O nafig tgas efektyvumas? Stabdzius isrado bailiaiJonas6x6 rašė:todėl kad efektyvumas mažesnis

O nafig tgas efektyvumas? Stabdzius isrado bailiaiJonas6x6 rašė:todėl kad efektyvumas mažesnis
Supranti, išeina kad japonai dar net 2008 metai yra debilai. Man dar niekas aiškiai neirodė kad toks sprendymas yra blogai. Tik šneka ir tiek. Bet kažkokio velnio sumontavo bugnusEimazz555 rašė:Bugnai atgyvenes dalykas, nesuprantu kaip dar gali naujos auto isriedet is gamyklos su jaisAptarnavimas sudetingesnis, stabdymo kokybe prastesne ir dar kaladeles brangesnes, nu zodziu brudas :o
pas japonus ir automatas 5-iu begiu tik nesenai atsirado, kai kiti jau 6-7 begiu naudoja, irgi matyt kad penkiabegis geriau...jaroslavas rašė:Supranti, išeina kad japonai dar net 2008 metai yra debilai. Man dar niekas aiškiai neirodė kad toks sprendymas yra blogai. Tik šneka ir tiek. Bet kažkokio velnio sumontavo bugnusEimazz555 rašė:Bugnai atgyvenes dalykas, nesuprantu kaip dar gali naujos auto isriedet is gamyklos su jaisAptarnavimas sudetingesnis, stabdymo kokybe prastesne ir dar kaladeles brangesnes, nu zodziu brudas :o
protingi mokos is svetimu klaidu...jaroslavas rašė:Subaru principas - jie nežiuri i kitus, todėl i auto super
pigiau...jaroslavas rašė:manau japonai savo argumetus išdėstytu
Tiketina, kad ten dar ir softas patobulintas ir visuma sudaro ekonomija - greiciu deze+atnaujintas softas.Jonas6x6 rašė: Dėl automato - elemtarus reikalas. 4 pavaros - didesni tarp jų tarpai. penkios ar daugiau - mažesni tarpai. geriau išnaudojamas sukimo momentas, reikia mažiau jėgos iš motoro, mažiau sūkių - rezultatas - mažesnės kuro sąnaudos.
Konkrečiai - mūsų draugas mitsubishi outlander.
Tas pats 2,4 motoras, su seno tipo 4bėgiu AT ir naujo tipo 5-iabėgiu. Kuro skirtumas ~2,5ltr, geresnė dinamika.
Reduktoriaus perdavimo skaičius tas pats.
tai kam tada stengtis iš 2 litru išspausti 158 AG (ten stvi du velenai), kai konkurentai 140/150 AG. Kam daryti tokia patikima pakaba, jei galima padaryti birančia kaip pas Opelihipy rašė:pigiau...jaroslavas rašė:manau japonai savo argumetus išdėstytu
o kaip paaiskinsi, kad sekantis forikas deforsuotas iki 150 kumeliu?jaroslavas rašė:tai kam tada stengtis iš 2 litru išspausti 158 AG (ten stvi du velenai), kai konkurentai 140/150 AG. Kam daryti tokia patikima pakaba, jei galima padaryti birančia kaip pas Opelihipy rašė:pigiau...jaroslavas rašė:manau japonai savo argumetus išdėstytu
Labai gali buti, kadangi tik skaiciau atsiliepimus tai ivertinti vairuotojo sugebejimu negaliu, o pacima su tokiais AT vazineti neteko. Visos su kuriom vazinejau buvo 4 begiu.hipy rašė:del begiu metymo tarp 3-7, tai pasakysiu paprastai: ismokit vaziuot ir jauskit masina, jei pensininko rezimu isibegeji ir tau imeta kokia 7 saiba, o po to atsibundi ir pradedi raliuot - naturalu kad automatas tau ikis 3, sakyciau graziai be trukciojimu ir uzsigazavimu vaziuot su automatu sunkiau ismokt nei su mechanika, kitas reikalas - mieste gali jungt kokia 3 saiba ir vien su ja drozt (automato neturejes, visu navarotu nezinau)
Bet ne dinamiskesnis ir jokios kalbos apie tokio motoro resursa, del to nekenciu honduJonas6x6 rašė:pirmas dalykas, tai Opelio - žymųjų rekordų bei senatorių pakaba nebyranti.
Antras dalykas, foriko pakaba yra tokia pati kaip ir legacy jau nuo 1989m, nei kiek nemodifikuota (neskaitant stabilų)
Kai kurie konkurentai 160AJ turi ir iš 1,6......
o keturių velenų mažesnės kubatūros motoras su kintamom fazėm yra ir ekonomiškesnis už tiek pat galios turintį didesnės kubatūros motorą. Tuo pačiu ir ekologiškesnis.
Galim pereiti prie temos apie ozono skylę ir pasaulinį atšilimą`1: