarkoje,milicininkus jama be problemyčių,posūkius ir.Keliukai užmiestyje įveikti be didelio streso,nors ir neekstremaliai.Tadu lengvai išvažiuojame ant žvyrkeluko su linksmaisiais kalneliais,smeigiam trečią pavarą ir paspaudžiam iki 80km/val.Automobilis ant kelio visai gerai valdomas,nors dėl jau minėtų tapkučių modelio nėra labai stabilus.Siūbavimai-pasvirimai normoje,kalniukai jamami smagiai,su stabiliais nusileidimais.Žodžiu
Tai tiek žinių iš apylinkių.
P.S.Ekipaže buvom dviese,aš ir į priekį žiūrėtoja(žmona).
P.P.S.Grybų miške nedaug,šernai šėryklą apleido,laikinai.

Įspūdžiai.Mieste viskas tvarkoje,milicininkus jama be problemyčių,posūkius ir.Keliukai užmiestyje įveikti be didelio streso,nors ir neekstremaliai.Tadu lengvai išvažiuojame ant žvyrkeluko su linksmaisiais kalneliais,smeigiam trečią pavarą ir paspaudžiam iki 80km/val.Automobilis ant kelio visai gerai valdomas,nors dėl jau minėtų tapkučių modelio nėra labai stabilus.Siūbavimai-pasvirimai normoje,kalniukai jamami smagiai,su stabiliais nusileidimais.Žodžiu



P.S.Ekipaže buvom dviese,aš ir į priekį žiūrėtoja(žmona).

P.P.S.Grybų miške nedaug,šernai šėryklą apleido,laikinai.

-
- Valdyba
- Pranešimai: 10963
- Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
- Auto: Subaru Forester s-turbo AT
- Mobilus: +37067447212
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Džiaugiasi klubiečiai kartu su tavim!
liuks. O žmona galėtų ir pafilmuot... 


Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)
Legasiukas ir Impreziukas atia.
Legasiukas ir Impreziukas atia.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 769
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 5:32 pm
- Auto: 2005 Outback 2.5 AT(EU)
- Valstybinis numeris: LIS673
- Skype: rolandas.liubinas
- Mobilus: +37061204860
- Miestas: Elektrėnai
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Video registratorius yra.Pabandysiu inkelti filmuką,tik nemoku. 

- habas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3582
- Užsiregistravo: 2014-10-05, 6:48 am
- Auto: subaru forester 2.0 S-Turbo AT
- Valstybinis numeris: LVZ 002
- Mobilus: +37063393599
- Miestas: Kaunas
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Inkelk pirmiau in youtubą, paskui tūbo nuorodą/ linką čia įdėsi…forester99 rašė:Video registratorius yra.Pabandysiu inkelti filmuką,tik nemoku.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1466
- Užsiregistravo: 2013-04-23, 7:32 pm
- Auto: Subaru forester SF S-Turbo
- Valstybinis numeris: GOJ 535
- Mobilus: +37064039683
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Na aš nenoriu papigam prasisukti o paskaitinėjau kaip hebra kelia juos ,kokius amortikus ir spyruokles deda, ir radau kad ruselis susidejo nisano spyruokles, bet nieko nekalbėjo apie amortikus ir traversus pastiprintus, o tai savaime suprantama kad yra ne ka mažiau svarbu. Ir jeigu visureigiui 5cm yra didelis pakėlimas ir reikalauja kitų spec amortikų, tai normalu kad ir lengvajai 4cm turėtų būti daugoka. O aš tamsta neskubu darytis pigiai, nes paskui dažnai tenka perdaryti ir viskas atsistoja į tuos pačius arba dar brangiau nei darytum iškarto gerai. Aišku nesakau kad eik ir pirk tik naujus iš pardės pedders arba Ironman, bet geriau pasidaryti normaliai. Aš asmeniškai susidėčiau šaibas maksimalias be pakabos lietimo ir padangėles ka imanoma maximaliai ir to pilnai pakanka tokiai auto.forester99 rašė:Na va,ir tamstele kažkaip papigiam nori prasisukt?
- habas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3582
- Užsiregistravo: 2014-10-05, 6:48 am
- Auto: subaru forester 2.0 S-Turbo AT
- Valstybinis numeris: LVZ 002
- Mobilus: +37063393599
- Miestas: Kaunas
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Mano pirmuke forike sudėtos šaibos po 4 cm gale ir priekyje, ratai 225/70/16 Goodrich AT, jau didesnių nelabai…
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 769
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 5:32 pm
- Auto: 2005 Outback 2.5 AT(EU)
- Valstybinis numeris: LIS673
- Skype: rolandas.liubinas
- Mobilus: +37061204860
- Miestas: Elektrėnai
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Kitaip sakant,laiks nuo laiko ir pats pasiukioji kunkolus.SaskelA 535 rašė:Na aš nenoriu papigam prasisukti o paskaitinėjau kaip hebra kelia juos ,kokius amortikus ir spyruokles deda, ir radau kad ruselis susidejo nisano spyruokles, bet nieko nekalbėjo apie amortikus ir traversus pastiprintus, o tai savaime suprantama kad yra ne ka mažiau svarbu. Ir jeigu visureigiui 5cm yra didelis pakėlimas ir reikalauja kitų spec amortikų, tai normalu kad ir lengvajai 4cm turėtų būti daugoka. O aš tamsta neskubu darytis pigiai, nes paskui dažnai tenka perdaryti ir viskas atsistoja į tuos pačius arba dar brangiau nei darytum iškarto gerai. Aišku nesakau kad eik ir pirk tik naujus iš pardės pedders arba Ironman, bet geriau pasidaryti normaliai. Aš asmeniškai susidėčiau šaibas maksimalias be pakabos lietimo ir padangėles ka imanoma maximaliai ir to pilnai pakanka tokiai auto.forester99 rašė:Na va,ir tamstele kažkaip papigiam nori prasisukt?

