Forester priežiūra -> 105,000Km. Ką rinktis?

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė jaroslavas »

Vilkas rašė:Aš supyliau Rocar rekomenduotą 5w 50, nes ir prie normalaus minuso dar skystas ir prie aukštos temperatūros pakankamai tepa.
Vilkai, kaip žinau tavo Subarui rekomenduojamas yra W40, ne daugiau. T.y. gamykloje apskaičiavo kad ne daugiau W40 Ir jei aš teisus tai tavo ipiltas W50 mažu mažiausiai galios praradimas, ir variklio numarinimas. Atitinkamai rocar žmogus nenusimanantis apie alyvas. O tau patariu pakeisti tepala kuo greičiau. Skaičiau Za ruliom kai į Žiguliuka nauja ipilė vietoj 5W40 - 5W50. Ir apmatavo galios. tai rezultatai ne kokie - ženklus galios praradimas ir padidintas variklio nusidėvėjimas. ir aš labiau pasitikiu testais, moksliniais straipsniais, logika, negu pavieniais asmenimis.
daug kas galvoja kad ipilus W50, W60 auto pasidaris sportiniu, geresnis sutepimas, skystesnė alyva. O kaip dėl šilumos kai ikaista alyva? Ka nekeičia savo savybiu?
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
Vilkas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 247
Užsiregistravo: 2010-10-06, 10:46 pm
Auto: Outback 2.5 MT '00 TDĮ :)
Skype: vilkasr
Mobilus: +37068O439I7
Miestas: Kaunas

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė Vilkas »

Ačiū už rūpestį, bet tepalo aš tikrai nekeisiu kol nepravažiuosiu 15000km. Į naują auto niekas ir nerekomenduoja pilti w50. Jaroslavai paskaityk mano nuorodą ;)
O ką rodo testai naujiems auto, dar nereikšia, kad tai tinka ir 10 metų senumo trantams :smile:
Vartotojo avataras
eugenijus
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1517
Užsiregistravo: 2009-01-07, 10:41 am
Auto: OBK 3,6R & OBK 3,0H6
Valstybinis numeris: 858+206
Mobilus: +37061288523

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė eugenijus »

Jonas6x6 rašė:na Jūs duodat.
Jaroslavai, ar tikrai tiki užsakytais straipsniais labiau, nei žmogaus, dirbusio Brunzos komandoje vedančiuoju mechaniku nuo tada, kai buvo kuriamas vienintelis, analogų neturintis, sportui skirtas automobilis LADA EVA, nuomone ir patirtimi?

Jei taip - atleisk, nebeturiu ką pasakyti....
:valio: :-D :) :smile: +1
Slava Ukraine!
Eimazz555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3483
Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
Skype: eeimantas555
Miestas: Kontrabandos sostinė

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė Eimazz555 »

jaroslavas rašė: Vilkai, kaip žinau tavo Subarui rekomenduojamas yra W40, ne daugiau. T.y. gamykloje apskaičiavo kad ne daugiau W40 Ir jei aš teisus tai tavo ipiltas W50 mažu mažiausiai galios praradimas, ir variklio numarinimas. Atitinkamai rocar žmogus nenusimanantis apie alyvas. O tau patariu pakeisti tepala kuo greičiau. Skaičiau Za ruliom kai į Žiguliuka nauja ipilė vietoj 5W40 - 5W50. Ir apmatavo galios. tai rezultatai ne kokie - ženklus galios praradimas ir padidintas variklio nusidėvėjimas. ir aš labiau pasitikiu testais, moksliniais straipsniais, logika, negu pavieniais asmenimis.
daug kas galvoja kad ipilus W50, W60 auto pasidaris sportiniu, geresnis sutepimas, skystesnė alyva. O kaip dėl šilumos kai ikaista alyva? Ka nekeičia savo savybiu?
Na Jarikai, maniau kad tamsta esate tikrai protingas zmogus, bet jeigu jus tikite tais vadinamais uzsakytais straipsniais kaip autobild, zaruliom ir t.t. o dar ypac su rusiska technika atliktais bandymais, tai ka as zinau.... `7:
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė jaroslavas »

o kuo tu tiki?
ir aiškiai parašiau - teorija sutampa su praktika
Ir kuo man tikėti? Rocar - na jis prie ralio, sporto, ten varikliai gyvena trumpai..
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Eimazz555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3483
Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
Skype: eeimantas555
Miestas: Kontrabandos sostinė

