Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Mindaugas »

acetat51 rašė:
Muzikas rašė:Ačiū visiems už pagalbą. Domina Ironman spyruoklės, pagoglinau apie jas - patiko. Aš nepaminėjau, kad mano Foriko galas labai nusėdęs, nes čia tik ir apie tai diskutuojama, kažkaip nedašilo. O kad keisti noriu spyruokles kartu su amortikais tai faktas, nes vienas amortikas apsimyžęs. Noriu paklausti, ar reikės naujų lėkštučių, ar tiks senos. Dar vienas klausimas - jei spyruokles (Ironman) dėsiu tik į galą, ar labai "rakom"
stovės mašina? Pora cm. galas aukščiau man ne problema. Dažniausiai pasikrovęs važinėju. Dėl važiavimo saugumo klausiu. Ačiū.

Ta pati problema buvo pas mame, kablys kabino net gulincius mentus.Vienas amortikas apsimyzes. (Dar originalas subaru stovejo)Sprendimas: Keiciau tik gala amortikai kyb ir spyruokles kyb k-fleks sustiprintos + šaibas 3cm+ autobaferius A-tipo. Rezultatas: + 8cm. Atrodo gražiai, galas pasidare standus. 100% man tinka.
Besivelkantį žeme mačiau. Reiktų dabar pamatyt tą gėrį... ;)
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Muzikas
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2017-02-08, 2:05 pm
Auto: Subaru Forester

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Muzikas »

Ta pati problema buvo pas mame, kablys kabino net gulincius mentus.Vienas amortikas apsimyzes. (Dar originalas subaru stovejo)Sprendimas: Keiciau tik gala amortikai kyb ir spyruokles kyb k-fleks sustiprintos + šaibas 3cm+ autobaferius A-tipo. Rezultatas: + 8cm. Atrodo gražiai, galas pasidare standus. 100% man tinka.[/quote]

Kur taip galima padaryti ir kiek tai kainavo, jei ne paslaptis. Man tai būtų idealus varijantas.
Vartotojo avataras
acetat51
Forumo dalyvis
Pranešimai: 497
Užsiregistravo: 2016-08-17, 6:10 pm
Auto: Subaru forester sf s-turbo
Valstybinis numeris: Jcr 423
Mobilus: +37067829128
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė acetat51 »

Dariau pats garaze. Amortikai 2×75 spyruokles 2×35. Baferius ir lekstes atveze is ukrainos 50 + 20 . Po viso servise suvedima prieki ir gala 30= 320€. Gal ir brangoka, bet problema išspresta ilgam ir pigiau negu "Premus"e :)
Vartotojo avataras
acetat51
Forumo dalyvis
Pranešimai: 497
Užsiregistravo: 2016-08-17, 6:10 pm
Auto: Subaru forester sf s-turbo
Valstybinis numeris: Jcr 423
Mobilus: +37067829128
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė acetat51 »

Kažkaip taip
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Dziugesiukas »

acetat51 rašė: Ta pati problema buvo pas mame, kablys kabino net gulincius mentus.Vienas amortikas apsimyzes. (Dar originalas subaru stovejo)Sprendimas: Keiciau tik gala amortikai kyb ir spyruokles kyb k-fleks sustiprintos + šaibas 3cm+ autobaferius A-tipo. Rezultatas: + 8cm. Atrodo gražiai, galas pasidare standus. 100% man tinka.
+8cm nuo stock ar nuo sėdusios ruros?