-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1466
- Užsiregistravo: 2013-04-23, 7:32 pm
- Auto: Subaru forester SF S-Turbo
- Valstybinis numeris: GOJ 535
- Mobilus: +37064039683
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Nieko aš nesuku, perspėjau tik kad atkreiptum dėmesi i amortikus ir tiek, nes faktas kad jie dirba ne savo vietoje ir iš taupymo gali būti šnipštas. O šaibos tarp amortiko ir kėbulo neturi tam įtakos. Taip kad pats suki kiaušus, bet dažniausiai taupantys moka 2 kartus.
-
- Valdyba
- Pranešimai: 10963
- Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
- Auto: Subaru Forester s-turbo AT
- Mobilus: +37067447212
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Pilna cia tokiu, kurie isideje kazka panasaus. Idek skelbima ir kelias dienas turesi, manyciauacetat51 rašė:Sveiki gal kas bandet tokias deti?
http://авто-проставки.рф/brand/Subaru/cat/
Kur lt tokius gaut?

Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)
Legasiukas ir Impreziukas atia.
Legasiukas ir Impreziukas atia.
- blogis13
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 238
- Užsiregistravo: 2011-05-31, 5:01 pm
- Auto: Subaru Outback
- Valstybinis numeris: HRP 906
- Skype: Blogis13
- Mobilus: +37068586626
- Miestas: Jonava/Utena
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Nusiperki kapralono ar poliamido ir pasidaraiacetat51 rašė:Sveiki gal kas bandet tokias deti?
http://авто-проставки.рф/brand/Subaru/cat/
Kur lt tokius gaut?


- acetat51
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 497
- Užsiregistravo: 2016-08-17, 6:10 pm
- Auto: Subaru forester sf s-turbo
- Valstybinis numeris: Jcr 423
- Mobilus: +37067829128
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Iš medienos pats ispjausiu siaurapjukliublogis13 rašė:Nusiperki kapralono ar poliamido ir pasidaraiacetat51 rašė:Sveiki gal kas bandet tokias deti?
http://авто-проставки.рф/brand/Subaru/cat/
Kur lt tokius gaut?Yra dar kas is metalo ar medienos daro


- acetat51
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 497
- Užsiregistravo: 2016-08-17, 6:10 pm
- Auto: Subaru forester sf s-turbo
- Valstybinis numeris: Jcr 423
- Mobilus: +37067829128
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Lt ieskojau nerandu. Rusija ir ukrana pilna. Draugai atves po menesio. Bandysiu kisti i uzpakalisuboksidas rašė:Pilna cia tokiu, kurie isideje kazka panasaus. Idek skelbima ir kelias dienas turesi, manyciauacetat51 rašė:Sveiki gal kas bandet tokias deti?
http://авто-проставки.рф/brand/Subaru/cat/
Kur lt tokius gaut?