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė Eimazz555 »

jaroslavas rašė:o kuo tu tiki?
ir aiškiai parašiau - teorija sutampa su praktika
Ir kuo man tikėti? Rocar - na jis prie ralio, sporto, ten varikliai gyvena trumpai..
Tikiu tais kurie jau daug metu dirba su automobiliais, tiksliau su ju varikliais, nebutinai sportininkais. O teorija tikrai nevisada sutampa su praktika, taip gyvenime nebuna.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4498
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė evilkas »

jaroslavas rašė:
Vilkas rašė:Aš supyliau Rocar rekomenduotą 5w 50, nes ir prie normalaus minuso dar skystas ir prie aukštos temperatūros pakankamai tepa.
Vilkai, kaip žinau tavo Subarui rekomenduojamas yra W40, ne daugiau. T.y. gamykloje apskaičiavo kad ne daugiau W40 Ir jei aš teisus tai tavo ipiltas W50 mažu mažiausiai galios praradimas, ir variklio numarinimas. Atitinkamai rocar žmogus nenusimanantis apie alyvas. O tau patariu pakeisti tepala kuo greičiau. Skaičiau Za ruliom kai į Žiguliuka nauja ipilė vietoj 5W40 - 5W50. Ir apmatavo galios. tai rezultatai ne kokie - ženklus galios praradimas ir padidintas variklio nusidėvėjimas. ir aš labiau pasitikiu testais, moksliniais straipsniais, logika, negu pavieniais asmenimis.
daug kas galvoja kad ipilus W50, W60 auto pasidaris sportiniu, geresnis sutepimas, skystesnė alyva. O kaip dėl šilumos kai ikaista alyva? Ka nekeičia savo savybiu?
Galeciau sutikti su tuo, kad kazkiek didesni nuostoliai del didesnio klampumo, bet tikrai ne del padidinto variklio dilimo. Butent tiorstesne alyva stabiliau laiko plevele prie ausktesnes temperaturos. Del perdau zemo pirmojo skaiciaus, tai sutinku, kad nereiktu pilti 0w i tam nepritaikyta varikli.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė jaroslavas »

aš tau atsakysiu vėliau
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė jaroslavas »

atsakau Remiui - ant alyvos ipilimo dangtelio parašyta - see manual instrukcion.
Žiuriu instrukcija:
DOHC modeliui 5w-30 rekomenduojamas arba 10W-30, 10W-40. Tai va butent 5W30 gamykla rekomenduoja.

Klampumas (Zahflussigkeit) variklio alyvos įtakos kuro suvartojimui. Ole mažo klampumo pagal apdailos degalų taupymą ir geriau Leistungsvermogen šaltyje. Esant šiltam orui, tačiau su didesniu klampumo alyvą tinkamą tepimo sistema yra privalomi.
(Die viskositat (Zahflussigkeit) des Motorols beeinflusst den Kraftstoffverbrauch. Ole mit niedriger Viskositat unterstutzen einen wirtschaftlichen Kraftstoffverbrauch und besseres Leistungsvermogen bei kaltem Wetter. Bei warmen Wetter ist jedoch Ol mit einer hoheren Viskositat zum richtigen Schmieren des Motors erforderlich.)
kaip matote šaltam preiodui nedraudžia 0W, tik šiltam labiau pataria W40

Evilkas rašo :
Nu jis perskystas. (0W-30) Kiek pamenu, tokia alyva siuose varikliuose turetu buti naudojama saltuose krastuose prie dideliu minusiniu temperaturu. Esant normaliai temperaturai gali nesisidaryti pakankama alyvos plevele.
Atsakau: 0W - tai žiama temperatūrinis klampumas, 30 - aukša temperatūrinis klampumas. Kai turiu 0W man bus lengviau prasukti varikli, t.y. prie -40 dar imanomas šalto variklio paleidymas, ne žemiau. Tai šios alyvos minimali temperatūra prie kurios siurblis gali prastumti tepala ir nebus sausos trinties vidiniu detaliu. Jeigu nuo 0 atimti -35 tai gausime minimalia temperatūra -35 laipsniu "varikliui prasukti" (starteris suks ir t.t.). Jei žiemai pilsi 5W tai atitinkamai gausi -35 ir -30. Lyg ir užtenka, bet mano nuomonė tai variklio ir kitu detaliu kankinimas, pas mus gi buna ir -35 ir -30.
O dėl W30 - kuo aukštesnis šis skaičius tuo aukštesnis klampumas prie aukštu temperatūru. dabar žiema ir aš nepažeidžiau rekomendaciju (o šis skačius labai svarbus varikliui, W50 negalima pilti). Vasaros sezonui bus kita alyva - 10W-40.
manau atsakiau i jūsų klausymus ir abėjonės
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
Remis7
Forumo dalyvis
Pranešimai: 809
Užsiregistravo: 2008-12-23, 10:22 am
Auto: Forester 2.5XS, AT, 07"
Valstybinis numeris: ETA 500
Skype: remygaa
Mobilus: +37067989777
Susisiekti:

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė Remis7 »

jaroslavas rašė:atsakau Remiui - ant alyvos ipilimo dangtelio parašyta - see manual instrukcion.
Žiuriu instrukcija:
DOHC modeliui 5w-30 rekomenduojamas arba 10W-30, 10W-40. Tai va butent 5W30 gamykla rekomenduoja.
O pas mane aiškiai and kamštelio parašyta (kad nereiktų vartyti instrukcijų :-D ) "5W-30"..
beje po kiek moki už 0W- ?
╭∩╮(◣_◢)╭∩╮╭∩╮(◣_◢)╭∩╮
2007 [S11] FORESTER 2.5XS WAGON 253 EMPI SOHC NA RAISED SUSPENSION FULLTIME AWD AT US FLEX FUEL E85 & LPG
Degalų sanaudos https://www.spritmonitor.de/en/detail/669821.html
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė jaroslavas »

matyt kamštelis ne nuo tavo Foriko, siulau žr. instrukcija
Motul 8100 X lite po 27,8 be PVM.
O tai pigu ar brangu?
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4498
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė evilkas »

Siek tiek pirmas skaicius galioja ir esant saltam varikliui. As niekada nepilciau 0W i tam nepritaikyta varikli. Pagal kiekvieno variklio parametrus paskaiciuojama ir bandymu keliu nustatoma kokia alyva jam tinkama. Suprantama, kad ipylus tirstesne elyva kazkiek padides sanaudos, bet tepimas nuo to tik pageres. Zinoma iki tam tikros ribos. Neikime prie krastutinumu ir nepilkime 75W90 :). Kas liecia 0w, tai pabandyk supilt i koki ziguliuka, paziuresim ar toli nuvaziuos.
Pirmiausia, jo siurblys nepakels iki reikiamo slegio, nes jo suleidimai toli grazu netokie, kaip 2010 m. japoskiu ar vokieciu. Antra, tarpeliai tarp ideklu ir alkuninio gerokai didesni, nei nauju modeliu, reiskia jam reiktu gerokai didesnio slegio ir atitinkamo siurblio nasumo, kad sugebetu islaikyti pakankamai tvirta alyvos plevele. Ta pati galima pasakyti ir apie siek tiek pavazinetus automobilius. Pravaziavus netgi 100K km. visi parametrai jau nebus tokie, kaip buvo naujo. Reiskia atitinkam ai ir alyva tirstinti reikia.

Be to pas mus yra vidutiniu temperaturu krastas. Nera reikalo eiti i krastutinumus ir metyti pinigus perkant 0W. As pats pilu tikriausiai kaip ir dauguma 5W40 ir kitokio niekada nepyliau. Po kokiu 100K km. pradesiu pilti 10W dar po 100k mm 15W.
O 0W skirtas tik patiems naujausiems varikliams. Beja, mano pamastymai paremti teorinemis ziniomis, kurias igyjau studijuodamas autoinzinerija, taigi ne is pirsto lauzta.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė jaroslavas »

malonu, matosi kad specas.
Klausymas - o kaip tu isivaizduoji 15W.. žiema?
Bet apie alyvos tirštuma aš dar parašysiu
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Eimazz555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3483
Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
Skype: eeimantas555
Miestas: Kontrabandos sostinė

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė Eimazz555 »

jaroslavas rašė: Klausymas - o kaip tu isivaizduoji 15W.. žiema?
Naujai masinai neisivaizduoju, masinai prabegusiai virs 200 tukstanciu tai normalu, beveik visa lietuva vazinejasi.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: 105000 km - kokias medžiagas?

Standartinė jaroslavas »

kai 15W tu neužvesi prie -30, akumui bus greitai kaput ir t.t.
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Skelbti atsakymą