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Diver »

8 cm nuo stonk manau būtų žostkai.
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Mindaugas »

Nu aš irgi manau žmogus lygino su tuo, kas prieš tai buvo... O gulėjo ant žemės praktiškai
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Dziugesiukas »

Tai tada klausimas pasistoja kiek iki stock cm yra :)

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
Vartotojo avataras
acetat51
Forumo dalyvis
Pranešimai: 497
Užsiregistravo: 2016-08-17, 6:10 pm
Auto: Subaru forester sf s-turbo
Valstybinis numeris: Jcr 423
Mobilus: +37067829128
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė acetat51 »

Kas tas stock? Matavau nuo zemes iki arkos virsaus
Vartotojo avataras
acetat51
Forumo dalyvis
Pranešimai: 497
Užsiregistravo: 2016-08-17, 6:10 pm
Auto: Subaru forester sf s-turbo
Valstybinis numeris: Jcr 423
Mobilus: +37067829128
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė acetat51 »

Tipo taip. Praejo pora menesiu. Sian pamatavau- liko 74.5
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Diver »

siaip tiksliausias matavimas butu nuo arkos iki rato centro. nes del skirtingu padangu nuo zemes iki arkos aukstis skiriasi.
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Dziugesiukas »

Visai kaip su Ironman'ais:) Foris apautas R16 215/65 apie 6mm protektorium gaunasi 75cm galas, o priekis apie 74,8cm. Jeigu iki rato centro, tada galas kažkur 43,3cm, priekis 43cm.

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Diver »

Pasirodo SG forikui atsirado heavy duty KYB spyruokliu. Galas turetu pasikelti. Kodas RA6028 apie 40 eur/vnt.
Bandysiu uzsisakyti. Self leveling numirau padare. :`(

http://www.kyb-europe.com/pdf/2016/KYB2 ... alogue.pdf

Amortikus irgi KYB desiu. 339149 ir 339150 apie 87 eur/vnt.

http://www.kyb-europe.com/pdf/2016/KYB2 ... sion_A.pdf
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
Vartotojo avataras
acetat51
Forumo dalyvis
Pranešimai: 497
Užsiregistravo: 2016-08-17, 6:10 pm
Auto: Subaru forester sf s-turbo
Valstybinis numeris: Jcr 423
Mobilus: +37067829128
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė acetat51 »

Nepamiršk pamatuoti kaip buvo prieš ir po keitimo. Visiem įdomu :D
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4498
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė evilkas »

O kip apskritai KYB spyruoklės ir amortizatoriai? Klausiu pas tuos, kas realias patirties turi. Aš su ankstesnėm mašinom kažkaip nelabai gerą nuomonę apie KYB amortizartorius pasilikau.
Kas liečia čia vienu metu buvusius labai populiarius Peeders produktus, tai iš savo patirties galiu psasakyti, kad nelabai gera produkcija. Bent jau man pasitaikė. Pries pusantrų metų sudėjau į savo OBK galą komplektus amortizatorių ir heavy dutty spyruoklių. Ir ką gi, pravažiavus pusantrų metų ir apie 50k.km. Spyruoklės visiškai surūdijo. Visi dažai pilnai atšokinėjo. Viena pusė susėdo. Kol kas neaišku ar amortizatorius kaltas ar spyruoklė. Amortizatoriuose slėgio praktiškai nerasta Sustūmus pajuda atgal vienas kokius 2 cm, kitas apie 5 cm. Tampant maždaug vienodas pasipriešinimas tiek pirmyn tiek atgal. Lyginant su naujais SACHS, kurius dabar montuosiu, skirtumas pasipriešinimo labai didelis. Nors tepalo bėgimo žymių nėra ir pasipriešinimas per visą eigą vienodas, taigi spėju, kad kažkas atsitiko su vožtuvėliais viduje. Ar pastrigo atidarytoje padėtyje ar tiesiog susidėvėjo. Iš čia ir "plaukiojantis" mašinos galas per bet kokius kelio nelygumus. Laikinai susidėjau anksčiau mano paties "nurašytus" originalius komplektus, kurie buvo numesti dėl per minkšo galo, susėdimo ir pramušinėjimo per gulinčius policininkus, tai pasirodo dar visai normaliai važiuoja :).
Ir dar - guminės įvorės apatiniuose amortizatorių galuose visiškai išplyšo, ko negaliu pasakyti apie dviguvai daugiau pravažiavusius originalius amortizatorius.
Taigi tokia patirtis.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Skelbti atsakymą