O nafig tgas efektyvumas? Stabdzius isrado bailiaiJonas6x6 rašė:todėl kad efektyvumas mažesnis
Prišala kaladėlės?
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
- evilkas
- Valdyba
- Pranešimai: 4499
- Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
- Auto: Forester'01 + Dodge GC'18
- Valstybinis numeris: DAR 007
- Mobilus: +37069803843
- Miestas: Alytus
Re: Prišala kaladėlės?
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Prišala kaladėlės?
Supranti, išeina kad japonai dar net 2008 metai yra debilai. Man dar niekas aiškiai neirodė kad toks sprendymas yra blogai. Tik šneka ir tiek. Bet kažkokio velnio sumontavo bugnusEimazz555 rašė:Bugnai atgyvenes dalykas, nesuprantu kaip dar gali naujos auto isriedet is gamyklos su jaisAptarnavimas sudetingesnis, stabdymo kokybe prastesne ir dar kaladeles brangesnes, nu zodziu brudas :o
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- hipy
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3691
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
- Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
- Miestas: Vilnius
Re: Prišala kaladėlės?
pas japonus ir automatas 5-iu begiu tik nesenai atsirado, kai kiti jau 6-7 begiu naudoja, irgi matyt kad penkiabegis geriau...jaroslavas rašė:Supranti, išeina kad japonai dar net 2008 metai yra debilai. Man dar niekas aiškiai neirodė kad toks sprendymas yra blogai. Tik šneka ir tiek. Bet kažkokio velnio sumontavo bugnusEimazz555 rašė:Bugnai atgyvenes dalykas, nesuprantu kaip dar gali naujos auto isriedet is gamyklos su jaisAptarnavimas sudetingesnis, stabdymo kokybe prastesne ir dar kaladeles brangesnes, nu zodziu brudas :o
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Prišala kaladėlės?
įrodyk kad 4-gis blogiau. Nežiurėk i kitus, nes Subaru principas - jie nežiuri i kitus, todėl i auto super. Tu gi irgi su Subaru, o ne VW
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- hipy
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3691
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
- Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
- Miestas: Vilnius
Re: Prišala kaladėlės?
protingi mokos is svetimu klaidu...jaroslavas rašė:Subaru principas - jie nežiuri i kitus, todėl i auto super
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Prišala kaladėlės?
manau japonai savo argumetus išdėstytu
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- hipy
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3691
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
- Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
- Miestas: Vilnius
Re: Prišala kaladėlės?
pigiau...jaroslavas rašė:manau japonai savo argumetus išdėstytu
- evilkas
- Valdyba
- Pranešimai: 4499
- Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
- Auto: Forester'01 + Dodge GC'18
- Valstybinis numeris: DAR 007
- Mobilus: +37069803843
- Miestas: Alytus
Re: Prišala kaladėlės?
Tiketina, kad ten dar ir softas patobulintas ir visuma sudaro ekonomija - greiciu deze+atnaujintas softas.Jonas6x6 rašė: Dėl automato - elemtarus reikalas. 4 pavaros - didesni tarp jų tarpai. penkios ar daugiau - mažesni tarpai. geriau išnaudojamas sukimo momentas, reikia mažiau jėgos iš motoro, mažiau sūkių - rezultatas - mažesnės kuro sąnaudos.
Konkrečiai - mūsų draugas mitsubishi outlander.
Tas pats 2,4 motoras, su seno tipo 4bėgiu AT ir naujo tipo 5-iabėgiu. Kuro skirtumas ~2,5ltr, geresnė dinamika.
Reduktoriaus perdavimo skaičius tas pats.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Prišala kaladėlės?
tai kam tada stengtis iš 2 litru išspausti 158 AG (ten stvi du velenai), kai konkurentai 140/150 AG. Kam daryti tokia patikima pakaba, jei galima padaryti birančia kaip pas Opelihipy rašė:pigiau...jaroslavas rašė:manau japonai savo argumetus išdėstytu
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- hipy
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3691
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
- Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
- Miestas: Vilnius
Re: Prišala kaladėlės?
o kaip paaiskinsi, kad sekantis forikas deforsuotas iki 150 kumeliu?jaroslavas rašė:tai kam tada stengtis iš 2 litru išspausti 158 AG (ten stvi du velenai), kai konkurentai 140/150 AG. Kam daryti tokia patikima pakaba, jei galima padaryti birančia kaip pas Opelihipy rašė:pigiau...jaroslavas rašė:manau japonai savo argumetus išdėstytu
- Giedrius-Gmc
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1007
- Užsiregistravo: 2009-10-11, 10:18 am
- Auto: VW Passat '08 2.0 TDI DSG
- Miestas: Vilnius
Re: Prišala kaladėlės?
Visiska tiesa, bet girdejau ir AT deziu su daug pavaru minusus. Jei neklystu zmogus skundesi Corolla, kuri mieste meto begius tarp 3-7 pastoviai ir daugiau nieko neveikia, nes paspaudi gaza, pristabdai truputi atleisdamas pedala, vel paspaudi, tai deze adekvaciai ir reaguoja
kai pavaru mazai tai ant tos pacios 3 ir vazineji sau.
Kitas dalykas kad sita Subaru deze kazkiek pasenusi tas tiesa, bet ji turi kita dideli pliusa patikimuma.
Del opelio byranciu vaziuokliu - tai visiska netiesa. Pradedant recordais, asconom, kadetais,senatoriais - pakaba ideali.
