Prišala kaladėlės?

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4498
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė evilkas »

Jonas6x6 rašė:todėl kad efektyvumas mažesnis
O nafig tgas efektyvumas? Stabdzius isrado bailiai :)
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė jaroslavas »

Eimazz555 rašė:Bugnai atgyvenes dalykas, nesuprantu kaip dar gali naujos auto isriedet is gamyklos su jais `!`` Aptarnavimas sudetingesnis, stabdymo kokybe prastesne ir dar kaladeles brangesnes, nu zodziu brudas :o
Supranti, išeina kad japonai dar net 2008 metai yra debilai. Man dar niekas aiškiai neirodė kad toks sprendymas yra blogai. Tik šneka ir tiek. Bet kažkokio velnio sumontavo bugnus
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
hipy
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3691
Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
Miestas: Vilnius

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė hipy »

jaroslavas rašė:
Eimazz555 rašė:Bugnai atgyvenes dalykas, nesuprantu kaip dar gali naujos auto isriedet is gamyklos su jais `!`` Aptarnavimas sudetingesnis, stabdymo kokybe prastesne ir dar kaladeles brangesnes, nu zodziu brudas :o
Supranti, išeina kad japonai dar net 2008 metai yra debilai. Man dar niekas aiškiai neirodė kad toks sprendymas yra blogai. Tik šneka ir tiek. Bet kažkokio velnio sumontavo bugnus
pas japonus ir automatas 5-iu begiu tik nesenai atsirado, kai kiti jau 6-7 begiu naudoja, irgi matyt kad penkiabegis geriau...
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė jaroslavas »

įrodyk kad 4-gis blogiau. Nežiurėk i kitus, nes Subaru principas - jie nežiuri i kitus, todėl i auto super. Tu gi irgi su Subaru, o ne VW
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
hipy
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3691
Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
Miestas: Vilnius

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė hipy »

jaroslavas rašė:Subaru principas - jie nežiuri i kitus, todėl i auto super
protingi mokos is svetimu klaidu...
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė jaroslavas »

manau japonai savo argumetus išdėstytu
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
hipy
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3691
Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
Miestas: Vilnius

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė hipy »

jaroslavas rašė:manau japonai savo argumetus išdėstytu
pigiau...
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4498
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė evilkas »

Jonas6x6 rašė: Dėl automato - elemtarus reikalas. 4 pavaros - didesni tarp jų tarpai. penkios ar daugiau - mažesni tarpai. geriau išnaudojamas sukimo momentas, reikia mažiau jėgos iš motoro, mažiau sūkių - rezultatas - mažesnės kuro sąnaudos.
Konkrečiai - mūsų draugas mitsubishi outlander.
Tas pats 2,4 motoras, su seno tipo 4bėgiu AT ir naujo tipo 5-iabėgiu. Kuro skirtumas ~2,5ltr, geresnė dinamika.
Reduktoriaus perdavimo skaičius tas pats.
Tiketina, kad ten dar ir softas patobulintas ir visuma sudaro ekonomija - greiciu deze+atnaujintas softas.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė jaroslavas »

hipy rašė:
jaroslavas rašė:manau japonai savo argumetus išdėstytu
pigiau...
tai kam tada stengtis iš 2 litru išspausti 158 AG (ten stvi du velenai), kai konkurentai 140/150 AG. Kam daryti tokia patikima pakaba, jei galima padaryti birančia kaip pas Opeli
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
hipy
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3691
Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
Miestas: Vilnius

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė hipy »

jaroslavas rašė:
hipy rašė:
jaroslavas rašė:manau japonai savo argumetus išdėstytu
pigiau...
tai kam tada stengtis iš 2 litru išspausti 158 AG (ten stvi du velenai), kai konkurentai 140/150 AG. Kam daryti tokia patikima pakaba, jei galima padaryti birančia kaip pas Opeli
o kaip paaiskinsi, kad sekantis forikas deforsuotas iki 150 kumeliu?
Vartotojo avataras
Giedrius-Gmc
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1007
Užsiregistravo: 2009-10-11, 10:18 am
Auto: VW Passat '08 2.0 TDI DSG
Miestas: Vilnius

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė Giedrius-Gmc »

Visiska tiesa, bet girdejau ir AT deziu su daug pavaru minusus. Jei neklystu zmogus skundesi Corolla, kuri mieste meto begius tarp 3-7 pastoviai ir daugiau nieko neveikia, nes paspaudi gaza, pristabdai truputi atleisdamas pedala, vel paspaudi, tai deze adekvaciai ir reaguoja :) kai pavaru mazai tai ant tos pacios 3 ir vazineji sau.
Kitas dalykas kad sita Subaru deze kazkiek pasenusi tas tiesa, bet ji turi kita dideli pliusa patikimuma.