Zvelgiant toliau - pakaba ir toliau isliko labai paprasta (todel nekomfortiska), bet nebyranta- kalbu apie Corsas visas, Astras 1991-2005m ir t.t. Blogiausia buvo Vectra B - nepriklausoma pakaba, glaine dalis stabiliai kas 40-60 000 reikalauja remonto, del Omegos tiksliai nezinau.
O kodel naujo foriko motore liko 150Ag, kiek girdejau tik del ekologijos.
Kitas dalykas kad sita Subaru deze kazkiek pasenusi tas tiesa, bet ji turi kita dideli pliusa patikimuma.
Del opelio byranciu vaziuokliu - tai visiska netiesa. Pradedant recordais, asconom, kadetais,senatoriais - pakaba ideali.
Zvelgiant toliau - pakaba ir toliau isliko labai paprasta (todel nekomfortiska), bet nebyranta- kalbu apie Corsas visas, Astras 1991-2005m ir t.t. Blogiausia buvo Vectra B - nepriklausoma pakaba, glaine dalis stabiliai kas 40-60 000 reikalauja remonto, del Omegos tiksliai nezinau.
O kodel naujo foriko motore liko 150Ag, kiek girdejau tik del ekologijos.
Vw Passat'08 2.0 TDI DSG
- hipy
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3691
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
- Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
- Miestas: Vilnius
Re: Prišala kaladėlės?
del begiu metymo tarp 3-7, tai pasakysiu paprastai: ismokit vaziuot ir jauskit masina, jei pensininko rezimu isibegeji ir tau imeta kokia 7 saiba, o po to atsibundi ir pradedi raliuot - naturalu kad automatas tau ikis 3, sakyciau graziai be trukciojimu ir uzsigazavimu vaziuot su automatu sunkiau ismokt nei su mechanika, kitas reikalas - mieste gali jungt kokia 3 saiba ir vien su ja drozt (automato neturejes, visu navarotu nezinau)
- Giedrius-Gmc
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1007
- Užsiregistravo: 2009-10-11, 10:18 am
- Auto: VW Passat '08 2.0 TDI DSG
- Miestas: Vilnius
Re: Prišala kaladėlės?
Labai gali buti, kadangi tik skaiciau atsiliepimus tai ivertinti vairuotojo sugebejimu negaliu, o pacima su tokiais AT vazineti neteko. Visos su kuriom vazinejau buvo 4 begiu.hipy rašė:del begiu metymo tarp 3-7, tai pasakysiu paprastai: ismokit vaziuot ir jauskit masina, jei pensininko rezimu isibegeji ir tau imeta kokia 7 saiba, o po to atsibundi ir pradedi raliuot - naturalu kad automatas tau ikis 3, sakyciau graziai be trukciojimu ir uzsigazavimu vaziuot su automatu sunkiau ismokt nei su mechanika, kitas reikalas - mieste gali jungt kokia 3 saiba ir vien su ja drozt (automato neturejes, visu navarotu nezinau)
Vw Passat'08 2.0 TDI DSG
-
Eimazz555
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3483
- Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
- Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
- Skype: eeimantas555
- Miestas: Kontrabandos sostinė
Re: Prišala kaladėlės?
Bet ne dinamiskesnis ir jokios kalbos apie tokio motoro resursa, del to nekenciu honduJonas6x6 rašė:pirmas dalykas, tai Opelio - žymųjų rekordų bei senatorių pakaba nebyranti.
Antras dalykas, foriko pakaba yra tokia pati kaip ir legacy jau nuo 1989m, nei kiek nemodifikuota (neskaitant stabilų)
Kai kurie konkurentai 160AJ turi ir iš 1,6......
o keturių velenų mažesnės kubatūros motoras su kintamom fazėm yra ir ekonomiškesnis už tiek pat galios turintį didesnės kubatūros motorą. Tuo pačiu ir ekologiškesnis.
Galim pereiti prie temos apie ozono skylę ir pasaulinį atšilimą`1:
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
-
Eimazz555
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3483
- Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
- Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
- Skype: eeimantas555
- Miestas: Kontrabandos sostinė
Re: Prišala kaladėlės?
Is tavo pasakymo supratau kad palygink paprasta audi (su senu krabiniu motoru) ir rimtesni japona (su 3.0 tvin cam'u)
O mums paprastiems agurkams nafik reikia kad motoras suktusi iki 7-8 tukst rpm?? Jeigu is sankryzos isvaziuot pilnai uztenka motora iviniuot iki 4 tukst rpm, cia nekalbam apie sporta, kai motoras turi turet potenciala iki 11 tukst rpm visuose siukiu diapazonuose. O del to ir sakau kad nekencu hondu del to kad eiliniam vartotojui automobilyje yra svarbiau niutonai o ne arkliai, kanopinius naudoja sporte sukdami motora.
O mums paprastiems agurkams nafik reikia kad motoras suktusi iki 7-8 tukst rpm?? Jeigu is sankryzos isvaziuot pilnai uztenka motora iviniuot iki 4 tukst rpm, cia nekalbam apie sporta, kai motoras turi turet potenciala iki 11 tukst rpm visuose siukiu diapazonuose. O del to ir sakau kad nekencu hondu del to kad eiliniam vartotojui automobilyje yra svarbiau niutonai o ne arkliai, kanopinius naudoja sporte sukdami motora.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.