Del opelio byranciu vaziuokliu - tai visiska netiesa. Pradedant recordais, asconom, kadetais,senatoriais - pakaba ideali.
Zvelgiant toliau - pakaba ir toliau isliko labai paprasta (todel nekomfortiska), bet nebyranta- kalbu apie Corsas visas, Astras 1991-2005m ir t.t. Blogiausia buvo Vectra B - nepriklausoma pakaba, glaine dalis stabiliai kas 40-60 000 reikalauja remonto, del Omegos tiksliai nezinau.

O kodel naujo foriko motore liko 150Ag, kiek girdejau tik del ekologijos.
Vw Passat'08 2.0 TDI DSG
Vartotojo avataras
hipy
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3691
Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
Miestas: Vilnius

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė hipy »

del begiu metymo tarp 3-7, tai pasakysiu paprastai: ismokit vaziuot ir jauskit masina, jei pensininko rezimu isibegeji ir tau imeta kokia 7 saiba, o po to atsibundi ir pradedi raliuot - naturalu kad automatas tau ikis 3, sakyciau graziai be trukciojimu ir uzsigazavimu vaziuot su automatu sunkiau ismokt nei su mechanika, kitas reikalas - mieste gali jungt kokia 3 saiba ir vien su ja drozt (automato neturejes, visu navarotu nezinau)
Vartotojo avataras
Giedrius-Gmc
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1007
Užsiregistravo: 2009-10-11, 10:18 am
Auto: VW Passat '08 2.0 TDI DSG
Miestas: Vilnius

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė Giedrius-Gmc »

hipy rašė:del begiu metymo tarp 3-7, tai pasakysiu paprastai: ismokit vaziuot ir jauskit masina, jei pensininko rezimu isibegeji ir tau imeta kokia 7 saiba, o po to atsibundi ir pradedi raliuot - naturalu kad automatas tau ikis 3, sakyciau graziai be trukciojimu ir uzsigazavimu vaziuot su automatu sunkiau ismokt nei su mechanika, kitas reikalas - mieste gali jungt kokia 3 saiba ir vien su ja drozt (automato neturejes, visu navarotu nezinau)
Labai gali buti, kadangi tik skaiciau atsiliepimus tai ivertinti vairuotojo sugebejimu negaliu, o pacima su tokiais AT vazineti neteko. Visos su kuriom vazinejau buvo 4 begiu.
Vw Passat'08 2.0 TDI DSG
Eimazz555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3483
Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
Skype: eeimantas555
Miestas: Kontrabandos sostinė

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė Eimazz555 »

Jonas6x6 rašė:pirmas dalykas, tai Opelio - žymųjų rekordų bei senatorių pakaba nebyranti.
Antras dalykas, foriko pakaba yra tokia pati kaip ir legacy jau nuo 1989m, nei kiek nemodifikuota (neskaitant stabilų)
Kai kurie konkurentai 160AJ turi ir iš 1,6......
o keturių velenų mažesnės kubatūros motoras su kintamom fazėm yra ir ekonomiškesnis už tiek pat galios turintį didesnės kubatūros motorą. Tuo pačiu ir ekologiškesnis.
Galim pereiti prie temos apie ozono skylę ir pasaulinį atšilimą`1:
Bet ne dinamiskesnis ir jokios kalbos apie tokio motoro resursa, del to nekenciu hondu `)'/
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Eimazz555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3483
Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
Skype: eeimantas555
Miestas: Kontrabandos sostinė

Re: Prišala kaladėlės?

Standartinė Eimazz555 »

Is tavo pasakymo supratau kad palygink paprasta audi (su senu krabiniu motoru) ir rimtesni japona (su 3.0 tvin cam'u) `!``
O mums paprastiems agurkams nafik reikia kad motoras suktusi iki 7-8 tukst rpm?? Jeigu is sankryzos isvaziuot pilnai uztenka motora iviniuot iki 4 tukst rpm, cia nekalbam apie sporta, kai motoras turi turet potenciala iki 11 tukst rpm visuose siukiu diapazonuose. O del to ir sakau kad nekencu hondu del to kad eiliniam vartotojui automobilyje yra svarbiau niutonai o ne arkliai, kanopinius naudoja sporte sukdami motora.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Skelbti atsakymą